וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל רמת גן: לפתוח את השבוע עם חיוך

שום מחפש ניצחון שלישי רצוף, המאמן דירבן את שחקניו לקראת האורדונים, שייחסרו את חרמון, איילי וצ'קאנה. (19:30, ספ' 2)

בית"ר ירושלים תקווה להמשיך מחר (שבת) את המומנטום שלה, ואחרי שני ניצחונות רצופים (מול נצרת ורעננה) הירושלמים יארחו בטדי את הפועל רמת גן (19:30, ספורט 2) בתקווה להשיג עוד שלוש נקודות מול עולה חדשה. הבוקר קיימה הקבוצה אימון אחרון לקראת המשחק, ולפני האימון כינס המאמן יצחק שום את שחקניו. בפעם הקודמת שנפגשה בית"ר עם הפועל רמת גן זה נגמר בהפסד במשחק אימון בפתיחת השנה, שסימן אולי את העונה הקשה שעומדת בפני בית"ר.

"עשיתם עבודה טובה מול אחי נצרת", החמיא המאמן לשחקניו, "נלחמתם, ובסופו של דבר השגתם את המטרה וצברתם שלוש נקודות, אבל המשחק הזה מאחורינו. מחר ממתין לנו משחק לא קל מול קבוצה שלא תעשה לנו חיים קלים. אנחנו נמצאים אחרי שני ניצחונות רצופים ואנחנו חייבים לשמור על המשכיות ולחבר ניצחון שלישי".

שום ניסה להעלות את המוטיבציה של חניכיו. "ראיתם איזה אווירה טובה הייתה כאן במהלך השבוע", אמר המאמן, "פתחתם את השבוע עם חיוך על הפנים אחרי הניצחון על נצרת, ואת אותו הדבר אנחנו צריכים לעשות גם השבת. כמו שאני אומר לכם תמיד, אני אומר את זה שוב: תרוצו יותר על המגרש, תרצו יותר מהיריב ותנצחו את המשחק הזה".

שום, שדיבר עם שחקניו במהלך השבוע על הצורך בחיבור שלושה ניצחונות ברציפות לפני המשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד בשבוע הבא, צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את אחי נצרת לפני שבוע, פרט לשינוי אחד כפוי כשאלירן דנין יחליף את אבי ריקן המוצהב. אריאל הרוש ימשיך בין קורות השער, כשבהגנה מלפניו ישחקו תומר בן יוסף ושמעון גרשון כשלצידם כאמור אלירן דנין ואיתן טיבי. בקישור ימשיך פאולו דה לה האסה כשלצידו עידן טל, ברוכיאן ובן שושן יפתחו בהתקפה ובחוד ברק יצחקי וטוטו תמוז.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלירן דנין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, איתן טיבי, פאולו דה לה האסה, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

מסדר פצועים בהפועל רמת גן

הפועל רמת גן, שלא נוצחה בשלושת המשחקים האחרונים, מקווה להוציא נקודות גם מטדי. הקבוצה מהמכתש אינה מצטיינת בדרך כלל במשחקי חוץ כשהניצחון בשבוע שעבר ברעננה היה היחיד שלה מבין שבעת משחקי החוץ עד כה.

מכת פציעות גורמת כאב ראש לא קטן למאמן יובל נעים לקראת המשחק מחר. הבלם גולן חרמון סובל משבר בזרת הרגל הימנית והוא מחוץ לסגל. גם החלוץ מחוף השנהב סרג' איילי לא יהיה בסגל מכיוון שהוא סובל מפציעה בשריר רגלו. שחקן נוסף שהצטרף היום לרשימה הוא קרלוס צ'קאנה החולה וגם הוא לא יתלבש למשחק. הבלם חיים מלכה, שאמור היה למלא את מקומו של חרמון במרכז ההגנה, עדיין לא החלים מהפציעה בברכו ולא ברור אם יהיה בסגל או לא.

השוער רפי כהן סיים את השעייתו וחזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. כהן אמור להיות זה שיפתח בין הקורות אולם לא מן הנמנע שנעים ימשיך לתת קרדיט לשוער המישנה איתי ארקין, שהפגין יכולת טובה בשני המשחקים האחרונים בהם פתח בשער. נעים יאלץ לבצע שינוי במערך שלו כשוויליאם סוארז יוסט מהקישור האחורי לעמדת הבלם ויתופקד לצידו של אסי דומב במרכז ההגנה. הרוויה קובאצ'ביץ', שעד כה לא מצליח להשתלב כראוי ולתת תפוקה, יפתח בקישור האחורי לצידם של תומר תייר ושי חדד. מור גולן יהיה זה שימלא את מקומו של איילי הפצוע ויתופקד בחוד לצידו של ג'ורג' דאטורו.

הרכב משוער: רפי כהן (איתי ארקין), קובי מוסא, וויליאם סוארז, אסי דומב, בני חדד, הרוויה קובאצ'ביץ', שי חדד, תומר תייר, קובי חסן, מור גולן, ג'ורג' דאטורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully