וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליצ'יץ': "בעונה הבאה אני באירופה, מאה אחוז"

הסנטר הסרבי שותף במשחק אחד בלבד מתוך 16 האחרונים של הניקס, ונמאס לו: "אני מציאותי. לא אקבל עוד הזדמנות ב-NBA"

לדרקו מיליצ'יץ' נמאס. אחרי שלא הצליח לקנות את מקומו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ולאחר שאפילו בשיטה של מייק ד'אנטוני בניו יורק הוא לא מצליח לקבל דקות משחק, הסנטר הסרבי מעוניין לחזור לאירופה, רצוי במהירות. "מה שלא יקרה, אני אשוב לאירופה בעונה הבאה", אמר אמש (חמישי) מיליצ'יץ' לניו יורק פוסט. "זה בטוח במאה אחוז. אני חייב להיות מציאותי ולא לשקר - אני לא הולך להצליח ב-NBA, לא אקבל הזדמנות נוספת ואין שום דבר רע בלחזור לאירופה", אמר הסנטר.

"אני לא רוצה ליצור אווירה רעה כאן, בניו יורק, אבל זה לא עובד לי ב-NBA. לא אכפת לי מכסף. אני פשוט רוצה ליהנות מכדורסל. אני רוצה את הכדור בידיים שלי ורוצה שההתקפה תעבור דרכי. אני לא רק שחקן הגנה", הסביר והוסיף השחקן.

הסנטר הסרבי הגיע לניקס בקיץ האחרון מממפיס, ונדמה היה כאילו השיטה והחופש של ד'אנטוני אולי יחיו את הקריירה הדועכת של מי שנבחר במקום השני בדראפט 2003 ונחשב לאחד הבאסטים הגדולים בתולדות הליגה. אלא שבפועל, הסנטר בן ה-24 מקבל פחות ופחות דקות בתפוח הגדול, ולמעשה, ב-16 המשחקים האחרונים של הניקס הוא שותף רק פעם אחת. כעת, לאחר החתימה של ג'ונתן בנדר בקבוצה, ייתכן ומיליצ'יץ' לא ישחק כלל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully