וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ולנסיה וליל בשלב הבא

ולנסיה עמדה במשימה וניצחה 1:2 בגנואה, ליל ניצחה את סלאביה פראג 1:3. אייאקס הפסידה בביתה לאנדרלכט 3:1

הליגה האירופית סגרה את שלב הבתים, וכעת היא עוברת שלבי הנוקאאוט אליהם תצטרפנה הקבוצות שסיימו במקום השלישי בבתי ליגת האלופות. הערב (חמישי) הוכרעו סופית בתים א'-ג' וז'-ט', כאשר המוקד כבר היה בבית ב' המותח, שם ולנסיה המוליכה התארחה אצל גנואה וניצחה 1:2, כשבמקביל ליל ניצחה את סלאביה פראג 1:3.

בבית א' אייאקס הפסידה לאנדרלכט 3:1 ואיבדה לה את המקום הראשון. דינמו זאגרב וטימישוארה נפרדו בתיקו 1:1 במשחק חסר משמעות.

בבית ח', פנרבחצ'ה ניצחה את שריף טירספול 0:1 ועשתה את העבודה גם עבור טוונטה, שסיימה ב-1:1 מול סטיאווה בוקרשט. שאר המשחקים התקיימו לפרוטוקול בלבד, כאשר קבוצות רבות שיתפו מחליפים ושחקנים צעירים.

בית א'

אייאקס (11 נקודות) כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא עוד לפני המשחק, וכנראה שהיא לא חוששת יותר מדי מההגרלה כי ההפסד 3:1 לאנדרלכט הוריד אותה למקום השני. הבלגים היו יכולים להסתפק בנקודה אחת, אבל עשו את שלהם בגדול האמסטרדם ארנה.

אייאקס - אנדלרכט 3:1

ההולנדים סגרו את שלב הבתים עם ההפסד הראשון שלהם במפעל העונה. למעשה, אייאקס לא הפסידה בביתה באירופה עוד מ-2007, כך שלמרות שהיא הייתה בטוחה בשלב הבא, זה היה הפסד די מר. החגיגה של הבלגים נפתחה בדקה ה-13, כשהחלוץ הגבוה רומלו לוקאקו עלה לנגיחה מחמישה מטרים ולא הותיר סיכוי לשוערה של אייאקס. 9 דקות לאחר מכן זה היה שוב ראשו של לוקאקו, שנגח בפעם השניה לרשת וקבע 0:2. דקה לסיומה של המחצית הראשונה, מצא את עצמו ג'ונתן לגיר חופשי ברחבה כדי לבעוט מקרוב ולכבוש את השלישי. אורבי עמנואלסון כבש שער כבוד לאייאקס בדקה ה-78.

דינמו זאגרב - טימישוארה 2:1

הקרואטים היו חייבים הפסד של אנדרלכט באמסטרדם כדי לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא. כנראה שברגע ששמעו על יתרון של שלושה שערים לטובת הבלגים במחצית, גם המשחק שהתקיים באצטדיון "מקסימיר" בזאגרב נרדם. האורחים היו אלה שהעירו אותו עם שער של גיורגי בוקור בדקה ה-68, אלא ששער עצמי של כריסטיאן סקוטארו בדקה ה-81 קבע 1:1. בסופו של דבר, דורין גוגה כבש בדקה ה84 והעניק לרומנים ניצחון ראשון ואחרון העונה בליגה האירופית.

בית ב'

שתי הראשונות בבית המותח והמסקרן של הערב עשו את שלהן. ולנסיה הייתה זקוקה לנקודה באיטליה מול גנואה השלישית, והרוויחה שלוש אחרי ניצחון 1:2 באצטדיון לואיג'י פראריס. ליל הקדימה את גנואה ערב המחזור בזכות מאזן הפנימי, אבל לא לקחה סיכונים והמשיכה במומנטום המצויין שלה מהליגה הצרפתית, כשניצחה את הצ'כים 1:2. ולנסיה וליל סיימו עם 10 נקודות, אבל הקבוצה הספרדית סיימה ראשונה בזכות ניצחון על ליל בשלב הבתים.

גנואה - ולנסיה 2:1

בגנואה הצהירו עוד לפני המשחק שמדובר בערב החשוב ביותר הקבוצה העונה, אלא שבסיומו היא נפרדה מאירופה ותחזור למאבקי הליגה האיטלקית. שער היתרון הראשון לולנסיה הגיע מבעיטה חופשית בדקה ה-45. חואקין הגביה כדור מצד ימין וברונו התרומם לנגיחה מאיזור נקודת ה-11 מטרים, כדי לקבוע 0:1. שש דקות מפתיחת המחצית השניה האוהדים המקומיים התעוררו לחיים, כשהרנן קרספו השתלט על כדור בקו ה-16 ובעט פנימה כדי להשוות ל-1:1. גנואה נלחמה, אבל בסופו של דבר היה זה דויד וייה, שכבש את שער הניצחון לספרדים ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

ליל - סלביה פראג 1:3

הקבוצה של רודי גרסיה לוהטת בתקופה האחרונה. ארבע רביעיות תוך שבועיים הבקיעה ליל, ואחרי פתיחת עונה רעה היא כבר במקום השלישי בצרפת. למרות שהתייצבה בהרכב חסר, ליל המשיכה לנצל את המומנטום מול הקבוצה שלא ניצחה העונה באירופה. הצרפתים עלו ליתרון בדקה ה-25, כשיוהאן קבאיי השתלט על כדור בתוך הרחבה וקבע 0:1. בדקה ה-39 ז'רביניו כבר אותת על רביעייה כשכבש את השני. מצד שני, סלביה חזרה לעצמה כשצימקה משער של סטניסלב ולצ'ק בדקה ה-56, אבל לודוביק אוברניאק מליל היה אחראי על אקורד הסיום כשקיבל מסירה מצויינת לתוך הרחבה והמשיך בהקשתה מצד ימין לתוך השער, כדי לקבוע 1:3 בדקה ה-80.

בית ג'

הקרב בין הפועל תל אביב להמבורג היה על ראשות הבית, כך שראפיד וינה וסלטיק ניסו פשוט להמנע מהמקום האחרון המביך. הסקוטים הצליחו לעמוד במשימה אחרי תיקו 3:3 בחוץ.

ראפיד וינה - סלטיק 3:3

הסקוטים הגיעו למשחק הזה בהרכב משני, מתוך ידיעה שהם משקיעים כעת את כל כולם בליגה המקומית שלהם. ראפיד ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון כבר בדקה הראשונה, משער של ניקיצה יאלביץ' שהושג מזווית קשה בצד שמאל. החלוץ הקרואטי הסתדר מצויין עם ההגנה הסקוטית שלא נכנסה למשחק, והשלים צמד כבר בדקה השמינית. בדקה ה-19 חאמדי סליחי האלבני קבע 0:3 ונראה היה שהמארחים בדרך לניצחון רב שערים שימתיק את ההפרדות מהליגה האירופית. אבל סלטיק לא ויתרה בקרב חסר המשמעות על המקום השלישי, ועלתה כקבוצה שונה לגמרי למחצית השניה. הקאמבק שלה התחיל למעשה כבר בדקה ה-24 עם שער של מארק אנטואן פורצ'ן, והמשיך כשהחלוץ מגויאנה הצרפתית השלים צמד בדקה ה-67. פול מקגואן כבש שער שוויון דרמטי בדקה ה-90 כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 3:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ז'

הכל כבר היה סגור בבית הזה עוד לפני המחזור, כאשר זלצבורג עלתה לשלב הבא מהמקום הראשון ו-ויאריאל מהשני.

ויאריאל - זלצבורג 1:0

האוסטרים המשיכו לדרום את הבית גם באצטדיון ה"אל מדריגאל", ושמרו על מאזן מושלם בדרך לשלב הבא. דושאן שבנטו הסלובקי העלה את זלצבורג ליתרון כבר בדקה השביעית, בבעיטה מתוך הרחבה.

לאציו - לבסקי סופיה 1:0

לאציו הגיעה למשחק הזה ללא סיכוי לעלות שלב, אבל קיוותה להמשיך במומנטום אחרי שהשיגה ניצחון ליגה ראשון ב-13 משחקים באיטליה. בסופו של דבר, דווקא לבולגרים שלא השיגו נקודה עד למחזור הזה היה יותר חשק לסיים את הקמפיין כמו שצריך, וחריסטו יובוב כבש עבורם את שער הניצחון בדקה ה-60.

בית ח'

שריף טירספול קיוותה להיאבק על כרטיס שני לשלב הבא, אבל ההפסד שלה לראשונה פנרבחצ'ה, סלל גם את דרכה של טוונטה ההולנדית מהמקום השני.

סטיאווה בוקרשט - טוונטה 1:1

המשטח הקפוא בבוקרשט הפריע מעט לשחקניו של סטיב מקלארן, אבל בסופו של דבר פנרבחצ'ה עשתה את העבודה בטורקיה, וההולנדים יכלו להסתפק בתיקו כדי לשמור על המקום השני. דווקא הקבוצה הרומנית הייתה הראשונה שעלתה ליתרון משער של פנטליס קפטאנוס בדקה ה-18. בדקה ה-35 טוונטה השוותה ל-1:1 כשרוני סטאם שלח טיל מ-30 מטרים לרשת.

פנרבחצ'ה - שריף טירספול 0:1

מאמנה של פנר, כריסטוף דאום, הצהיר כבר לפני המשחק כי הוא לא מתכוון לוותר על שום נקודה, גם אם היא לא משנה הרבה. בנוסף, זה היה משחק הפרידה של רוברטו קרלוס מהקבוצה הטורקית כך שהניצחון באצטדיון הביתי היה כל כך מתבקש. וזה גם מה שקרה. אוגור בוראל כבש את שער הניצחון לטורקים בדקה ה-15.

בית ט'

גם הבית הזה היה נעול וחתום עוד לפני שריקות הפתיחה של המשחקים האחרונים, כאשר בנפיקה סיימה אותו ראשונה ואברטון שניה.

בנפיקה - א.א.ק. אתונה 1:2

בנפיקה אפשרה למספר שחקנים מנוחה לקראת הקרב מול פורטו בליגה הפורטוגלית. המארחים הסתדרו מצויין גם בהרכב הנוכחי, ועלו ליתרון לקראת סוף המחצית הראשונה משער של אנחל די מריה. הארגנטינאי המשיך ללהטט ובדקה ה-73 כבש את אחד השערים היפים של השנה, כשחדר לרחבה בסלאלום עם הכדור ברגל שמאל, והפתיע את השוער היווני עם בעיטה מהרגל העוקבת הימנית, כדי לקבוע 0:2 לבנפיקה. ישמעאל בלאנקו כבש שער מצמק ליוונים שש דקות לסיום.

אברטון - באטה בוריסוב 1:0

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה מרוצות. בוריסוב הבטיחה אליפות בבלארוס, בעוד שאברטון הוציאה תיקו 3:3 מול צ'לסי ויכלה לאפשר למספר שחקנים מנוחה. בסופו של דבר המחליפים של אברטון לא הצליחו להוציא אפילו נקודה בבית, ואלכסנדר יורביץ' כבש את שער הניצחון לבלארוסים בדקה ה-75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully