וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עלתה לגמר אליפות העולם לקבוצות

אלופת אירופה ניצחה 1:3 את אטלנטה המקסיקנית באבו דאבי. אם תגבור בגמר על אסטודיאנטס, תחגוג תואר שישי ב-2009

השנה הגדולה בהיסטוריית המועדון - כך רוצה ברצלונה להכתיר את שנת 2009 ולשם כך היא צריכה זכייה ראשונה בתולדותיה באליפות העולם לקבוצות כדי להשיג תואר שישי השנה. אלופת אירופה שיחקה הערב (רביעי) בחצי גמר המפעל שמתקיים באבו דאבי, והצליחה למחוק פיגור מוקדם בדרך ל-1:3 על אטלנטה המקסיקנית. בגמר ביום שבת תפגוש ברצלונה את אסטודיאנטס הארגנטינאית.

בעונה שעברה ברצלונה הפכה לקבוצה הספרדית הראשונה שזוכה בטרבל (אליפות, גביע המלך ואליפות אירופה) ובתחילת העונה הנוכחית צירפה לכך גם את הסופר קאפ האירופי והספרדי. אטלנטה, נציגת צפון ומרכז אמריקה שגברה בסיבוב הקודם 0:3 על אוקלנד סיטי מניו זילנד, קיוותה לעשות את הבלתי ייאמן ולגרום לברצלונה להיזכר בטראומת 2006. אז ברצלונה הגיעה לגמר אליפות העולם לקבוצות, אבל הפסידה בו לאינטרנסיונאל הברזילאית בשער שהובקע בדקות האחרונות.

אטלנטה הציגה בהרכבה את סנטיאגו סולארי, אקס אתלטיקו וריאל מדריד שמכיר מצוין את הקטלאנים, וכבר בדקה הרביעית הדהימה את פפ גווארדיולה, שעלה בהרכב חזק והשאיר על הספסל רק את ליאונל מסי, תיירי הנרי וז'ראר פיקה. גיירמו רוחאס הגיע לכדור ארוך ששלח לעברו חוסה גררו רודריגז, ניצל בלבול של קרלס פויול ודני אלבס, הקפיץ מעל ויקטור ואלדז שיצא בצורה גרועה ומקרוב דחק לרשת. בדקה ה-35 בארסה חזרה, כשצאבי הגביה קרן, יא יא טורה נגח וסרחיו בוסקטס המשיך בבעיטה לרשת של פדריקו וילאר.

בדקה ה-53 החליט גווארדיולה להכניס למגרש את ליאונל מסי, והארגנטינאי נתן את התמורה בנגיעה הראשונה שלו כעבור שתי דקות, כשהכניע את וילאר מבישול נהדר של זלאטן איברהימוביץ' בכדור עומק. כאן הקבוצה המייצגת את קנקון נשברה, ובדקה ה-66 היה זה תורו של אנדרס אינייסטה ללהטט ולסדר על מגש של כזף שער קל לפדרו. בזכות השער הזה, ה-11 שלו העונה, הפך פדרו לראשון בהיסטוריה שמבקיע שער בשישה מפעלים שונים בעונה אחת. הבלאוגרנה מנצחים 1:3 ובשבת מצפים להם חואן ורון וחבריו הנחושים באסטודיאנטס. קל זה לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully