וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א סחטה תיקו מרשים ממכבי ראשל"צ

לראשונה העונה, סיימה האלופה משחק ללא ניצחון, לאחר שוויון 28 עם הצהובים. גביע: רחובות הפתיעה את רעננה ועלתה לרבע

משחק השלמה מהמחזור החמישי נערך הערב (שישי) בליגת העל בכדוריד, במקביל לארבעה משחקים שהתקיימו בשלב שמינית גמר גביע המדינה. בליגה, נפגשו האלופה, מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב בעיר היין לעיני כ-600 צופים באולם בית מכבי בראשון לציון. האורחים קיוו למנוע מהאלופה סיבוב ראשון מושלם, לאחר שראשון לציון הייתה מושלמת והשיגה 10 ניצחונות.

שחקניו של גלעד מאור פתחו חזק ועלו ליתרון 3:6, אבל ריצת 1:7 מצד בחוריו של אבי רש סידרה לתל אביב יתרון 7:10 אחרי 15 דקות. האורחים המשיכו להיראות טוב הרבה יותר ובעזרת משחק מצוין של אמי צ'וקמיקה עלו ליתרון 11:17, שבע דקות לפני ההפסקה. עד סיום המחצית הראשונה התוצאה לא השתנתה יותר מדי, ולאחר חצי שעה של משחק 14:19 מפתיע לתל אביב.

המארחים פתחו נפלא את המחצית השנייה וצימקו את הפער לנקודה אחת בלבד, 21:20, אבל האורחים לא נבהלו ועם שלושה שערים רצופים עלו ליתרון 21:24. האלופה המשיכה להפעיל לחץ גדול על התל אביבים, וחמש דקות לסיום הורידה שוב את הפער לנקודה, 27:26. התקפה רדפה התקפה עד לסיום, בו נקבע שיוויון 28:28. לראשון לציון זהו המשחק הראשון העונה ללא ניצחון. מכבי תל אביב מסיימת את הסיבוב הראשון במקום השלישי.

הכובשים המובילים במכבי ראשון לציון: אריאל רוזנטל שבעה שערים (70% הצלחה), יואב נאמן שישה שערים (6 מ-10), עופר לוזון ויוהאן רושקה ארבעה שערים. לתל אביב: ואדים ויריץ' שישה שערים (מתשעה ניסיונות), מאיר פרוז'ן שישה (משבעה ניסיונות) ואמי צ'וקמיקה עם חמישה שערים.

רחובות, ר"ג, עירוני פ"ת וחולון ברבע הגמר

במשחקי שמינית גמר גביע המדינה נרשמה הפתעה אחת שהגיעה מהאולם העירוני ברחובות. 350 איש זכו להפנינג מרשים, כולל חלוקת אביזרי עידוד והדלקת נרות חגיגית. זה היה הפתיח להופעה המרשימה של מכבי עירוני רחובות מהליגה הלאומית מול מכבי רעננה, הקבוצה מהמקום האחרון בליגת העל. רחובות הובילה מפתיחת המשחק ולאחר 8:16 במחצית, ניצחה 16:32, בהנהגתם של שי יפה והשוער שאולי סהר. רחובות מעפילה לשלב הבא. שי יפה עם תשעה שערים, אלון זיו וטל אהרונוביץ' עם ארבעה כל אחד הובילו את כובשי רחובות.

באולם רוזנשטיין בראשון לציון אירחה הפועל ראשון לציון 2 מהליגה הלאומית את הפועל רמת גן מליגת העל. המשחק היה צמוד מאוד, כשהמארחים הובילו בפתיחה 2:4 ו-3:6. רמת גן הפכה והובילה 7:11, ולמחצית ירדה ביתרון 15:12. המחצית השנייה נמשכה ביתרון קל של רמת גן, כשראשון לציון החטיאה לא פחות משמונה פנדלים. בסיום ניצחו האורחים 27:30. את המנצחת הובילו יאיר רוזנטל עם שבעה שערים, מילאן סטאניץ' ועירן רויטר עם שישה כל אחד.

באולם שבחטיבת הביניים בקריית חיים נפגשו אס"א טכניון חיפה מהליגה הארצית ועירוני מכבי פתח תקוה מליגת העל. למרות הפרש של שתי ליגות בין שתי הקבוצות, ברגעים רבים של המשחק לא ניכר הבדל משמעותי ושחקני הטכניון שיחקו כשווים בין שווים. אס"א פתחה ביתרון 0:2 ועד לדקה ה-24 שמרה על משחק צמוד, כשהתוצאה הראתה תיקו 11. עד למחצית הצליחה פתח תקוה, בזכות משחק טוב של הזר מאנדיי סאט ודורון בן עטיה, לפתוח פער חשוב וירדה להפסקה ביתרון 11:15. בפתיחת המחצית השנייה שוב הצליחו המארחים לצמק את הפער. בדקות הסיום ברחה פתח תקוה וניצחה 24:32. בשורות המארחים הצטיינו המאמן/שחקן שלומי לוי עם עשרה שערים (מהם חמישה פנדלים), עמית דולב ונתן פיביש עם ארבעה כל אחד ואופיר חכמה במשחק הגנה טוב.

משחק נוסף הפגיש במרכ הספורט של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע את אס"א בן גוריון באר שבע מהלאומית ומכבי מ.כ. חולון מליגת העל. המשחק היה צמוד בפתיחתו, אך עד המחצית הצליחה חולון לפתוח פער וירדה להפסקה ביתרון 9:13. במחצית השנייה הובילה חולון בפער של שבעה שערים 13 דקות לסיום, אך באר שבע לא ויתרה וצמצמה עד לפער של שער אחד בלבד. חולון הצליחה להתעשת, ברחה שוב וניצחה בסיום 26:30. המצטיין בשורות המנצחים היה שי לבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully