וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ג'ת הגדילה את הפער בצמרת

גברה 1:2 על צור שלום ופתחה פער שלוש נקודות מעירוני אום אל פאחם (0:0 בכפר כנא). דרום: השקמה והרצליה סוגרות על חדרה

בצל הגשם שירד היום (שישי), נערכו רוב משחקי ליגה א' על אף שנרשמו גם מספר ביטולים. הפועל חדרה, ששמעה השבוע מבית הדין כי המשחק שלה נגד מכבי השקמה יתקיים פעם נוספת על אף שהייתה בפיגור 3:0 והאור באיצטדיון שלה כבה, חשבה על הגדלת הפער במחוז הדרומי, אבל המשחק שלה נגד צפרירים חולון נדחה בשל העובדה שהמגרש היה מוצף.

מי שהצליחה לקזז לפחות זמנית את הפער בצמרת היא השקמה/רמת חן, שניצחה 0:1 את מכבי קרית גת והתקרבה עד כדי שתי נקודות מהמוליכה. רפי סרוסי כבש בדקה ה-55 והשאיר את הנקודות לרמת גנים. בשבת הפועל הרצליה הביסה 0:4 את שמשון בני טייבה, כשמשה משען, עופר סער, עוד אחד של משען ועומר פרץ כבשו את השערים, מה שהעלה אותה למקום השני כשהיא רק במרחק נקודה מחדרה.

מכבי יבנה עשתה צעד חשוב לעבר הצמרת אחרי ניצחון 0:2 על הפועל ערד, שנשרה למקום ה-13 ורחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום האחרון. אלעד שרף כבש שער עצמי בדקה השמינית ויוסי יונה (70) סגר את הסיפור מבחינת היבנאים, שצברו את ניצחונם הרביעי העונה.

עירוני כפר יונה גם היא עשתה את העבודה היטב עם ניצחון 1:2 על עירוני נתיבות. אופיר חלוואני כבש ראשון לכפר יונה בדקה ה-20, נתיבות חזרה עם שער של איציק פרץ בפתיחת המחצית השנייה, אבל עידן ששון סמוך לסיום השאיר את הנקודות לכפר יונה, שרחוקה כעת חמש נקודות בלבד מחדרה המוליכה.

הפועל מבשרת ציון, האחרונה בטבלה, השיגה ניצחון שני העונה על בית"ר כפר סבא 0:1. מורדי וקנין, מאמנה החדש של מבשרת, ראה את עוז צבאג כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-65, שנותן הרבה ביטחון לקבוצה לקראת המשך מאבקי התחתית. הפועל נחלת יהודה ניצחה 0:1 את מכבי קרית מלאכי משער של איציק בן הרוש בדקה ה-68. משחקה של הפועל כפר שלם למכבי עמישב נדחה בשל המגרש, שהיה מוצף.

צפון: משחק 11 ללא הפסד לג'ת

במחוז הצפוני אין ממש חדש אצל מכבי עירוני ג'ת, שהשלימה משחק 11 העונה ללא הפסד. שחקניו של אבי סבג ניצחו 1:2 בחוץ את מכבי צור שלום ושמרו על המקום הראשון. דווקא המארחים עלו ליתרון משער של אורן זלכה (דקה 16), אבל ג'ת השוותה עם שער של אשרף אלעל (32) ובתוספת הזמן של המשחק אלעל השלים את העבודה עם כיבוש נוסף, שהעניק שלוש נקודות לקבוצתו.

בשבת, סיימה השנייה, עירוני אום אל פאחם ב-0:0 עם השלישית, מכבי כפר כנא מה שעזר לג'ת לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה. ווג'די אבו יונס החמיץ פנדל שיכול היה לנצח לכפר כנא את המשחק. רמי עאמר מאום אל אפחם הורחק.

עפולה יצאה לטבריה, למשחק בין שתי קבוצות עם שאיפות לעלות במעלה הטבלה, וחזרה עם ניצחון חוץ מרשים 0:2. טבריה אמנם שלטה בתחילת המשחק, אבל לא הצליחה לתרגם את השליטה לשערים, ובדקה ה-35 ספגה את השער הראשון. אלמוג חזן הרים כדור, ובמקום למצוא חבר לקבוצה, מצא את הרשת. טבריה ניסתה לחזור למשחק, אבל במחצית השניה חטפה את השער השי, כשיקי ויצמן כובש בדקה ה-70, ומבטיח את הניצחון עבור עפולה.

עירוני קרית אתא במנצחות כששחקניו של רוני דורה סיימו עם 1:2 על הפועל בני ג'דידה. האיל חשאן העלה את היורדת ליתרון בדקה ה-11 ושי דהאן הכפיל (25), אבל ג'דידה חזרה עם שער מצמק של מוחמד שעבאן (40).

כרמיאל/צפת אירחה למשחק בית קליל את מכבי טמרה ולא התקשתה כלל לזכות ב-3 הנקודות, שממשיכים עבורה את הריצה הטובה בשבועות האחרונים. לירן לוגסי העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-23, בעוד אילן סוויסה כבש את השני בדקה ה-44. 11 דקות מפתיחת המחצית השניה סגר אלכסיס ויינשיין את הסיפור עם השער השלישי, בדרך לניצחון 0:3 קל.

במשחק תחתית ניצחה בני טמרה 0:2 את אסי גלבוע כשנאיף חוסים (30, 65) עשה את העבודה עבור הקבוצה שמטפסת למקום ה-12. הפועל כפר קנא מסתבכת בתחתית אחרי 1:1 נגד מכבי אום אל פאחם. נטסים טאהר כבש ראשון לכפר קנא (22), אבל בדקה ה-69 מתן אלגווי השווה (69).

מכבי טירת הכרמל המשיכה בשקיעה האיטית שלה בדרך אולי אל ליגה ב', כשנחלה הפסד חוץ למכבי כפר קרע. לאורחים מטירת הכרמל דווקא ניתנה הזדמנות מצויינת להשיג נקודות, כשאחמד אסדי הורחק בגלל כרטיס צהוב שני כבר במחצית הראשונה, אבל האורחים לא ניצלו זאת, ובדקה ה-58 קיבלו את העונש, בדמות שערו של עלא רביע בבעיטה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully