וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער תסתפק במדליות הכסף

שער של מיכה דור לא הספיק לנבחרת הנוער, שנוצחה 2:1 על ידי גרמניה וסיימה שנייה בטורניר החורף. אוחנה: "אני מאוד מעודד"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

טורניר החורף המסורתי לנוער שנערך בישראל הגיע היום (חמישי) לסיומו, כאשר נבחרת הנוער של ישראל נוצחה 2:1 בידי מקבילתה מגרמניה במשחק המכריע על הזכייה בטורניר. שחקניו של אלי אוחנה הגיעו למשחק בכפר סבא כשבמאזנם שני ניצחונות, 1:2 על סרביה ו-0:2 על הונגריה, אך גם הגרמנים החזקים ניצחו את שתי הנבחרות הללו והמשיכו לניצחון שלישי כדי לסיים עם מאזן מושלם ולענוד על צווארם את מדליות הזהב.

ישראל שוב התבססה על הקשרים אמיר עגיוב ורועי קהת שבלטו במשחקים הקודמים, וכמובן על המגן השמאלי טאלב טואטחה, היחיד מבין השחקנים על המגרש שיכול להתגאות בדקות בליגת האלופות. הפתיחה הייתה שייכת לנבחרת הישראלית בכחול, כשבדקה ה-12 היה זה מיכה דור, שחקן מכבי תל אביב, שמצא את הרשת הגרמנית לאחר שעבר מגן יריב ובעט לפינה הרחוקה. גרמניה הצליחה לאזן בדקה ה-39, כשדניס רוס קיבל כדור נהדר והכניע את רם שטראוס.

הנבחרת הישראלית ידעה שרק ניצחון יסדר להם זכייה בתואר, עקב יחס השערים העדיף של הגרמנים, ובמחצית השנייה יצאה קדימה בניסיון להשיג את השער המיוחל. הגרמנים לא עשו הנחות, החזיקו יותר בכדור ובדקה ה-81 גם הצליחו לעקוץ, כאשר המחליף באריס אורורוקו הבקיע מקרוב וחרץ את גורל הטורניר בטרם קילקל לעצמו את השמחה עם כרטיס אדום מיותר.

אלי אוחנה, מאמן הנבחרת, אמר לאחר ההפסד: "זה מאוד מאכזב, לא רק בגלל שהובלנו. אני חושב שהיה להם יתרון במחצית הראשונה, אבל בסך הכל לא נפלנו מהם, בטח מבחינת מצבי הבקעה. הם כבשו בלי להגיע למצבים. כבשנו שער נהדר ולמרות ההפסד אני יוצא מאוד מעודד ועם גאווה גדולה. החבר'ה עשו טורניר יוצא מן הכלל, בטח מול נבחרות בדרג הזה. זה נותן לנו הרבה תקוות לגבי ההמשך".

הרכב נבחרת ישראל: רם שטראוס, אלעזר דסה, אור לגריסי, יגיל ביטון, טאלב טואטחה, עזאם עאהד, רועי קהת (אורי כהן, 77), אמיר עגיוב (מתן בלסטרה, 53), מיכה דור, גבריאל גרינר (עלי עדאווי, 63), בן בן יאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully