וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "ברצלונה תילחם על פברגאס בעונה הבאה"

אחרי ה-1:1 מול בארנלי, ארסנל המקרטעת עלולה לאבד את ססק, שששוב נפצע. לסקוט ייעדר חודשיים, טורס שובר שיאים

אומנם עוד לא עברה אפילו חצי עונה בפרמיירליג, אבל לא צריך להיות גאון כדורגל כדי להעריך שהקרב השנה על התואר שוב יתמקד במאבק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד. אתמול (רביעי) הכחולים ניצחו בבית את פורטסמות 1:2, ואחרי שארסנל איבדה נקודות יקרות מול בארנלי (1:1), ליברפול המקרטעת רק במקום השביעי ומנצ'סטר סיטי ממשיכה להראות סימנים של קבוצה שמחפשת את עצמה - נדמה שכולן באנגליה, חוץ מהשתיים הראשונות, מרימות ידיים. קפטן צ'לסי ג'ון טרי אף הגדיל ואמר כי "המטרה שלנו היא להגיע ל-90 נקודות העונה, ואני מאמין שנעמוד בה".

הראשון שנאלץ לתרץ את איבוד הנקודות המיותר הוא ארסן ונגר, שקבוצתו ארסנל אומנם רחוקה שמונה נקודות בלבד מהפסגה עם משחק חסר, אבל אתמול שוב הפגינה חוסר בגרות. "אנחנו חייבים לשחק את כל המשחקים האלה קרוב מאוד אחד לשני, ואולי שילמנו את המחיר על היכולת שלנו מול ליברפול באנפילד", התייחס המאמן לעומס שיש על קבוצתו, "זה מאכזב לאבד שתי נקודות חשובות, אבל בארנלי שיחקו בנחישות של משחק גביע. גם המשטח לא עזר לנו במיוחד".

ארסנל גם איבדה במהלך המשחק את ססק פברגאס, שירד פצוע. "קשה לדעת כמה זמן הוא ייעדר", אמר ונגר על הקשר הספרדי, ש"סאן" שהתקשורת האנגלית ממשיכה לדווח על ההתעניינות הבלתי פוסקת של ברצלונה בו, "הוא ללא ספק יחמיץ את המשחק מול האל סיטי".

נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה אמר ל"סאן" כי "ססק מבוקש על ידינו בגלל סיבות רבות, וברצלונה החליטה להילחם על הילד לעונה הבאה. הכסף? זה ייקבע רק בחודש מרץ. יש לנו יחסים טובים עם ארסנל".

ליברפול מתאוששת

מי שהשיגה ניצחון נדיר מבחינתה היא ליברפול, שהיום "דיילי מייל" מפרסם כי היא עשויה לשאול את רוד ואן ניסטלרוי בחודש ינואר לחצי שנה. ואן ניסטלרוי, 33, משתוקק לעזוב את ריאל מדריד בניסיון לתפוס מקום בנבחרת הולנד במונדיאל, אך ריאל עלולה שלא להסכים לשחרר אותו בהשאלה, אלא רק למכור אותו.

מי שכבש אתמול שער נהדר בניצחון של ליברפול 1:2 על וויגאן הוא פרננדו טורס, שחגג אמש הופעה 100 במדים האדומים. החלוץ הנהדר כבר כבש 61 שערים בכל המסגרות במדי ליברפול, אבל קרוב שער ליגה אחד כדי להיות מוכתר כשחקן שמגיע הכי מהר ל-50 שערי ליגה. "אני חושב שזה הישג נהדר עבורו", אמר המאמן רפא בניטז על בן ארצו.

ליברפול קיבלה אתמול גם 90 דקות מסטיבן ג'רארד, ונהנתה מצמד המחליפים טורס ואלברטו אקילאני. "יש לנו כמה שחקנים שזקוקים לדקות משחק, וכמה שצריך לשמור עליהם", יודע בניטז, שמתכונן למשחק בשבת מול פורטסמות של גרנט.

ואם בשיאים בליברפול עסקינן, גם ג'יימי קראגר מקווה שלבור שיא במועדון. המגן בן ה-31, שבשבת ישחק את הופעתו ה-600 במדי המועדון, כנראה שלא יצליח לשבור את שיא ההופעות יאן קלהאן (857 משחקים), אבל הוא טוען כי הוא יקווה לעבור את ריי קלמנס, שממוקם במקום השני עם 657 הופעות. "אם אעבור את קלמנס, זה יוכיח עבורי שנלחמתי עבור המועדון במשך הרבה הרבה זמן", אמר קראגר.

סיטי מקרטעת

מי שספגה אמש הפסד נוסף היא מנצ'סטר סיטי, שהובסה 3:0 על ידי טוטנהאם. "לפעמים פשוט צריך להרים ידיים", הודה מאמן הסיטיזנס מארק יוז אחרי ההפסד, "אין לנו תירוצים. אומנם חסרו לנו כמה שחקני מפתח, אבל היה לנו הרכב מספיק חזק בשביל להוציא תוצאה טובה יותר. באופן כללי אנחנו משחקים די טוב העונה, אבל הפעם זה לא קרה".

יוז אף התייחס למעמדו המעורער של רוביניו במועדון, הברזילאי שנרכש בסכום שיא בכדורגל האנגלי. רוביניו אומנם פתח בהרכב אתמול, אך הוחלף על ידי רוקה סנטה קרוז בדקה ה-59 ולא הצטרף לחבריו בספסל. "הוא לא היה פצוע", הבהיר יוז את מעמדו של השחקן, שירד עצבני היישר אל חדר ההלבשה: "אין חוק שמכריח אותו לשבת איתנו על הספסל". יוז אף הביע את אכזבתו מהבשורה הקשה שקיבל מרופא הקבוצה, לפיה ג'וליאן לסקוט ייעדר בין שישה לשמונה שבועות בגלל פציעה בברכו.

טוטנהאם, מנגד, עלתה למקום החמישי. "זו הייתה הופעה נהדרת שלנו, לא הרפינו אפילו לדקה", התגאה הארי רדנאפ בחניכיו בסיום, ושיבח את ניקו קרנצ'יאר על שערו הנפלא שקבע 0:3: "הוא היה פשוט נפלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully