וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "אני נגד יונייטד, יהיה גדול לא?"

הקשר הצהיר כי הוא מקווה שהגרלת הצ'מפיונס תזמן לרוסונרי את קבוצת נעוריו: "לא יצא לי לשחק באולד טראפורד"

ביום שישי תתקיים בשוויץ הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות ודיוויד בקהאם יודע בדיוק את מי הוא רוצה לקבל. הקשר שעומד לפתוח קדנציה שניה כמושאל במילאן, ויוכל לשחק בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, חולם על מפגש מול קבוצתו לשעבר, מנצ'סטר יונייטד.

"הלוואי ונגריל את קבוצתי לשעבר. מאז עזבתי ב-2003, לא יצא לי לשחק באולד טראפורד", אמר בקהאם בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". "שבע שנים עברו ואני רוצה שזה יקרה. אני נגד יונייטד. זה יהיה גדול לא? יהיה משחק קשה, אבל גם מרגש מאוד".

האנגלי בן ה-34 הושאל שוב מלוס אנג'לס גלאקסי למילאן על מנת להבטיח את מקומו בסגל של פאביו קאפלו למונדיאל. בקהאם, שמתאושש מפציעה, אמר כי הוא מודע לעובדה כי יהיה עליו להילחם על מנת לתפוס מקום בהרכב סגנית המוליכה האיטלקית. בקהאם הוסיף כי הוא מקווה למפגש בין אנגליה לאיטליה בגמר המונדיאל וציין: "אין לנו (אנגליה) בעיה להגיד שאנחנו פייבוריטים לזכייה במונדיאל, אבל אנחנו לא היחידים".

על החזרה למילאן אמר בקס: "אני מאוד שמח לחזור לאיטליה ולא יכול לחכות עד שאגיע למילאנו. אני סופר את הימים, נשארו עוד שבועיים". האנגלי חשף מערכת יחסים מיוחדת עם המאמן לאונרדו: "אנחנו מתכתבים בהודעות טקסט ואני מאחל לו הצלחה. הוא מצליח יפה למרות ההפסד לפאלרמו. צפיתי בכל המשחרים ואני מעודכן לגבי המצב".

בקהאם לא ויתר על חלום הסקודטו, למרות פער חמש הנקודות מאינטר: "הדרך עוד ארוכה ואנחנו צריכים להגיע ולעבור את אינטר. הכל אפשרי, אבל ברור שזה לא יהיה קל. למילאן סגל חזק שמשחק ברמה גבוהה ובגלל זה אני חושב שאנחנו יכולים לזכות בסקודטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully