וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בני סכנין: להתאושש על הגב של השנייה

אשדוד וסכנין תיפגשנה (19:00), במטרה להעלות את המוראל לאחר ששתיהן הפסידו במחזור הקודם. בלבול ייחסר 5 שחקנים

מ.ס. אשדוד תארח במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל את בני סכנין (שבת, 19:00, אצטדיון הי"א) בתקווה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שנוצחה (2:0) על ידי מכבי תל אביב בתחילת השבוע שעבר. ההפסד לצהובים קטע רצף יפה של שלושה ניצחונות רצופים, והקבוצה של יוסי מזרחי רוצה לצבור בבית שלוש נקודות נוספות נגד היריבה מהתחתית.

השבוע התבשרו ראשי הקבוצה כי לא יוכלו להגיש ערעור על ההפסד הטכני 3:0 לבני יהודה מהמחזור הראשון של העונה, אולם בהנהלת המועדון בודקים את כל האופציות המשפטיות בנדון ומבחינתם עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בנושא.

המאמן יוסי מזרחי מתלבט לגבי ההרכב הפותח, כאשר ההתלבטות הגדולה היא האם להחזיר את הקשר שי רביבו להרכב על חשבונו של עידן וייצמן, שפתח בבלומפילד. רביבו ג'וניור החלים לגמרי מהפציעה בכתפו והוא עשוי לקבל בחזרה את חולצת ההרכב. אופציה נוספת היא הכנסתו של רחמים צ'קול לקישור האחורי על חשבונו של וייצמן, כשבמקרה כזה ימתין רביבו להזדמנות מהספסל.

בהמשך למדיניות ההנהלה בנוגע להצערת הסגל, ימשיך מתן אוחיון לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני על חשבונו של אורי אוזן, שצפוי לעזוב את המועדון בחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב. אוזן מבוקש על ידי מספר קבוצות, אולם נראה כי הוא בדרכו להפועל פתח תקוה שמנסה לצרפו במשך זמן רב. החלוץ עידן שריקי, שסבל במהלך השבוע מרגישות במפשעה, חזר לאימונים מלאים והוא צפוי לפתוח לצידו של דימיטאר מקרייב בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, אדיר טובול (רחמים צ'קול), סטפן קינגווה, עידן וייצמן (שי רביבו), משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

בלבול: "חשוב שנשכח את המשחק האחרון"

בני סכנין סיימה ביום שישי את הכנותיה לקראת משחקה מול אשדוד. בקבוצה מנסים לשכוח את השבוע הלא נעים שהחל עם התבוסה הביתית למכבי נתניה (3:0) והמשיך עם התפטרות יו"ר המועדון, חסאן אבו סלאח, שהתנה את חזרתו אחר כך בתמיכת העירייה בקבוצה והאשים את השחקנים במצב הקבוצה. "ניצחון", אומרים במועדון, "ישכיח את השבוע האחרון ואולי יוציא את הקבוצה סופסוף לדרך חדשה". בשביל זה תצטרך הקבוצה להתגבר על מאזן החוץ הרע שלה, שהוא אחד מהגרועים בליגה מול אשדוד, אחת הקבוצות החזקות בבית.

מאמן הקבוצה מרקו בלבול החליט לא לדבר על האירועים שליוו את המועדון באסיפת הקבוצה ורק ביקש משחקניו: "חשוב שנשכח את המשחק האחרון. אנחנו צריכים לחזור ולהילחם כמו שעשינו בעבר ורק כך נביא נקודות". לאחר מכן הראה המאמן לשחקניו וידאו של אשדוד, ושוב שם דגש על אגרסיביות במרכז המגרש.

סכנין תגיע לאשדוד עם לא פחות מחמישה שחקנים חסרים ואחד בספק. חאלד חלאיילה, שהורחק במשחק האחרון, לא ייכלל בסגל, כשחיים בנון יעלה במקומו בהרכב. כמו חלייאלה, גם ראובן עובד שנפצע השבוע, חאיר סספדס, מוחמד אבו ריא וקאדו הפצועים לא יעמדו לרשות בלבול. שני דברים נותרו עדיין בסימן שאלה לקראת המשחק. הראשון, האם ג'קו ערפאת, שנפצע ובספק, יוכל בכל זאת ליטול חלק במשחק. השני, קשור להרכב הקבוצה, כשבלבול עדיין מתלבט בין אלי ביטון לרן יצחק, שפתח בשבוע שעבר.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, טל חן, פטי יא יא, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חאמד גנאים, אחמד קאסום, סקוט סילי, רן יצחק (אלי ביטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully