וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים מקורית

הייתה הקבוצה היחידה שהשיגה ניצחון בסוף השבוע, אחרי 1:2 על הפועל כפ"ס. תיקו 2:2 בין עראבה לסקציה נס ציונה

אחרי שעירוני בת ים שמרה על מקומה הראשון, היא איבדה אותו, לפחות זמנית לאחר שעירוני קרית שמונה סיימה ב-0:0 נגד מכבי הרצליה בפתיחת המחזור ה-14 של הליגה הלאומית. שחקניו של רן בן שמעון אמנם עלו לפסגה, אבל בת ים עדיין לא שיחקה, כשניצחון שלה ביום שני נגד מכבי באר שבע יחזיר אותה אל הפסגה.

קרב תחתית חשוב נערך בין הכח עמידר רמת גן להפועל מרמורק האחרונה, שהסתיים ב-0:0 שאינו משרת את האינטרסים של אף אחת מהן. הפועל אשקלון קיוותה להשיג ניצחון שני ברציפות, הובילה 0:2 נגד בית"ר שמשון תל אביב אבל חזרה בדקות הסיום ל-2:2 דרמטי.

אחווה עראבה רשמה משחק שישי ללא ניצחון, אחרי שנפרדה בביתה מסקציה נס ציונה בתיקו 2:2. את הניצחון היחיד בסוף השבוע השיגה הפועל ירושלים, שגברה בחוץ על הפועל כפר סבא 1:2.

מכבי הרצליה - עירוני קרית שמונה 0:0

אחרי שקטפה את תואר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, עירוני קרית שמונה קיוותה בעיקר להשיג ניצחון ולחזור אל המקום הראשון, אליו היא הגיעה, אך רוב הסיכויים שאחרי סיום המחזור היא לא תישאר שם בשל העובדה שעירוני בת ים חסרה משחק. משחק החוץ בהרצליה לא הצליח לספק את התוצאות מבחינת המאמן רן בן שמעון, שראה את קבוצתו מהיציע.

הרצליה של סלובודאן דראפיץ', שהתחזקה השבוע עם יוסי רוזן, קיוותה גם היא לשוב למסלול הניצחונות ולשים מאחוריה את ההפסד לאשקלון, אבל לא הייתה מספיק מסוכנת וסיימה משחק ביתי עם תיקו, שמשאיר אותה במקום השישי. קרית שמונה הייתה קרובה לשער עם הזדמנות של תומר סוויסה בפתיחה, ובהמשך סלאח חסארמה החמיץ גם הוא עם בעיטה חופשית. בהמשך הקבוצות מיעטו להגיע למצבים וסיימו כאמור את המשחק בתיקו.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל אשקלון 2:2

אחרי שחיכו באשקלון שלושה חודשים עד שבא השער העצמי של עודד גביש מהרצליה באמצע השבוע, שסידר להם סוף כל סוף שלוש נקודות מלאות במשחק אחד, הקבוצה שבה לסיים משחק ללא ניצחון, שמשאיר אותה חזק בתמונת התחתית. גם בבית"ר שמשון תל אביב התיקו הזה הוא המשך ישיר לצרות של הקבוצה, מכיוון שזה משחק רביעי ברציפות שלופא קדוש לא מנצח. שרון גורמזנו נתן תקווה לאשקלונים בדקה ה-33 ואגודה קאובינה הכפיל עם שער משלו בדקה ה-54, אבל בית"ר שמשון לא ויתרה וחזרה עם שערים של שלומי טולדו (86) ועידו אקסברד (88) שהשאירו נקודה בבית.

הכח עמידר רמת גן - הפועל מרמורק 0:0

שתי נועלות הטבלה נפגשו בווינטר בשישי, כשהן יודעות שניצחון של אחת מהן תסבך את השנייה ובכל מקרה הן יגבירו את המתח והעניין בתחתית. הסגולים, שחיפשו ניצחון בית שני העונה, לא הצליחו לגבור על היריבה, שהשיגה רק ניצחון אחד העונה ב-14 משחקים וכך צברו תוצאת תיקו נוספת, שלא משרתת אף אחת מהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אחווה עראבה - סקציה נס ציונה 2:2

נס ציונה של רפי כהן המשיכה במגמה החיובית, והוציאה נקודה במגרש שנחשב לקשה, עראבה לעומתה רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.

האורחים מנס ציונה היו אלה שעלו ראשונים ליתרון משער של זיו קבדה בדקה ה-20. עבד רבאח השווה לעראבה ארבע דקות בתוך המחצית השניה, אלכס לויט עשה מהפך בדקה ה-65 כשהעלה את עראבה ליתרון 1:2, אלא שיוסי אסייג השווה 10 דקות לאחר מכן, וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים 2:1

המארחת קיוותה לסגור פער מעירוני בת ים וקריית שמונה, אבל בסופו של דבר היו אלה הירושלמים, שהשיגו ניצחון שני ברציפות במה שנראה כמו דרך חדשה. בזכות הניצחון, ירושלים טיפסה למקום העשירי, בעוד שכפר סבא רחוקה ארבע נקודות מהמקום הראשון - פער שיכול לגדול ביום שני אחרי משחקה של עירוני בת-ים.

שי אהרון, מלך השערים של הליגה, כבש את שערו ה-11 העונה והעלה את ירושלים ליתרון בדקה ה-26. פטריק דופלה הליברי השווה זמנית בדקה ה-68, אבל אדם מזרחי כבש את שער הניצחון לירושלים בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully