וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפקיד שלי כמנג'ר צ'לסי היה להיות אשם"

רגע לפני החזרה לסטמפורד ברידג', גרנט דיבר על עזיבתו: "ונגר ופרגוסון נזקקו לזמן כדי להשפיע. אני עשיתי את זה בזמן קצר"

התקשורת האנגלית עוסקת בהרחבה בחזרתו של אברהם גרנט לסטמפורד ברידג', הפעם כמאמן פורטסמות. הערב (21:45, שידור חי בספורט1), יפגוש הישראלי את הקבוצה אותה הוביל פנדל אחד מזכייה בליגת האלופות. "לא עובר יום שמישהו ברחוב לא מזכיר לי את ההחטאה של ג'ון טרי. הייתי נשאר בתפקיד אם היינו זוכים בליגת האלופות? אני באמת לא יודע", אמר גרנט.

רגע לפני החזרה, דיבר המאמן בהרחבה על עזיבת צ'לסי: "הנשיא (רומן אברומביץ') אמר לי שזו אשמתי שטרי החמיץ ואשמתי שפתחנו את העונה רע. הוא שכח שלא אני הייתי המנג'ר בפתיחת העונה. הכל היה באשמתי, התפקיד שלי כמנג'ר היה להיות אשם".

כזכור, גרנט הוא המנג'ר היחיד שלקח את צ'לסי לגמר ליגת האלופות ובנוסף היה רחוק שתי נקודות בלבד מהאלופה, מנ'צסטר יונייטד. "העובדות מדברות בעד עצמן. ההישגים שלי היו מעל לכל הציפיות של המועדון ואני יכול להיות גאה. זו הייתה אחת העונות הטובות בהיסטוריה של צ'לסי. הקבוצה הייתה במצב רע כשתפסתי פיקוד מבחינת יכולת, נקודות וגם בזירה האירופית", המשיך גרנט.

"הגעתי אחרי תיקו עם רוזנבורג. אף אחד לא ידע מי אני וניסיתי לעשות דברים בצורה שונה ממה שעשה מוריניו וזה לוקח זמן. ונגר ופרגוסון נזקקו ליותר משנה אחת כדי להשפיע על הקבוצות שלהם. אני עשיתי את זה בזמן קצר בעזרת צוות נהדר ושחקנים גדולים. האמנתי שהגיע לי להישאר כי הקבוצה המשיכה להשתפר. נראינו טוב יותר מחודש לחודש ובסיום העונה, ניצחנו את כל המשחקים הגדולים. הבעלים קיבל את ההחלטה שלו ולי היו שתי ברירות - להסתכל אחורה או להסתכל קדימה. בחרתי להסתכל קדימה", התייחס גרנט לפיטוריו. "ידעתי לקרוא בין השורות", הודה המאמן. "כשפוטרתי שלושה ימים אחרי הגמר במוסקבה, לא הייתי לגמרי מופתע".

הישראלי דיבר גם על אוהדי צ'לסי: "בתחילת הדרך הם לא היו טובים אליי כי לא הכירו אותי, אבל בחודשים האחרונים היחס אליי חימם לי את הלב. במשחק הבית האחרון נגד בולטון, הם עמדו מאחוריי וקראו בשמי. לא קיבלתי הזדמנות להיפקד מהם".

גרנט הוסיף כי הוא מודע להבדלי הרמות העצומים בין צ'לסי הנוכחית לפורטסמות שלו וטען כי ניצחון של קבוצתו יהיה הפתעת העונה. "צ'לסי סבלנית יותר ולא לוקחת דברים כמובנים מאליהם ולכן הם ינצחו משחקים רבים. מה למדתי שם? שטוב להבקיע פנדלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully