וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציבו לעצמכם הימור - כמה נורדגרן תקבל?

לאחר שנראה כי הגירושים של וודס ואשתו סופיים, סוכנות הימורים בריטית החליטה לעשות הון על שאלת מיליון הדולר

שערוריית המין הגדולה של ספורטאי העשור של סוכנות הידיעות, AP , הלא הוא טייגר וודס, ממשיכה להכות גלים ברחבי העולם. בימים האחרונים נראה כי וודס ורעייתו הנבגדת כל כך, אלין נורדגרן, יתגרשו. ריבוי הנשים והידיעות על בגידותיו של וודס מביאים את נורדגרן לבקש גט מהגולפאי מספר 1 בעולם, כשהסיכויים שהיא תמחל לו שואפים לאפס, כך טוענים מקורבים לאישה.

אלא שבכך רחוק העניין מלהיגמר, כאשר יש כאלו שהחליטו לעשות קופה וכסף קל מהנישואים של הצמד שעלו על שרטון. אם בעבר היה אפשר להמר על משחקי הגולף של טייגר, הרי שעכשיו מציעה סוכנות ההימורים וויליאם היל להמר על חייו האישיים של האדם. הסוכנות כבר לא מתעסקת בשאלה האם וודס ונורדגרן יתגרשו, אלא מציבה יחסי הימורים לשאלת מיליון הדולר (או קצת יותר...) כמה השבדית היפהפייה (בעלת הקרניים) תקבל מבעלה הבוגדני.

בוויליאם היל הציבו יחס הימור של 1 ל-25 אם נורדגרן השבדית תקבל יותר ממחצית מכספו של וודס, כלומר מעל חצי מיליארד דולר. יחס ההימור על 100 מיליון דולר עבור הרעייה עומד על יחס של 1 ל-4-6. כמו כן, בהיל הציבו יחס הימור נמוך אם נורדגרן תקבל סכום של בין 100 מיליון דולר לחצי מיליארד, רק 1 ל-2. זה נובע כנראה מהדיווחים שגורסים שנורדגרן תקבל סכום של כ-300 מיליון דולר.

דובר חברת ההימורים, רופרט אדאמס, אמר: "אנשים מהמרים בינתיים בסכומים קטנים ככל הנראה כדי שהם יוכלו לצחקק ולהראות לחברים שלהם בפאב שהם לקחו הימור על העניין". ממש מצחיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully