וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "אין סיכוי שנתחזק בחלון ההעברות"

נשיא אינטר סירב לבקשתו של ז'וזה מוריניו להתחזק בחלוץ נוסף בינואר. גם גליאני מבהיר: "מילאן תרכוש עוד חלוץ רק בקיץ"

אחרי שכבר היה נדמה שאינטר תשייט גם העונה לאליפות קלילה הגיע ההפסד ליובנטוס ואחריו התיקו באטלאנטה, בעקבותיהם הצטמק הפער של הנראזורי מיריבתם העירונית מילאן בפסגת הסריה A לחמש נקודות בלבד.

הגברת הלחץ בסן סירו גרמה לז'וזה מוריניו לפנות לבעלים מאסימו מוראטי בבקשה לחזק את הקבוצה בחלוץ נוסף בחלון ההעברות בינואר, כדי לחפות על היעדרו של סמואל אטו שיבלה את החודש הבא באליפות אפריקה, כשבין השמות אותם הזכיר כמועמדים היו לוקה טוני, גוראן פאנדב ואדינסון קבאני, אך הבוס השיב לו בשלילה ולא היסס להודות בכך בפומבי.

"זה נכון שמוריניו ביקש ממני לרכוש חלוץ", אמר מוראטי לתקשורת האיטלקית. "אבל הוא יודע שהמועדון הזה עשה מאמצים כלכליים מסוימים לאחרונה ואין לנו כוונה לפגוע בהם לטובת רכש כזה או אחר. נכון לעכשיו הסיכוי שנתחזק בחלון ההעברות הנוכחי הוא אפס".

בינתיים גם בצד השני של סן סירו נפוצו שמועות על חלוץ שיגיע למילאן בינואר, אך סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני הבהיר כי הרכש המיועד שלו, שלדבריו יהיה שחקן הדומה בסגנונו לזה של רונאלדיניו ופאטו, יצטרף רק בקיץ, מה שיהפוך את דייויד בקהאם שיחזור לתקופת השאלה נוספת ואת הגנאי המבטיח דומיניק אדיה לשתי ההחתמות היחידות של הרוסונרי בחודש הבא.

יובנטוס: קאמורנסי ייעדר חודשיים

שחקנה של יובנטוס, מאורו קאמורנסי, ייעדר מהמגרשים לחודשיים בעקבות פציעה בירך, שנגרמה לו בהפסד 3:1 לבארי בשבת. בהודעה שפרסם היום המועדון מטורינו נכתב: "השחקן מרגיש טוב יותר, הוא כבר מהלך ללא קביים וממשיך בטיפולים הרפואיים. האבחנה היא שיחזור לפעילות בתוך חודשיים, והצוות הרפואי אופטימי באשר להחלמתו".

מדובר אמנם במכה קשה, אבל באופן יחסי בחדשות טובות מאחר ועיתוני איטליה היו הרבה יותר פסימיים ופרסמו כי קאמורנסי יצטרך ככל הנראה לעבור ניתוח שישבית אותו אפילו מהמונדיאל. קאמורנסי הצטרף לרשימת הפצועים של יובנטוס, שכוללת גם את ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני, מוחמד סיסוקו ו-וינצ'נזו יאקווינטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully