וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "לא רואה את עצמי משחק בשום מקום אחר"

חלוץ ליברפול הבהיר כי העתיד שלו אדום, ופרגן גם לבניטז: "הוא לא יעזוב באמצע העונה". פרגוסון מחמיא לברבאטוב

אחרי ההפסד לאסטון וילה במחזור הקודם, ייתכן ומנצ'סטר יונייטד חזרה לעצמה אמש (שלישי), כשהביסה, בלי הרבה בעיות, 0:3 את וולבס באולד טראפורד. אלה החדשות הטובות. החדשות הרעות, למי שמחפש כאלה, הן שבכל זאת מדובר כאן בוולבס, אחת הקבוצות החלשות בליגה, בהרכב חסר מאוד. כך או כך, למאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, לא נותר אלא לנשום לרווחה עם שריקת הסיום.

"זה היה משחק קשה, כי וולבס עשתה אותו קשה עבורנו", החמיא סר אלכס לקבוצה של מיק מקארתי. "הם לחצו טוב את הכדור, תיקלו בכל הזדמנות ונתנו הופעה טובה. לנו לקח הרבה זמן להיכנס למשחק, אבל ברגע שהבקענו את השער הראשון התחלנו להרגיש בנוח, והיינו יכולים להבקיע יותר. עם זאת, אני מרוצה מהתוצאה. עשינו את העבודה והשגנו את שלוש הנקודות".

הראשון של יונייטד הגיע בדקה ה-30, עם ווין רוני מהנקודה הלבנה, השני לקראת סיום המחצית, עם נגיחה של נמניה וידיץ', והדובדבן על הקצפת היה שייך לאנטוניו ולנסיה, עם שער נפלא לאחר בישול של דימיטאר ברבאטוב בדקה ה-66. "זה היה שער יפהפה", פרגן פרגוסון לשותפים לשער. "רק שחקן כמו ברבאטוב, עם הדמיון והכישרון שלו, יכול למסור ככה, וזה היה יופי של סיום מצד ולנסיה. זה שערו השישי העונה ואנחנו מרוצים מכך, כי זה התחום בו אנחנו רוצים שהוא ישתפר".

מנגד, החליט מיק מקארתי להעלות הרכב מאוד חסר אמש, ככל הנראה כדי לשמור את שחקניו החשובים למשחק הליגה הקריטי נגד ברנלי בסוף השבוע. למעשה, עשרה שחקנים שפתחו במשחק הקודם של וולבס, נגד טוטנהאם, נשארו אמש מחוץ ל-11 הפותחים של מקארתי, שמיהר להסביר את החלטתו: "אנחנו צריכים לשחק ברמה מאוד גבוהה נגד קבוצות צמרת, ולא מסוגלים לעשות את זה בשבת ואז שוב ביום שלישי. מה שראיתם אתמול את זה את הקבוצה הכי טובה שהיתה לנו".

טורס רוצה להשלים את החוזה בליברפול. ביחד עם בניטז

בינתיים, קבוצה אדומה אחרת שדווקא מתקשה לצאת מהמשבר היא ליברפול. אחרי ההפסד 2:1 לארסנל במחזור הקודם ניצבים שחקניו של רפא בניטז 13 נקודות מהפסגה, ואת שלב שמינית גמר ליגת האלופות הם יראו מהבית. עם זאת, דומה כאילו כוכב הקבוצה, פרננדו טורס, דווקא מעוניין להישאר, כך לפי דברים שאמר הבוקר לתקשורת הספרדית.

"כרגע אני לא רואה את עצמי משחק בשום מקום אחר. אני פשוט רוצה לשפר את המיקום שלנו בטבלה, ואני מקווה שכולנו נישאר כאן ביחד. יש לי ארבע שנים בחוזה והעתיד שלי כאן". גם בנושא מאמנו, רפא בניטז, טורס השתדל להישאר חיובי ותומך. "אני לא חושב שהוא יעזוב, בטח לא באמצע העונה. עדיין יש לו ארבע שנים בחוזה, והוא לא יעזוב את דרך הדלת האחורית. כשהוא יעזוב, זה יהיה כשהקבוצה תהיה למעלה".

החלוץ הספרדי המצוין המשיך להחמיא לבן ארצו, והוסיף: "הוא נהנה מהצלחה כאן, חתם על חוזה חדש וטוב לו במועדון. נתנו לו זמן, מרחב ושליטה מוחלטת על כל תחום של הקבוצה. הוא לא היה נהנה מהתנאים האלה בשום מקום אחר. אני מקווה ששנינו נוכל להשלים את החוזים שלנו כאן ביחד", סיכם טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully