וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידור: "היה שבוע כיף, עכשיו חושבים קדימה"

17.12.2009 / 15:08

יובל אבידור ומכבי תל אביב מתכוננים למשחק בנצרת, שרן ייני החלים ויהיה בסגל. בקבוצה בונים על בלומפילד מלא מול בית"ר

כמיטב המסורת בחג החנוכה, גם היום (חמישי) הגיעו שחקני מכבי תל אביב לבית החולים "דנה" בו מאושפזים ילדים, וערכו סיור שכלל חלוקת מתנות מהמועדון בשיתוף הבורסה ליהלומים. מאור בוזגלו, יובל שפונגין, יובל אבידור, אורי שטרית ושרן ייני הסתובבו בין המחלקות וחילקו סופגניות ושי לחג לילדים החולים ובני משפחותיהם.

החלוץ יובל אבידור התרגש מהביקור כמו יתר חבריו לקבוצה: "כמובן שהמקום הזה מכניס לפרופורציות, אין יותר כיף מלבוא ולשמח את הילדים המיוחדים האלה ולראות איזה חיוך עולה להם על הפנים כשהם רואים אותנו, אני שמח מאוד להיות חלק מזה. זה קשה לראות את הילדים האלה, אבל אנחנו כאן במטרה לתת להם קרן אור מסוימת ולהראות להם שיש להם בשביל מה לשמוח ובשביל מה להמשיך להילחם. מבחינתנו לא מעניין אותנו אם הילדים אוהדי הפועל או מכבי, העיקר שהם יהיו שמחים ומאושרים וזה הכי חשוב".

על מצב הרוח החיובי במועדון אחרי הניצחון נגד אשדוד הוסיף החלוץ: "היה שבוע טוב, היה כיף, אבל אני כבר ממשיך הלאה וחושב קדימה. מכבי תל אביב זה מועדון גדול ששואף תמיד להיות בטופ של הכדורגל הישראלי".

בתוך כך נפתחה מכירת הכרטיסים לקראת משחק הבית הקרוב של הקבוצה בעוד כשבוע וחצי נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד. בדומה למשחק הקודם נגד מכבי חיפה, הקצתה הנהלת המועדון בשלב זה רק את שער 7 עבור אוהדי בית"ר, כאשר המכירה לשערים 5-4 מוקפאת. במידה שאוהדי מכבי יקנו כרטיסים בקצב מוגבר, המגמה היא למכור את שערים 5-4 לאוהדי הקבוצה וזאת במטרה למלא את בלומפילד בטבעת אוהדים צהובה. "אנחנו מעדיפים ללכת לקראת האוהדים שלנו גם במחיר של הפסד כלכלי. חשוב לנו לראות את בלומפילד מלא", אמרו גורמים במועדון.

הערב תערוך הקבוצה את האימון הטקטי לקראת המשחק החוץ נגד אחי נצרת בשבת. על פי הנראה סגל מלא יעמוד לרשותו של המנג'ר אבי נמני לאחר שהקשר שרן ייני החלים מפגיעה בגבו והוא צפוי לחזור לסגל אחרי שהחמיץ את משחק הניצחון נגד אשדוד ביום שני שעבר בעקבות הפציעה. השוער לירן שטראובר עדין לא החלים לחלוטין מהדלקת ברגלו, אולם הוא צפוי לפתוח בין הקורות במשחק בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully