וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרינגהאם: "בקהאם יזכה לכבוד גדול מהקהל"

כולם באנגליה מתכוננים לחזרתו של בקהאם למנצ'סטר עם מילאן. ריאל? בליון מרוצים שלא קיבלו את בארסה או צ'לסי

הגרלת משחקי שמינית גמר ליגת האלופות סיפקה לחובבי הכדורגל כמה משחקים איכותיים ומסקרנים, בעלי איכויות דרמטיות, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. במרכז יעמוד כמובן המפגש בין אימפריות הכדורגל מילאן ומנצ'סטר יונייטד, עם חזרתו של דייויד בקהאם לאולד טראפורד למפגש מול קבוצתו לשעבר, וגם המשחק בין צ'לסי לאינטר, כשמאמן הנראזורי ז'וזה מוריניו יתעמת עם הקבוצה אותה הפך לאימפריה.

במנצ'סטר מחכים לבקהאם

טדי שרינגהאם, ששיחק עם בקהאם במדי הקבוצה הגדולה של יונייטד שזכתה בטרבל ב-1999, מאמין שהכוכב יזכה לקבלת פנים חמה. "ללא ספק, מדובר בכוכב של המועדון, באייקון, והאוהדים ישמחו לראות אותו שוב באולד טראפורד", אמר שרינגהאם, שמאמין שבקהאם יגיע למשחק עם מוטיבציית יתר: "הוא יגיע בכושר למשחק הזה, וישמח לזכות בכבוד הגדול מהקהל, ואף ישתוקק להדיח את הקבוצה".

"שיחקנו נגד מילאן הרבה פעמים בשלבי ההכרעה, כך שגם הפעם מפגש בין שני המועדונים הגדולים האלו יהיה נהדר ואנחנו ממתינים לו בקוצר רוח", הוסיף אלכס פרגוסון על ההתמודדות עצמה.

עוד ביונייטד: ריאן גיגס האריך את חוזהו בעונה נוספת, עד יוני 2011. הקשר בן ה-36 כבר רשם למעלה מ-800 הופעות במדי השדים האדומים ואמר: "אני מאושר מהחתימה. אני נהנה מכדורגל יותר מאי פעם".

אומברטו גנדיני, שייצג את האיטלקים בהגרלה, אמר: "אנחנו שמחים שנמנענו מלפגוש את אנצ'לוטי וצ'לסי, אבל נשחק נגד קבוצה גדולה, סגנית האלופה הנוכחית. אנחנו מוכנים ואנחנו יודעים שנפגוש קבוצה מצוינת. בקהאם יהיה שמח לחזור לאולד טראפורד כיריב. זה אתגר גדול ומרתק".

ברצלונה עירנית

אלופת אירופה ברצלונה יודעת שהיא זכתה להגרלה יחסית קלה בדמותה של שטוטגרט הגרמנית, והמנהל המקצועי של הקבוצה, צ'יקי בגיריסטיין, לא מסתיר זאת. "אני לא יכול להתלונן על היריבה שקיבלנו, אני חושב שזו הגרלה טובה בשבילנו", אמר בגירסטיין, שמתכונן עם קבוצתו לגמר אליפות העולם לקבוצות מול אסטודיאנטס הארגנטינאית, "זו יריבה שחייבים להיות דרוכים לקראתה, אבל אנחנו משחקים את הגומלין בבית, וזה נותן לנו ביטחון לגבי סיכויינו להעפיל לרבע הגמר. זה יהיה מבחן לא פשוט, אבל בהחלט עביר. מנגד, תמיד מסוכן להיות בטוח מדי".

פלגריני חושש

גם בפני ריאל מדריד עומד אתגר לא פשוט בדמות ליון, ומאמן הבלאנקוס מנואל פלגריני מתכונן: "מה שיותר חשוב מזהות היריבה, זה הכושר שבו היא תהיה בזמן המפגש", אמר פלגריני על קבוצת הפאר הצרפתית, "אני מקווה שזה יהיה משחק ברמה גבוהה, ושנצליח להעפיל לשלב הבא".

בחמש השנים האחרונות ריאל לא הצליחה לעבור את שלב שמינית הגמר, וגם מול הצרפתים יש לה מאזן לא מרשים. "הסטטיסטיקה לא חשובה", יודע המאמן הצ'יליאני, "ליון מבחינתי קשה בדיוק כמו אינטר או באיירן מינכן". ומה לגבי חזרתו של קרים בנזמה לקבוצתו לשעבר? "יש עוד הרבה זמן, זו בינתיים רק אנקדוטה", סיכם פלגריני.

מנגד, נשיא ליון ז'אן מיקל אולס טוען כי "מדובר בהגרלה קשה מאוד מבחינתנו, זה כבוד עבורנו לשחק מול ריאל מדריד. זו קבוצה מצוינת, שיודעת שהגמר השנה ישוחק במדריד ותגיע עם הרבה מוטיבציה. שיחקנו מולם ארבע פעמים בליגת האלופות, ולא הפסדנו באף משחק". אולס מוסיף כי "בעיקר חששנו לפגוש את ברצלונה, אחרי מה שעברנו שם בשנה שעברה, וגם מול צ'לסי יכול היה להיות קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פיגו בטוח

ב-16 במרץ זה יקרה. ז'וזה מוריניו יחזור לסטמפורד ברידג' וכל העיניים יהיו נשואות לספסלה של אינטר, עליו הוא יתמקם. הגרלת שמינית הגמר בישרה על חזרתו של המיוחד ללונדון, אבל לפני כן יהיה עליו להשיג תוצאה טובה במשחק הבית (24 בפברואר), אחרת הטיול לבירת אנגליה ישמש עבורו בעיקר לקניות.

מי שמשוכנע שאינטר תעבור את יריבתה אנגלית הוא לואיס פיגו, שלבש את מדי הנראזורי עד לפני כחצי שנה, אז פרש ועבר לקומת ההנהלה. "כל הקבוצות בשלב הזה הן חזקות, אבל לאינטר יש את האיכויות כדי לנצח כל אחת. העובדה שז'וזה מוריניו מכיר את האווירה בצ'לסי תעזור לנו. יש לנו הרבה כבוד לצ'לסי, אבל נשחק כדי להשיג מקום ברבע הגמר".

"חודשיים זה זמן ארוך" הוסיף סמואל אטו על כך שהמשחקים ייערכו בעוד זמן ארוך, "בזמן הזה הרבה דברים יכולים להשתנות, מהמצב של הקבוצה ועד המצב של שחקנים. בשמינית הגמר אין הרבה הבדלים בין הקבוצות".

חבר הנהלת צ'לסי, רון גורליי, שנכח בהגרלחה בניון, היה מרוצה: "זה פנטסטי. כשהגענו לכאן הבוקר דיברנו על האפשרות שנקבל את אינטר. זה פנטסטי בשביל האוהדים. אני בטוח שהקהל יקבל את ז'וזה בצורה נהדרת, אבל בסופו של דבר אנחנו יריבים ונרצה לעלות שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully