וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: על פסגת המון בלאן

לורן בלאן חזר למונפלייה, ניצח 0:1 עם בורדו והגדיל את הפער בפסגה. מארסיי שנייה, אחרי 1:2 על לוריין בכיכובו של הילד אייוו

בצרפת ניצלו את אמצע השבוע כדי להשלים את המחזור ה-11 שנדחה בעקבות השתתפות הנבחרת בפלייאוף של מוקדמות המונדיאל. המשחק המרכזי הערב (רביעי) הפגיש בין השנייה מונפלייה לראשונה בורדו, שניצחה 0:1 והגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות. ליון חזרה לנצח עם 0:2 קשה על בולון, בעוד מארסיי עלתה למקום השני עם 1:2 דרמטי על לוריין. מונאקו גברה 0:1 על ראן, לה מאן רשמה ניצחון שני ברציפות 0:1 בקרב תחתית על גרנובל ונאנסי ניצחה 0:2 את ניס.

מונפלייה - בורדו 1:0

מוליכת הטבלה הגיעה לסטאד דה לה מוסון למפגש עם המדורגת שנייה, כאשר לורן בלאן התרפק על העבר באיצטדיון בו ערך את הבכורה ואף זכה בגביע עם מונפלייה ב-1990. הקבוצה הצעירה של רנה ז'יראר קיוותה להפתיע את האלופה וגם כבשה שער שנפסל בפתיחה. בדקה ה-30 זכתה בורדו בפנדל מפוקפק, אבל יוהאן גורקוף שמצוי בכושר ירוד ולא כבש מאז המחזור השלישי, שלח בעיטה חלשה לידיו של ז'ופרה ז'ורדרן.

בורדו לא הייתה טובה יותר מיריבתה, אבל ידעה לנצל רפיון רגעי בהגנת מונפלייה כדי להכריע את ההתמודדות בדקה ה-57 ולהגדיל את הפער בצמרת. היה זה ז'וסייה שנכנס לרחבה ובשמאל בעט מדויק לפינה של ז'ורדרן. מונפלייה ניסתה להשיג את השיוויון, אבל החוסן של בורדו רק הולך ומשתבח עם הזמן ובהחלט עושה רושם שהיא בדרך הנכונה לאליפות נוספת.

ליון - בולון 0:2

לראשונה בעשור הנוכחי, ליון מצאה עצמה ביום ראשון במקום התשיעי בטבלה. הקבוצה של קלוד פואל הפסידה בבית לבורדו 1:0, והמשחק החמישי ללא ניצחון בליגה סימן עבור רבים את תחילתו של משבר בליון, אבל הנשיא ז'אן מישל אולאס הקפיד לטעון אחרת.

מול בולון מהתחתית עלה פואל ללא ליסנדרו לופז הפצוע, אך כל ההזדמנויות שלה במחצית הראשונה הסתכמו בנגיחה לקורה של מישל בסטוס. האווירה בסטאד דה ז'רלאן נרגעה בדקה ה-72, כשמיראלם פיאניץ' שלח לרשת בעיטה מחוץ לרחבה. סזאר דלגאדו סגר עניין בדקה ה-90 והעניק לליון שלוש נקודות חשובות.

לוריין - מארסיי 2:1

עוד מפגש מרגש במחזור הזה היה עבור פבריס אבריאל, קשרה של מארסיי שחזר למגרש בו כיכב בשלוש העונות האחרונות. מארסיי רצתה ניצחון שלישי ברציפות כדי להעפיל לפחות למקום השני, אך ידעה שיהיה קשה מול לוריין שטרם נוצחה בביתה העונה ומציגה כדורגל קבוצתי ושובה עין.

בדקה ה-53 גרם גבריאל היינצה לפנדל, ומראמה והירואה דייק מהנקודה הלבנה והעלה את לוריין ליתרוןן. ג'ורדן אייוו, בנו הצעיר של אבדי פלה, קיבל השבוע זימון ראשון לסגל הבוגר של מארסיי. בדקה ה-63 הוא החליף את פרננדו מוריינטס המאכזב, וחמש דקות הספיקו לו להשוות עם שער בכורה בגיל 18. בדקה ה-90 הבלם סולימאן דיאוורה נגח לרשת הגבהה של לוצ'ו גונזאלס, והעלה את מארסיי למקום השני.

מונאקו - ראן 0:1

ונמשיך באיחודים. גי לאקומב, מאמן מונאקו המידרדרת, אירח בסטאד לואי השני את קבוצתו לשעבר, ראן. מונאקו, שכבר שהתה העונה במקום השני, לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים, בעוד ראן הגיעה עם שש נקודות מהשבוע האחרון וכשהיא מעודדת מחזרתם של הפצועים. ז'רום לרואה שב להרכבה של ראן, אבל הוא ראה את צ'ו יאנג פארק המקומי כובש בדקה ה-20 כתוצאה ממצב נייח.

משחקים נוספים:

פ.ס.ז' - לאנס 1:1
לפ.ס.ז': קלוד מקאללה (70). ללאנס: תופילו מאולידה (74).

לה מאן - גרנובל 0:1
ללה מאן: תורסטן הלסטאד (7)

נאנסי - ניס 0:2
לנאנסי: ז'וליאן פרה (50), כריס מלונגה (52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully