וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "ראשיד חייב לנסות לשלוט בעצמו"

דוק ריברס לא אהב את הרחקתו של הפורוורד הוותיק בהפסד לפילדלפיה. פירס: "לא יודע מה הבעיה שלנו במשחקי הבית"

אחרי 11 ניצחונות רצופים שהקפיצו את הסלטיקס למאזן הטוב בליגה, הגיע הלילה (בין שישי לשבת) הפסד ביתי לא צפוי לפילדלפיה שניצחה 97:98 בבוסטון גארדן הודות לסל ניצחון של אלטון ברנד 7.7 שניות לסיום, לאחר שמחקה פיגור של 15 נקודות במחצית הראשונה.

בבוסטון קיבלו בחוסר הבנה את המעידה הלא מתוכננת, והתקשו להסביר את העובדה שמדובר כבר בהפסד הביתי הרביעי שלהם העונה (באופן מוזר כל ארבעת ההפסדים אף הגיעו בלילות שבין שישי לשבת), בעוד שבמשחקי החוץ הם מחזיקים במאזן של 1:12. "זה הפסד שקשה לבלוע", אמר פול פירס בסיום. "כשאתה משכיב את היריבה שלך על הקרשים במהלך המשחק, אתה חייב לדעת לסגור עניין, במיוחד בבית. אני לא יודע מה הבעיה שלנו דווקא במשחקי הבית השנה".

מאמנו דוק ריברס, נשאל לאחר ההפסד בעיקר על הרחקתו של ראשיד וואלאס, שאיבד את קור הרוח השברירי שלו כבר ברבע השני, פצח בעימות מילולי עם השופט והורחק בעבירה טכנית שנייה בפעם ה-30 בקריירה. "זה לא משנה אם הוא צודק או לא", אמר ריברס על התקרית. "הוא חייב לנסות לשלוט בעצמו כדי להישאר במשחק. ראשיד מבין את החשיבות שלו למועדון הזה, וכך גם חבריו לקבוצה, שבשלב מסוים ידברו איתו על זה. הוא מומחה בהרחקות במשך שנים ארוכות, אבל ידענו את זה כשהבאנו אותו, ואני עדיין אוהב אותו".

מהעבר השני זכו הסיקסרס לחייך אחרי תקופה קשה. הניצחון היוקרתי שהושג ללא אלן אייברסון הפצוע יכול להכניס רוחות חדשות לקבוצה המאכזבת של אדי ג'ורדן, שיכול לשאוב עידוד בעיקר מהופעתו של ברנד, שהביע את חוסר שביעות רצונו מהורדתו לספסל במשחקים האחרונים, אך הלילה הפגיז 23 נקודות, כולל סל הניצחון. "הרגע ניצחנו את הקבוצה הטובה בליגה שלא הפסידה כבר חודש", אמר ברנד המחויך בסיום. "כמובן שזה מקפיץ לנו את הביטחון, נראה לאן נמשיך מכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully