וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אם אנו רוצים לעשות משהו גדול, אסור לעצור"

מאמן ברצלונה, שתפגוש את אסטודיאנטס בגמר אליפות העולם לקבוצות (18:00, 5), מקווה לשנות את פני ההיסטוריה. ורון דרוך

ביום שבת (18:00, שידור ישיר בספורט 5) תעלה ברצלונה לכר הדשא באצטדיון באבו דאבי, ותוכל לעשות היסטוריה. הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצבת משחק אחד בלבד מלסיים את שנת 2009 בצורה חלומית מבחינתה עם תואר שישי בעונה. לאחר שזכתה באליפות ובגביע הספרדי, בליגת האלופות ובסופרקאפ הספרדי והאירופי, רוצה המועדון הקטלאני לכבוש גם את הקוסמוס עם תואר אלופת העולם לקבוצות.

ברצלונה, שנכנסה למעגל המשחקים באליפות שכללה שבע קבוצות בסך הכול כמו יריבתה בגמר, אסטודיאנטס, רק בשלב חצי הגמר, גברה על אטלנטה המקסיקנית 1:3, לאחר שנקלעה לפיגור מהיר. כאמור, 90 או יותר דקות ומחזיקת גביע ליברטדורס אחת מפרידות בן בארסה לגביע. זו ההופעה השלישית של הקטלאנים במפעל, והם מקווים לזכות בו לראשונה בתולדות המועדון.

"זו קבוצה חזקה מאוד", הכריז זלאטן איברהימוביץ' על היריבה בגמר, "והיא הוכיחה זאת בעצם העובדה שהגיעה לכאן. זה לא יהיה משחק קל. למעשה, כל משחק נגד יריב דרום אמריקאי לא קל. אני מקווה שנציג את אותה יכולת כמו נגד אטלנטה, מלבד חמש הדקות הראשונות". מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה אמר: "זה יהיה קרב בין טיטאנים. אנחנו צריכים להתגבר על העייפות שלנו. אם יש לנו את הרצון לעשות דבר גדול, אסור לנו לעצור עכשיו".

מי שייחסר לאלופת אירופה הוא אנדרס אינייסטה הפצוע, בעוד זוכה כדור הזהב לאונל מסי ינסה להובילה. "זה משחק גמר, כך שאין פייבוריטים", אמר הארגנטינאי שפוגש ארגנטינאים. "אנחנו צריכים לסגור את השנה בצורה יפה עם תואר נוסף באמתחתנו, עבור החשיבות ההיסטורית , לא רק למועדון, אלא לכל העולם".

אלא שבאסטודיאנטס חושקים בתואר לא פחות מאשר ברצלונה, והקפטן חואן סבסטיאן ורון הגדיל לעשות כשאמר שזהו המשחק הגדול ביותר בקריירה שלו. "זה לא כמו לזכות בעוד תואר", אמר ורון. "זה לא יום רגיל, זה ה-יום". הקבוצה מלה פלאטה כבר זכתה בגביע פעם אחת, לפני 41 שנים, ב-1968, לאחר שגברה 0:1 על מנצ'סטר יונייטד.

המאמן אלחנדרו סבאלה התייחס לאמירות נגד קבוצתו על כך שהיא משחקת בצורה ברוטאלית, ועל הכינוי שהוצמד לה - "חיות" - ואמר: "אנחנו תמיד עולים 11 אנשים למגרש, ומקווים גם לסיים את המשחק עם 11". וורון הוסיף: "היינו ונשארנו כמו שאנחנו, זה הטבע של המועדון, משום מה באנגליה קוראים לנו 'חיות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully