וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האברבוך של הנשים עלתה לישראל?

הקופצת במוט היהודייה ג'יליאן שוורץ (שיא אישי 4.72 מ'), שייצגה את ארה"ב באתונה, עלתה ארצה: "מקווה לייצג בלונדון"

האתלטית היהודית-אמריקאית, ג'וליאן שוורץ, המתחרה בקפיצה במוט, נחתה אמש (רביעי) בישראל כעולה חדשה. שוורץ החליטה לעלות על מנת להפוך את ישראל לבסיס פעילותה ותצטרף לשורות אגודת מכבי ת"א ונבחרת ישראל.

שוורץ הנה אחת מהדמיות הבכירות ביותר בעולם האתלטיקה אשר עלו לישראל. האתלטית בת ה-30 מחזיקה בשיא אישי של 4.72 מטר נחשבת מועמדת מבטיחה להשתתפות באולימפיאדת לונדון 2012. שוורץ נמנתה בעבר על סגל נבחרת ארה"ב שבמסגרתה השתתפה בשתי אליפויות עולם וב-2004 גם ייצגה את ארצות הברית באולימפיאדת אתונה.

"אני שמחה לעלות לישראל, הגעתי לכאן לראשונה הקיץ במסגרת המכבייה. גיליתי ארץ ואנשים נפלאים ואני מקווה להזדמנות לייצג את ישראל באולימפיאדה הקרובה", אמרה שוורץ עם נחיתתה.

החלטתה של שוורץ לעלות הנה תוצר של פעילות איגוד האתלטיקה לאיתורם של אתלטים יהודים מבטיחים בעלי פוטנציאל ויצירת מסגרות מתאימות בישראל המאפשרות להם להתחרות ברמה הבינלאומית.

לוי פסבקין, סגן יו"ר איגוד האתלטיקה, המלווה את שוורץ, רואה בעלייתה חשיבות רבה. "מבחינת הפוטנציאל לייצוג ישראל ברמה הבינלאומית, בשנים הקרובות עלייתה של ג'וליאן משתווה לזו של אלכס אברבוך בשעתו", אומר פסבקין, "הגעתה לישראל היא חלק ממערך פעילות רחב להעלאת אתלטים יהודים מובילים המבוצע בעזרתה של מחלקת העלייה בסוכנות היהודית שיש בכוונתנו להמשיך ולהרחיבו בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully