וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט שוב היה במרחק של פנדל אחד

פרנק למפארד כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-78 וצ'לסי ניצחה את פורטסמות ואברהם גרנט 1:2 בסטמפורד ברידג'

"מה למדתי בצ'לסי? שטוב להבקיע פנדלים", אמר אברהם גרנט ערב החזרה שלו לסטמפורד ברידג', הפעם כמאמן פורטסמות. הערב (רביעי) הוא הפסיד לקבוצה אותה הוא לא הצליח להצעיד לאף תואר בעונת 2007/8, ושוב הפסיד מהנקודה הלבנה.

פנדל מוצלח של פרנק למפארד בדקה ה-78 העניק הערב 1:2 לצ'לסי והחזיר אותה למסלול הניצחונות אחרי הפסד ותיקו בשני משחקי הליגה הקודמים שלה. פורטסמות מצידה, עדיין עמוק מתחת לקו האדום וגרנט, שהעונה שלו הייתה היחידה של צ'לסי ללא תואר בחמש השנים האחרונות, נשאר עם הסיפורים ולפחות הערב, ללא נקודות.

מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי עם מאמן פורטסמות אברהם גרנט. Darren Walsh/Contributor, GettyImages
הבדלי רמות גדולים. גרנט ואנצ'לוטי/GettyImages, Darren Walsh/Contributor

גרנט העלה הערב הרכב סופר הגנתי עם קשרים הגנתיים כפפה בובה דיופ, ארון מוקואנה והיידן מאלינס, שהם הדבר הכי קרוב לבלמים ושהופקדו בעיקר על משימות הגנתיות. התוצאה הייתה לחץ אדיר של צ'לסי על השער של אסמיר בגוביץ' כבר בפתיחה ואחרי כמה כדורים שטסו בכיוונו של השוער הבוסני, מצא ניקולא אנלקה את הרשת שלו בפעם הראשונה בדקה ה-18.

פורטסמות הגיעה למשחק בעיקר כדי להפריע, אבל אחרי שנקלעה לפיגור התחילה להעיז קצת יותר ויצאה מעט קדימה, אלא ששם ניצבו שני שחקנים, או שלושה במקרה הטוב. לשמחתם של האורחים, אחרי השער הראשון שלה, צ'לסי עברה לשחק כמעט בהליכה ולא התעקשה להגדיל את היתרון וזה עלה לה ביוקר בדקה ה-51, אז השווה פרדריק פיקיון אחרי כדור חופשי.

בשלב הזה הכחולים התעוררו. אנצ'לוטי, שבעצמו העלה מספר קשרים מרכזיים, הכניס את ג'ון קול ופלורן מאלודה במקומם של דקו החלש וג'ון אובי מיקל, צ'לסי הגבירה קצב והגיעה בקלות לאזור הרחבה של פומפי, אבל החלטות רעות במסירה האחרונה מנעו ממנה לכבוש.

יחד עם זאת, מהדקה ה-51 זה שוב היה משחק במעמד צד אחד שהתנהל רובו ככולו בחצי המגרש של פורטסמות והמארחת קיבלה את מה שהגיע לה 12 דקות לסיום, כשפרנק למפארד כבש בפנדל והלחץ סוף סוף נשא פרי.

פורטסמות אמנם הפסידה, אבל אין לה על מה להצטער כי לא מהמשחקים נגד הפייבוריטיות לאליפות היא חייבת להוציא נקודות. הקבוצה מדרום אנגליה אולי תקבל כמה מחמאות על הלחימה שלה הערב בסטמפורד ברידג', אבל מחמאות לא שוות נקודות ובכל מקרה, צ'לסי הייתה הערב העניין.

אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון, קרלו אנצ'לוטי לא יכול להיות מרוצה על אף שניצח, כי הקבוצה שלו נראתה כבויה במשך דקות רבות. כשהתקופה היא זו בה מנצ'סטר יונייטד בדרך כלל פותחת מבערים, למאמן האיטלקי כדאי מאוד להעיר את השחקנים שלו.

מהלך המשחק

דקה 9: אנלקה קיבל כדור בקצה הרחבה ובעט כדור אלכסוני שפגע בשחקן יריב, אבל בגוביץ' הדף לקרן.

דקה 23: גול! אלכס הבלם פרץ באגף הימני, התגבר על מארק ווילסון והוציא כדור רוחב אותו שלח אנלקה לרשת משבעה מטרים. 0:1 לצ'לסי.

דקה 34: פרדריק פיקיון בעט כדור שטוח וחזק מ-15 מטרים, צ'ך לא הצליח לקלוט, הריידרסון הגיע ראשון לריבאונד, אבל התקשה להשתלט ונבלם לקרן.

דקה 44: קול קיבל מסירת עקב יפה של למפארד ובעט כדור שטוח ואלכסוני משמאל לימין, סנטימטרים מהקורה.

דקה 51: גול! ג'יימי אוהרה בעט כדור חופשי שפגע בשני שחקנים של צ'לסי ונחת ברגליים של פרדריק פיקיון והצרפתי, שניצב לבדו מול צ'ך, לא התבלבל וכבש מקרוב. 1:1.

דקה 57: איבנוביץ' הימר על בעיטה אלכסונית מ-22 מטרים, בגוביץ' הדף רע למרכז הרחבה, אבל למזלו הכדור הורחק.

דקה 67: מאלודה העביר כדור רוחב, בן חיים הסיט לכיוון השער שלו ובגוביץ' מנע שער עצמי עם אינסטינקט בריא.

דקה 74: למפארד התקדם עם הכדור ובעט שטוח מ-23 מטרים, בגוביץ' ירד היטב והדף.

דקה 79: גול! איבנוביץ' נשלח לכדור עומק בתוך הרחבה, מארק ווילסון גלש לרגליו והכשיל אותו 15 מטרים מהשער ולמפארד שיגר את הפנדל פנימה. 1:2 לצ'לסי.

דקה 83: נגיעת יד של אחד משחקני פורטסמות בתוך הרחבה אחרי כדור חופשי לא זכתה לתגובה של השופט, אבל המשחק נמשך וכדור שפגע באיבנוביץ' עשה קשת לכיוון החיבור של בגוביץ', לפני שהוא הצליח להסיט לקרן.

דקה 90+1: בוריני ניצל טעות של טל בן חיים, חלף על פני בגוביץ', אבל מול שער ריק בעט החוצה ברגל שמאל.

צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', אלכס, ג'ון טרי, אשלי קול, מיכאל באלאק, ג'ון אובי מיקל (פלורן מאלודה, 64), דקו (ג'ו קול, 59), פרנק למפארד, סולומון קאלו, ניקולא אנלקה (פאביו בוריני, 72).

פורטסמות: אסמיר בגוביץ', סטיב פינאן, טל בן חיים, מארק ווילסון, הרמן הריידרסון, פפה בובה דיופ (ריצ'רד יוז, 60), היידן מאלינס, ארון מוקואנה (ג'ון אוטקה, 86), ג'יימי אוהרה, קווין פרינס בואטנג, פרדריק פיקיון (ארונה דינדאן, 72).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרנק למפארד, שחקן צ'לסי. Darren Walsh/Contributor, GettyImages
למרות החולשה של צ'לסי, היא השיגה ניצחון מוצדק. למפארד כובש/GettyImages, Darren Walsh/Contributor

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully