וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומאר סניד וניר כהן נקנסו בעקבות הקטטה ביניהם

17.12.2009 / 18:33

כוכבה של עירוני אשקלון נקנס ב-7500 ש"ח והורחק למשחק אחד על תנאי, ואילו פורוורד הפועל עפולה נקנס ב-3500 ש"ח

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל בראשותם של עו"ד עזרא האוזנר ועו"ד אלי לוין, התכנס היום (חמישי) על מנת לדון הרחקתם של עומאר סניד, שחקנה של עירוני אשקלון, וניר כהן, שחקנה של הפועל עפולה, במהלך המשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון שעבר. כזכור במשחק עצמו הפתיעה עפולה את אשקלון בתוצאה 92:106. בית הדין הרשיע את השניים, בעקבות דוח השיפוט שהוגש על ידי גילי עובד, ארז גוריון ודן ילון, אך למרות ההרשעה, השניים לא קיבלו עונשי הרחקה נוספים מלבד המשחק שהחסירו השבוע, ויחזרו לפעילות בקבוצותיהם.

סניד, אשר לפי הודעת איגוד הכדורסל היה זה שהחל את הקטטה, הורחק למשחק אחד על תנאי על עבירה דומה למשך שנה, ונקנס בסכום של 7500 שקל. כהן מנגד, שהרחקתו נראתה תמוהה בתחילה, נקנס בסכום של 3500 שקל ולא הורחק על תנאי. מתחילת העונה הורחקו בליגת העל שבעה שחקנים, כשמלבד השניים זכו לכבוד המפוקפק גם דיז'ון תומפסון (הפועל ירושלים), קוקי בלצ'ר (בני השרון), ג'ימי בקסטר (עירוני אשקלון), מרקו קילינגסוורת (אליצור מכבי נתניה) וג'רמי טיילר.

אבי נמרוד, יו"ר עירוני אשקלון, הגיב להחלטת האיגוד: "בית הדין החמיר עם סניד, הן בסכום הקנס והן בעובדה שהוא בחר להחמיר עמו בניגוד לניר כהן שהיה מעורב באותו אירוע, וקיבל קנס מופחת. הקנס גבוה יחסית לאור העובדה שבין השניים לא היה כל מגע פיזי ומהלומות בניגוד למורחקים של המחזור הרביעי, שם היו חילופי מהלומות והקנסות היו בסכומים דומים. חבל שהאיגוד מחפש לעשות רווחים קלים בהטלת קנסות כבדים ללא כל הצדקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully