וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "כל הליגה מחזיקה לנו אצבעות ליום ראשון"

17.12.2009 / 14:28

בבני יהודה מקווים שניצחון על חיפה יפתח את הליגה, לוזון: "צריך להבקיע ראשונים ולהוציא אותם מאיזון". ועטר? "הגול שייך לעבר"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר
עריכה: דורון שטיין

ושוב, לוזון מאמין

"אנחנו יודעים שכל הליגה מחזיקה לנו אצבעות ביום ראשון, זה טבעי, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא במה שהליגה רוצה", כך אמר הבוקר (חמישי) מאמן בני יהודה גיא לוזון לקראת המשחק של קבוצתו ביום ראשון נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. "המיקום בטבלה לא נקבע לפי העובדה אם ניצחת קבוצה קטנה או גדולה, ובכל משחק, עד כמה שזה נשמע קלישאתי, מקבלים רק שלוש נקודות.

"הקביעה הזו שעדיין לא ניצחנו קבוצה גדולה לא מטרידה אותי. מה שמטריד אותי זה איפה אנחנו נהיה בסוף העונה. ברור שאחרי שטעמנו מהמפעל האירופאי והייתה לנו חוויה מאוד יפה, נרצה לחזור לשם. לא אכפת לי מאיזה מקום נחזור לשחק באירופה כי הכי חשוב זה להיות שם ולהשתתף שוב בחוויה ובמשחקים, באווירה וברמה", הוסיף לוזון.

המאמן, שאמר כמעט את אותם דברים גם לפני קרב הצמרת הקודם נגד הפועל תל אביב, מקווה שהפעם התוצאה תהיה שונה. "קודם כל צריך להבקיע ראשונים", יודע לוזון, "כשאתה כובש ראשון, במיוחד נגד קבוצה כמו חיפה, אז באיזשהו מקום אתה מוציא אותם מאיזון. נצטרך להיות מאוד אגרסיביים כי חיפה קבוצה מאוד פיזית ואגרסיבית שבדרך כלל שולטת במרכז השדה.

"כרגע העובדות מדברות בעד עצמן, מכבי חיפה היא הקבוצה שמוליכה את הטבלה, היא נטלה חלק בליגת האלופות ובליגה היא הפסידה רק פעם אחת עד עכשיו. התוצאות שלה מדברות בעד עצמן אבל אין ספק שיש לנו את המטרות שלנו, ונעשה הכל בכדי לחזור עם נצחון מחיפה. יש לי קבוצה מספיק טובה בכדי לנצח בכל מקום, אני מאוד מאמין בשחקנים שלנו".

חגיגות עטר מפריעות?

החלוץ אלירן עטר ימריא בלילה שאחרי המשחק לטקס הגאלה של פיפ"א בציריך, ובמועדון מקווים שהוא יזכה בתואר היוקרתי של שער השנה בעולם לשנת 2009. לוזון מקווה שהחגיגות סביב החלוץ הצעיר לא יפגעו בריכוז שלו במשחק בחיפה: "תפקידו של אלירן הוא לשחק כדורגל ולהבקיע ולהיות טוב וזה מה שהוא יצטרך לעשות ביום ראשון. כל הטקסים והאירועים מסביב אין להם קשר למשחק. אם אני הייתי אלירן עטר הייתי מתרגש הרבה יותר מהמשחק עצמו מאשר מהטקס, כי הגול כבר שייך לעבר והמשחק הוא העתיד, והוא צריך לעשות הכל כדי להמשיך להגיע לטקסים כאלה. העתיד הקרוב הוא קודם כל המשחק נגד חיפה. אני מאחל לאלירן שתבוא הקבוצה שתשים עליו את מיליוני היורו כמו שכולם מדברים כל הזמן, אבל בל נקדים את המאוחר".

בתוך כך ערכה הבוקר הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק. החלוץ משה ביטון נעדר מהאימון בשל מחלה. חלוץ אחר, עומר רפס, לא התאמן בשל רגישות במפשעה. הבלם אביב חדד צפוי לעבור בקרוב צילום לאבחון הפגיעה בברכו, ובקבוצה חוששים כי חדד סובל מקרע במיניסקוס שעלול להשביתו למספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully