וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: התגברו על מחלות החורף

לברקוזן חזרה מפיגור וניצחה 2:3 את גלאדבך כדי לצאת לפגרה כאלופת החורף. באיירן המשיכה בהתאוששות עם 2:5 על הרטה

הבונדסליגה תצא לאחר המחזור ה-17 לפגרת החורף המסורתית שלה, ואנחנו נקבל בחזרה את הליגה המרתקת בעוד פחות מחודש, אבל לפני שהקבוצות נכנסות למחילות עקב הקור העז השורר בגרמניה, כמה מהן מתחרות על סיום החלק הראשון של הליגה במקום הראשון.

במוקד המחזור יעמוד משחק הצמרת המסקרן בין המבורג, שתארח את ורדר ברמן מחר. הערב (שבת) לברקוזן הבלתי מנוצחת רצתה לחזור לפסגה ולזכות בתואר אלופת החורף, ועשתה זאת עם 2:3 הפכפך על בורוסיה מנשנגלאדבך. באיירן מינכן המשיכה במסע ההתעוררות עם 2:5 קליל על הרטה ברלין האומללה. פרנקפורט נפרדה ב-2:2 מהאלופה וולפסבורג שהופכת לקבוצת מרכז טבלה, ודורטמונד חגגה את שנת המאה עם 0:1 על פרייבורג ועלייה למקום הרביעי. במשחק תחתית רשמה בוכום מהפך כשחזרה מפיגור כפול לניצחון 2:3 בהאנובר.

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלאדבך 2:3

הקבוצה של יופ היינקס סיימה את משחקה במחזור הקודם בתיקו מפתיע בחוף עם האחרונה בטבלה, ועם שני ניצחונות בלבד בשמונת המשחקים האחרונים היא קיוותה לצאת לפגרה עם שלוש נקודות שיעניקו לה את הבלעדיות במקום הראשון ואת אליפות החורף. גלאדבך סיימה את המחזור שעבר בניצחון רב שערים על האנובר (3:5), והקבוצה של פרונצק, שהשיגה ארבעה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים, האמינה ביכולתה להפתיע בביי ארינה.

לברקוזן התחילה מצוין, כשכדור קרן הגיע בסופו של דבר לטוני קרוס והקשר בעט מחוץ לרחבה לרשת של לוגאן ביילי כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-18. מנשנגלדבאך החלה ליזום יותר, ורואל בראוורס השווה בדקה ה-37 גם כן בעקבות קרן. הקרנות המשיכו לשחק תפקיד מפתח במחצית השנייה, כששותפו של בראוורס למרכז ההגנה, דנטה הברזילאי, כבש מקרוב בדקה ה-54 והשלים מהפך. אלא שהתוצאה החזיקה מעמד שש דקות בלבד, וכשמחוגי השעון הצביעו על שעה של משחק מצא ארתורו וידאל את ארן דרדיוק שהבקיע מ-12 מטרים. קרוס, המצטיין במשחק, לקח על עצמו את האחריות ובדקה ה-69 הכריע את ההתמודדות עם שער ניצחון שהעניק ללברקוזן את אליפות החורף. רוברטו קולאוטי נכנס בדקה ה-86 בשורות האורחים.

באיירן מינכן - הרטה ברלין 2:5

הקבוצה של לואי ואן חאל קיבלה זריקת מרץ גדולה לפני שבוע וחצי, מאז הניצחון הגדול על יובנטוס בחוץ, שהעלה אותה לשמינית גמר ליגת האלופות, שם היא בינתיים הוגרלה לשחק נגד איטלקית אחרת, פיורנטינה. עם שלושה ניצחונות רצופים, החבורה מבוואריה רצתה עוד אחד, ועשתה זאת בקלות כדי לזרוע פחד ביריבותיה לצמרת לקראת המשך המאבקים לאחר הפגרה.

הרטה ברלין, נועלת הטבלה לה שש נקודות בלבד, השתדלה לא להפריע בחגיגה הבוואריץ. הנשיא אולי הנס חילק נקניקיות לאוהדים, ועל המגרש היה זה הולגר באדשטובר שהתכבד בבישול הראשון לערב זה. המגן השמאלי הגביה קרן אותה נגח בדקה ה-16 דניאל ואן בויטן לרשת, ובדקה ה-31 המגן בצד השני, פיליפ לאהם, סידר למריו גומז שער קל. שתי דקות לאחר מכן אריאן רובן נעץ את השלישי, במשחקו הראשון בהרכב מאז הפציעה במשחק מול יובנטוס. בדקה ה-60 בישל רובן לתומאס מולר את הרביעי, וכל שנותר להרטה זה לצמק מרגלי גוסטבו ראמוס בדקה ה-71. איביצ'ה אוליץ', שלא עובר משחק בלי שער, כבש את החמישי, ורפאל קבע 2:5 בתוספת הזמן.

פרנקפורט - וולפסבורג 2:2

הזאבים לא חלמו בסיוטיים הכי רעים שלהם שקצת לפני אמצע הליגה הם יהיו במקום התשיעי בלבד עם 23 נקודות, תשע נקודות מהמוליכה. בתקופה המקבילה אשתקד הם ניצבו אמנם במקום השישי, אבל במרחק של שמונה נקודות מהמקום הראשון. כזכור, הסיומת הנהדרת שלהם את הליגה היא זו שהביאה להם אליפות, כך שהם רחוקים מלומר נואש.

ארמין פה ושחקניו לא ניצחו כבר ארבעה משחקי ליגה, ובקרב מרכז הטבלה נקלעו לפיגור בדקה ה-27 משער נגיחה של שחקן וולפסבורג לשעבר, מייק פרנץ. תשע דקות לאחר מכן הגיע השיוויון, כשכריסטיאן גנטנר בישל במתפרצת לאדין דז'קו את השביעי שלו העונה. כדי להשיג את שלוש הנקודות הייתה צריכה וולפסבורג משהו מיוחד, ואין יותר נדיר בקבוצה משער של הקפטן ז'וסואה. הקשר הברזילאי, שלא הבקיע מאז שער הבכורה שלו בוולפסבורג בספטמבר 2007, שלח בשמאל לרשת בדקה ה-69, אבל העונה כנראה שגם זה לא מספיק ואלכסנדר מאייר השווה 11 דקות לסיום.

בורוסיה דורטמונד - פרייבורג 0:1

המארחים ציינו השבוע את חגיגות המאה של המועדון, ועם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד (מאז נוצחו בדרבי על ידי שאלקה) קיוו להמשיך בחגיגות גם על המגרש. מעל 80 אלף אוהדים מילאו את יציעי הסיגנל אידונה פארק הקפוא, ובדקה ה-19 לוקאס באריוס חימם את ליבם עם נגיחה לרשת אחרי הגבהה של מרסל שמלצר. שער ליגה תשיעי לחלוץ הארגנטינאי. מכאן המשחק נרגע, כשדווקא פרייבורג הגיעה למצבים טובים יותר ולא השכילה לנצלם על מנת לחלץ נקודה. דורטמונד עולה זמנית למקום הרביעי.

משחקים נוספים:

האנובר - בוכום 3:2
להאנובר: יאן שלאודראף (6 ו-33). לבוכום: פול פרייר (51), ג'ואל אפאלה (54), כריסטיאן פוקס (86)

שטוטגרט - הופנהיים 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully