וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ריאל יודעת לספור עד שש

אחרי שברצלונה זכתה בתואר שישי ב-2009, הביסו הבלאנקוס 0:6 את סראגוסה וצימקו את הפער מהפסגה לשתי נקודות

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים שבמרכזם אירחה ריאל מדריד את סראגוסה והביסה אותה 0:6 כדי לצמק את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות, רגע לפני ששנת 2010 מגיעה. משחקה של בארסה מהמחזור הנוכחי הוקדם, והיא ניצחה בו את חרז בחוץ 0:2.

את ההפתעה של הערב סיפקה חטאפה, שניצחה בחוץ את השלישית סביליה 1:2. במשחק נוסף אתלטיק בילבאו ניצחה את אוסאסונה 0:2.

* תקרית לא נעימה התרחשה ביום שבת האחרון לקשר הישראלי של ברצלונה ב', גיא אסולין. אסולין, שפתח בהרכב במשחק נגד טראסה (0:4), התהפך מעל המעקה המפריד בין כר הדשא ומדרגות חדר ההלבשה. אסולין ספג מכות יבשות בלבד והתאושש לאחר מכן. בלינק המצורף למטה אתם יכולים לצפות בתקרית.

ריאל מדריד - סראגוסה 0:6

אחרי מספר משחקים משוגעים בהם היא ניצחה אבל הדגישה את חוסר היציבות שלה, ריאל מדריד הגיעה למשחק הבית וחדורת מוטיבציה להוריד את הפער מברצלונה לשתי נקודות והיא הלמה בעולה החדשה ללא רחם.

גונזאלו היגואין פתח את מסכת השערים כבר אחרי שלוש דקות, הבלאנקוס הורידו מעט רגל מהדוושה, אבל אז הגיע הבליץ. רפאל ואן דר וארט, שערב המשחק טרם כבש העונה בליגה, כבש צמד בתוך שלוש דקות (26 ו-28), היגואין הבקיע את השני שלו בדקה ה-34 וריאל ירדה למחצית רגועה וביתרון 0:4.

כריסטיאנו רונאלדו, שחזר מהרחקה, לא התכוון להישאר מחוץ לחגיגה וכבש בדקה ה-50 אחרי התרוצצות ברחבה של האורחים ללא הפרעה ובעיטה לפינה ברגל שמאל וקארים בנזמה, שעלה מהספסל, הצטרף גם הוא לרשימת הכובשים בדקה ה-71. מכאן הרבו השחקנים בלבן להשתעשע והמשחק הסתיים ב-0:6.

גם ללא צ'אבי אלונסו המורחק וקאקה, פפה, רוד ואן ניסטלרוי וגוטי הפצועים, הבלאנקוס לא התקשו להביס את העולה החדשה והאומללה והם סיימו את 2009 עם טעם לא רע ובוודאי עם טעם של עוד.

סביליה - חטאפה 2:1

במחזור הקודם קבוצתו של מנולו חימנז חזרה למקום השלישי, אבל המומנטום שוב נקטע וכעת היא תוכל לאבד אותו לולנסיה. כעת היא רחוקה כבר בתשע נקודות מהמוליכה ברצלונה, ואם מישהו פינטז על הפתעה מרעישה השנה, נראה שזה יכול להישאר בדמיון. עבור הקבוצה מפרברי מדריד, זה היה הניצחון הרביעי בחמישה משחקים.

החגיגה של חטאפה החלה בדקה ה-12 כשחיימה גבילאן פרץ משמאל ושלח מסירת רוחב לרוברטו סולדאדו, שכבש מקרוב וקבע 0:1. בדקה ה-33 סולדאדו נהנה מטעות בהגנת סביליה כדי להשלים צמד, ולכבוש את שערו העשירי העונה בדרך ל-0:2 מפתיע של חטאפה. אלבארו נגרדו, שנכנס כמחליף, כבש שער מצמק בדקה ה-51, אבל זה לא ממש עזר למארחים, שחזרו לאבד נקודות.

משחק נוסף:
אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 0:2
לאתלטיק: פראן ייסטה (1), פרננדו יורנטה (12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully