וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "מאמין שאני מתאים לצ'לסי"

קון מודה ש"צ'לסי מעוניינת בי", משבח את דרוגבה ("החלוץ הטוב מכולם") ומתגלה כאנגלופיל: "מעריץ את הפרמיירליג"

חלון ההעברות של חודש ינואר מתקרב, והנה מסתמנת לה כבר עסקה פוטנציאלית מעניינת. סרחיו אגוארו טוען כי הוא מאמין שעסקת העברתו לצ'לסי תיסגר בשבועות הקרובים, כשמעברו מאתלטיקו מדריד לפרמיירליג תמורת 32 מיליון יורו עשוי לחזק משמעותית את הכחולים ולהעניק להם מעט זוהר וברק לחלק הקדמי.

אגוארו התייחס לראשונה למעברו לאנגליה, ומאמין שהוא ישתלב מצוין. "צ'לסי מעוניינת בי כי הם מאמינים שאני יכול להיות חלק משמעותי בקבוצה שלהם", אמר הארגנטינאי המצוין, "ואני חושב שאני מתאים לסגנון שלהם. כמובן שאני צופה קבוע בפרמיירליג בטלוויזיה, ואני חושב שזו הליגה הטובה בעולם, לצד הליגה הספרדית".

אגוארו אף התייחס לשותפו העתידי בחוד, דידייה דרוגבה, וטען כי "יש הרבה מאוד חלוצים מצוינים בפרמיירליג, אבל כרגע הטוב מכולם הוא דרוגבה. אחריו נמצא טורס, אבל אין ספק שדרוגבה הוא הטוב מכולם".

לסיום, הארגנטינאי מתוודה על חיבתו העצומה לכדורגל האגלי: "אני אוהב בלמים כמו ג'ון טרי וריו פרדיננד, שהם חזקים באוויר, מאוד חסונים, וקשה לעבור אותם באחד על אחד. גם שיניתי את דעתי בנוגע לשחקני קישור. פעם הערצתי שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו, עכשיו אני מעדיף קשרים כמו סטיבן ג'רארד ופרנק למפארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully