וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדויות הכדורגל של ישראל וגרמניה ישתפו פעולה

לוזון הגיע לסיכום עם מקבילו על סיוע מקצועי בתחומי הנבחרות, השופטים והמאמנים. צוונציגר: "אנחנו באים גם כדי ללמוד"

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, חתם הערב (רביעי) על אמנה לשיתוף פעולה עם מקבילו הגרמני, ד"ר תיאו צוונציגר, במסגרתה ישתפו שתי ההתאחדויות פעולה בתחומי הנבחרות, השופטים והמאמנים.

לפי האמנה יוזמנו מאמנים ישראלים להשתלמויות מקצועיות בגרמניה, ומדריכים ומאמנים גרמנים יעבירו השתלמויות מקצועיות בישראל. נציגי ההתאחדות לכדורגל בישראל אף יוזמנו לגרמניה כדי ללמוד את שיטת גילוי וקידום הכשרונות הצעירים של ההתאחדות הגרמנית.

שיתוף הפעולה יכלול גם הגעת שופטים מגרמניה לארץ לצורך העברת השתלמויות מקצועיות, ושליחת שופטים מגרמניה לשפוט במשחקים קובעים בליגה בישראל לפי בקשה. במסגרת האמנה הסכימו ההתאחדויות לקיים מדי שנה באופן קבוע משחקים בין לאומיים בין הנבחרות הצעירות של שתי המדינות.

במסיבת העיתונאים אמר לוזון: "זהו אחד הרגעים היותר מרגשים ומשמעותיים עבורי כיושב ראש, וגם עבור הכדורגל הישראלי. אחד מתפקידיי כעומד בראש המערכת הוא להביט קדימה, לחשוב וליזום למען עתיד הכדורגל הישראלי. אני סבור כי האמנה עליה אנו חותמים היום, תהווה צעד חשוב להתקדמות הכדורגל שלנו".

יו"ר ההתאחדות הגרמנית צוונציגר אמר: "מטרת שיתוף הפעולה היא לא רק להורות - אנחנו באים גם כדי ללמוד, ויש הרבה מה ללמוד מההתאחדות הישראלית. אני שמח על הידידות שנרקמה, והבסיס לאמנה היא העזרה הנחוצה מצידנו לכדורגל הישראלי".

עוד לפני מסיבת העיתונאים החגיגית ערכו שחקני נבחרת הנוער של ישראל סיור ביד ושם יחד עם שחקני נבחרת הנוער של גרמניה, אותם יפגשו מחר במשחק שינעל את טורניר החורף. "מבחינתי הביקור כאן הוא אולי הדבר החשוב ביותר בטורניר", אמר המאמן אלי אוחנה. "חשוב לנו להביא לכאן את הנבחרת מחדש כדי שלעולם לא נשכח מה קרה ולאן הגענו".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully