וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - מכבי ת"א: שבחון בתמונת ההרכב, ייני לא בסגל

תורגל ב-11 של נמני לקראת המשחק בעילוט. ייני החולה לא יצא לעילוט. גרגורי לשחקניו: "תעלו עם מטרה אחת - ניצחון"

ממעמקי המקום האחרון ועדיין ללא ג'ון גרגורי על הקווים, תנסה אחי נצרת לצאת לדרך חדשה דווקא מול מכבי ת"א החזקה. ג'ון גרגורי כינס היום (שישי) את שחקניו וביקש מהם להתעלם מהשמות ומהמיקום בטבלה. "תעלו נחושים ועם מטרה אחת מול העיניים - ניצחון. תשחקו בשביל עצמכם, בשביל הקבוצה ובשביל המועדון".

המאמן הבריטי, שיחסר את איב ג'ידה הפצוע, צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שהפסיד לבית"ר בשבוע שעבר. גרגורי צפוי לעבות את חוליית הקישור ולפתוח עם חלוץ בודד בחוד, כשעקב כך טצ'ם נטויה יאבד את מקומו בהרכב לטובת גיא דיין. תומר חמד, שהיה פצוע בשבוע שעבר, יפתח כחלוץ החוד הבודד.

לצד דיין בקישור ימשיכו מייקל טוקורה, יניב לוזון ושלומי חנוכה. בהגנה, ממנה היה מרוצה גרגורי בשבוע שעבר, יהיה שינוי אחד כשאיסמעיל עמאר יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של מג'ד יונס. אריק אקוטו, מארק גורמן ומוחמד עומריה ימשיכו במרכז ההגנה, כשבצד שמאל יפתח אדהם האדיה. בשער ימשיך גיל אופק.

הרכב משוער: גיל אופק, אסמאעיל עאמר, אריק אקוטו, מארק גורמן, מוחמד עומריה, אדהם האדיה, שלומי חנוכה, יניב לוזון, מייקל טוקורה,גיא דיין, תומר חמד.

שטראובר פצוע, אבל יפתח

מכבי תל אביב, שניצחה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים, תגיע מחר לעילוט לפגוש את נועלת הטבלה מכבי אחי נצרת. בקרית שלום מקווים להמשיך את התקופה הטובה ובצוות המקצועי דאגו במהלך כל השבוע להזהיר את השחקנים משאננות לקראת המפגש מול נצרת, שהפסידה בשבעת המשחקים האחרונים שלה.

באימון המסכם שנערך היום תחת מזג אוויר גשום וסוער, תורגל אותו הרכב שניצח בתחילת השבוע את מ.ס. אשדוד למעט שינוי אחד אפשרי כאשר הקשר יוסי שבחון, שנכנס במחצית נגד אשדוד והפגין יכולת טובה, עשוי לפתוח מחר על חשבונו של תמיר כחלון. השוער לירן שטראובר עדיין לא כשיר במאת האחוזים אולם הוא יפתח בין הקורות.

דור מלול בעמדת המגן הימני וניסו קפילוטו במרכז ההגנה, ימשיכו לקבל אשראי מהצוות המקצועי. הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', שהפגין משחק טוב מאוד נגד אשדוד, יפתח שוב לצידו של ליאור ז'אן בקישור האחורי ואילו החלוץ הזמבי הצעיר עמנואל מאיוקה יתופקד כרגיל לאחרונה, כחלוץ בודד בחוד. שרן ייני החולה נשאר בבית ולא ייכלל בסגל למשחק.

באסיפה הטקטית שנערכה לקראת המשחק, הפתיע צוות המאמנים את השחקנים ובמקום להראות להם קטעים ממשחקיה של נצרת או לחילופין קטעים מהנצחון נגד אשדוד, הקרינו להם לקט של מיטב הביצועים של הצהובים מתחילת העונה ועד עכשיו. הלקט כלל גולים יפים והתקפות מהירות של הקבוצה כאשר הדגש הושם על הדברים הטובים שעשתה הקבוצה עד כה וצוות המאמנים מבקש לשמור על היכולת הטובה גם מחר בנצרת.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, רונלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, ליאור ז'אן, אנדריי קומאץ', גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב, עמנואל מאיוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully