וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "למה אואן לא משחק יותר?"

מאמן נבחרת אנגליה ישמח לצרף את החלוץ למונדיאל, ולא מבין מדוע אלכס פרגוסון לא נותן לו המשכיות. גאסקוין שוב נעצר

אוהדי נבחרת אנגליה כבר מצפים בכיליון עיניים למונדיאל בדרום אפריקה, אך אחת הבעיות שהם מזהים בסגל נמצאת בעמדת החוד. גם המאמן פאביו קאפלו מודע לעניין, והוא בונה על מייקל אואן הוותיק, אך לא מבין מדוע החלוץ לא זוכה ליותר דקות משחק מאלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. האיטלקי הסביר כי השלושער של אואן בליגת האלופות לרשת וולפסבורג רק הוכיח את חשיבותו לנבחרת, אך הוא היה שמח לראותו משחק יותר.

"ראיתי בטלוויזיה את המשחק שלו מול וולפסבורג", אמר קאפלו. "אואן כבש שלושער ובמשחק הבא לא שיחק. לכן שאלתי את עצמי מדוע? מדוע רוני משחק באופן קבוע ואואן לא? הוא אחד השחקנים החשובים באנגליה. אני אבחר רק שחקנים שיהיו מוכנים מבחינת כושר משחק ואחרי שעברו עונה מלאה".

קאפלו הוסיף: "אני עוקב אחרי כל השחקנים מדי שבוע ושם לב לשינויים. ג'יימס מילנר שינה כרגע עמדה ועבר מהאגפים למרכז המגרש, וגם ווס בראון ששיחק בעיקר כמגן ימני מתופקד כבלם העונה. בראש יש לי 30 שחקנים, כי יכולות לקרות פציעות או תקלות עד לרגע האחרון בו אצטרך לבחור את 23 השחקנים שימריאו לדרום אפריקה". אני צריך את כולם כשירים ומוכנים מבחינה פיזית".

גאסקוין ממשיך לעשות בעיות

כדורגלן נבחרת אנגליה לשעבר, פול גאסקוין, נעצר היום (רביעי) בניוקאסל על שכרות והפרת סדר, כך דיווחה המשטרה. גאסקוין, שנאבק תקופה ארוכה בהתמכרותו לאלכוהול, נעצר על ידי שוטרים בפארק ג'סמונד בניוקאסל במהלך הלילה כאשר הוא משתולל ומפריע לתושבים.

שחקן העבר בן ה-42, שכיכב בטוטנהאם ובניוקאסל ופרש ב-2005 אחרי קריירה עמוסת שערוריות וגם כמה רגעי קסם, נלקח לתחנת המשטרה ושם קיבל קנס לפני ששוחרר בערבות. בעבר אושפז שלוש פעמים כדי לטפל במחלות נפש מהן סבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully