וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מצאו מלוכה באתונה

ריאל מדריד נתנה הצגה בניצחון החוץ 67:76 על פנאתינייקוס ועלתה למקום הראשון. פילזן הפסידה בבית 79:77 למלאגה

המחזור השמיני בשלב הבתים הראשון של היורוליג ננעל הערב (חמישי), ובסיומו קיבלנו תמונת מצב בהירה הרבה יותר לגבי המאבקים על ראשות הבתים ועל הכרטיסים הפנויים לטופ 16. ארבעת הבתים עדיין פתוחים למדי, ובשני המחזורים האחרונים צפויים כמה עימותים ישירים ומסקרנים.

בעוד שתשומת הלב שלנו הופנתה למוסקבה שם כמעט הצליחה מכבי תל אביב לגנוב ניצחון מול צסק"א, המשחק המרכזי של המחזור נערך באתונה, שם נתנה ריאל מדריד תצוגת תכלית עם ניצחון ענק על פנאתינייקוס 67:76, שהעלה את הבלאנקוס לפסגת בית ד' אחרי שהשלימו ניצחון כפול על אלופת אירופה.

בבית ב' אפס פילזן היומרנית המשיכה להסתבך עם הפסד ביתי 79:77 למלאגה, ואורלאן חגגה ניצחון ראשון עם 72:75 על פרטיזן בלגרד. בבית א' ברצלונה דרסה גם את ז'לגיריס המסכנה 55:82, ובבית ד' ארמאני מילאנו שרדה עם 69:82 ביתי על פרוקום סופוט.

בית ד'

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 67:76

מגע הקסם של אטורה מסינה התפוגג לו במעט בשבוע שעבר כשריאל מדריד שלו ספגה הפסד מפתיע לפרוקום סופוט ואף איבדה את מאזנה המושלם בליגה הספרדית עם הפסד לאוברדוירו, אבל דווקא הביקור באתונה למפגש מול אלופת אירופה הלוהטת העניק לה הזדמנות לפתוח דף חדש, והיא עשתה זאת בגדול.

כבר מהרגע הראשון הסתערו הלבנים על הפרקט וברחו ליתרון מפתיע של 2:12. פאו ניסתה להתאושש אבל נוביצה וליצ'קוביץ' ודריוס לברינוביץ' נשארו חמים והרבע הראשון הסתיים ב-8:22 לאורחים. החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' לא הצליחה לקזז את הפער בשני הרבעים הבאים ורק ריצה חסרת משמעות בגארבג' טיים מנע ממנה לרדת מובסת באואקה. לואיס בולוק הוביל חמישה שחקנים של ריאל בדאבל פיגרס עם 15 נקודות, חורחה גארבחוסה הוסיף 13. דרו ניקולס הוליך את קלעי היוונים עם 12 נקודות באחוזים רעים (2 מ-7 לשלוש).

ארמאני מילאנו - פרוקום סופוט 69:82

האיטלקים רשמו עד כה שני ניצחונות בלבד, שניהם על אולדנבורג החלשה, אבל למחזור השמיני הם הגיעו עם סיכוי לא רע בכלל להתברג בטופ 16, והניצחון בפער 13 הנקודות מחק את ההפסד בחמש נקודות בפולין והעניק להם יתרון על סופוט במאזן הפנימי מול יריבתם על המקום הרביעי. מוריס פינלי הוביל את ההסתערות של מילאנו שברחה לפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולא הביטה לאחור עם 20 נקודות, דניאל יואינג הוביל את המפסידים עם 19 נקודות.

בית ב'

אפס פילזן - מלאגה 79:77

הסגל הנוצץ שנאסף באיסטנבול הקיץ הרים את הציפיות מאפס פילזן לשמיים, אך על המגרש שום דבר לא התחבר לטורקים, ואחרי עוד הפסד ביתי הם יזדקקו לנס בשני המחזורים האחרונים כדי להסתנן לטופ 16. האורחים מאנדלוסיה, לעומתם, הבטיחו כבר הערב את מקומם בשלב הבא, וכעת הם יתפנו לעודד את פילזן בשבוע הבא אז תגיע אולימפיאקוס לטורקיה.

אחרי פתיחה צמודה נטלה מלאגה את השליטה במשחק ברבע השני בזכות גיורגיוס פרינטזיס, (15 נקודות) וגם מטח צליפות של איגור ראקוצ'ביץ' (21 נקודות) בדקות הסיום לא מנעו מפילזן את ההפסד שסיבך אותה כהוגן.

אורלאן - פרטיזן בלגרד 72:75

למרות השיפור המעודד ביכולתם ממשחק למשחק, אורלאן החביבה הפסידה בכל שבעת משחקיה עד הערב, ורגע לפני שהמסך יורד על הקמפיין הראשון והמאופס שלה ביורוליג היא הצליחה להשיג את ניצחון הבכורה המיוחל, ועל הדרך קילקלה לפרטיזן את הניצחון שהיה מקרב אותה למרחק נגיעה מהעלייה. הצרפתים פתחו רע ופיגרו 27:20 בסיום הרבע הראשון, אבל הגנה מצוינת ברבע השני בו איפשרו לסרבים לקלוע שבע נקודות בלבד החזירו אותם בגדול למשחק, וסדריק בנקס דאג לסדר להם את הניצחון בדקות האחרונות עם 19 נקודות ושבעה אסיסטים. אלכס מאריץ' הוביל את פרטיזן עם 20 נקודות.

בית א'

ברצלונה - ז'לגיריס 55:82

למרות העובדה שהיא הקבוצה היחידה שטרם הפסידה העונה ביורוליג, ברצלונה עדיין לא הבטיחה את המקום הראשון בבית, ולשם כך יצטרכו הקטלאנים לעבוד עוד קצת. האורחת התורנית בפלאו בלאוגרנה הייתה ז'לגיריס, שבניגוד לקודמותיה הצליחה להחזיק מעמד במשך כמעט רבע שלם, אבל אחרי שסיימה את הרבע הראשון ביתרון מינימלי של 17:20 הפעילה בארסה את כפתור הדריסה, וביכולת טובה של פיט מיקאל (14 נקודות), חואן קרלוס נבארו (13 נקודות) וטרנס מוריס (11 נקודות) הובילו את החבורה הנוצצת של צ'אבי פסקאוול. טראביס ווטסון קלע 17 לליטאים, שאיבדו סופית כל סיכוי מתמטי לעלות שלב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully