וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אלה שהביאו לנו את ווצ'יצ'ביץ', יעזרו לנו גם עכשיו"

אלי גוטמן מודע להגרלה הקשה של הפועל ת"א בליגה האירופית מול קאזאן, וכבר חושב על חיזוק. ורמוט: "אין כמו הכפור הרוסי"

בהפועל תל אביב קיבלו היום (שישי) ברגשות מעורבים את ההגרלה לשלב 1/16 הגמר בליגה האירופית. האדומים יפגשו את רובין קאזאן, אלופת רוסיה בשנתיים האחרונות, ובמועדון יודעים שמצפה להם אתגר גדול מאוד בכפור הרוסי בחודש פברואר. מנגד, במועדון זוכרים היטב שהקבוצה כבר ניצחה בעבר בשלג הרוסי, את לוקומוטיב מוסקבה ב-2002.

אלי גוטמן, מאמן הקבוצה, התייחס להגרלה: "אם אני מרוצה? איך אפשר לא להיות מרוצה אחרי שמסיימים בית כזה במקום הראשון? מצד שני, זו קבוצה שניצחה את ברצלונה בקאמפ נואו בזמן אמת, כך שאין הרבה מה להוסיף. לשמחתנו יש לנו עוד הרבה זמן, נתכונן למשחק, נלמד אותם כמו שלמדנו את כל היריבות שלנו, ונבוא מוכנים בניסיון לעשות את המקסימום".

גוטמן התייחס לשאלת החיזוק לקראת השלבים הבאים במפעל: "יש לי צוות מקצועי גדול, ואני לא עובד לבד. יש הנהלה שנותנת לנו שקט ומאפשרת לנו להצליח, והאנשים שהביאו לנו את נמניה ווצ'יצ'ביץ' כשהעפלנו לשלב הבתים, הם אלה שיעזרו לנו עכשיו. עומדות בפנינו החלטות קשות. צריכה להיות פה החלטה עקרונית, והיא לא פשוטה. אם יחליטו שהולכים על שחקן בעמדה של ווצ'יצ'ביץ', אנחנו נלך עם זה. כבר התחלנו בחיפושים".

גוטמן פירט לגבי הזרים שלו: "סמואל יבואה הוא שחקן שלנו, ואני מקווה שהשער שלו אתמול יחזיר אותו למסלול. גם מנטשאשווילי הוכיח אתמול שמקומו איתנו, בעיקר במשחקים באירופה. מה שההנהלה תחליט, אנחנו נלך עם זה".

ורמוט: "ההגרלה הכי קשה שיכולה להיות"

גוטמן יודע את הקשיים שיש במשחק מול הרוסיות, אך גם את היתרונות, מכיוון שבשלב הזה של העונה הקבוצות מרוסיה נמצאות בפגרה. "אני מרגיש שלם עם כל הגרלה, כל אחת מהקבוצות שם קשה", מסכם גוטמן, "היה ברור שמתישהו נקבל קבוצה חזקה מאוד, עם היתרונות שלה והחסרונות שלה. מה שחשוב יותר זה אנחנו, איך אנחנו מסתכלים על עצמנו ואיך נגיע מוכנים למשחק".

גילי ורמוט: "הקבוצה הכי פחות אטרקטיבית שיכולנו לקבל, ואחת הכי חזקות בהגרלה. זו קבוצה שניצחה את ברצלונה הגדולה ולמרות זאת אנחנו לא מוותרים על המשחק. יש לנו הרבה זמן להתכונן עד פברואר.

"שיחקתי בבלגיה בשלג ובמשחקים קפואים, אבל אין כמו הקור הרוסי. זו ההגרלה הכי קשה שיכולה להיות, מה גם שזו קבוצה פחות אטרקטיבית, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. אמרתי לכולם 'רק לא את קאזאן ועדיף אפילו את ליברפול'. רציתי כל קבוצה אחרת, למשל את הבלגיות או ההולנדיות. לא תמיד יוצא מה שאתה רוצה, אבל אולי בסוף זה יהיה לטובה".

יש כסף לזרים

על פי ההערכות, הפועל ת"א הכניסה משלב הבתים, כולל ההעפלה לשלב הבא, סכום המתקרב ל-15 מיליון שקל, שאמור לשמש לכיסוי התקציב הגדול שהעמידה הקבוצה בקיץ, אך גם לצירופם של שחקנים חדשים למועדון.

כמו כן, כזכור, במהלך השבוע מספר קבוצות התעניינו באופן לא רשמי בדאגלס דה סילבה, ותג המחיר שקבעה הפועל לבלם היה 3 מיליון יורו. תג מחיר זה נכון לחלון ההעברות בינואר, כאשר בהפועל כבר ציינו כי הם לא מעוניינים כרגע לשחרר את הבלם, אלא רק בסיום העונה.

בקבוצה מניחים כי בקיץ תימצא הקבוצה שתסכים לשים את הסכום הזה על דה סילבה, ואז יסכימו האדומים למכור את הבלם, שמחזיק בחוזה במועדון לעוד שלוש שנים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully