וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסאסונה נקנסה בשל הקריאות נגד אוואט

ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית קנסה את המועדון ב-6,001 יורו לאחר שהאוהדים קראו לעבר השוער: "יהודי ממזר"

אוסאסונה הספרדית נקנסה ב-6,001 יורו בשל הקריאות שהשמיעו אוהדיה כלפי דודו אוואט במשחק הליגה בו אירחה הקבוצה את מאיורקה ביום ראשון (0:1 למאיורקה). כזכור, האוהדים קראו לעבר השוער: "יהודי ממזר" והאירוע הוזכר בדוח השיפוט שם נכתב: "החל מהדקה ה-14 וחמש פעמים נוספות האוהדים קראו קריאות גזעניות לעבר השוער".

ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית בחרה בעונש הקל יחסית, וכן לא הטילה על הקבוצה עונש של אירוח משחקים ללא קהל. באוסאסונה לא ערערו על הקנס, אך על פי פרסומים ישקלו לעשות כן. נציגי המועדון ציינו כי הכרוז ביקש מהקהל לחדול מהקריאות במהלך המשחק. אגב, אוהדים שזוהו מקניטים את אוואט, צפויים לעונש הרחקה מהמגרשים.

ועוד מאוואט. ביום ראשון תתארח מאיורקה אצל מלאגה ואוואט יפגוש את גוסטבו מונואה, השוער האורוגוואי שהיכה בפניו בחודש ינואר 2008, עת שיחקו השניים בדפורטיבו לה קורוניה. העיתון "לה ווס דל גליסיה" הקדיש כתבה גדולה למאורע. ""אין לי מה לומר, כולם יודעים מה קרה", אמר מונואה לעיתון והעדיף לדבר על חשיבות המשחק עבור קבוצתו שנלחמת על חייה. מי שכן הסכים לתת התייחסות קצרה הוא אביו של מונואה: "ניסינו לדבר עם אוואט ולהתנצל, אבל הוא לא היה מוכן לשמוע. הוא עשה טעות ומעשה מגעיל, אבל המועדון דרש ממנו לשתוק והוא ציית. הוא סיפר לי מה קרה וקיבלתי את זה. ייתכן שהייתי צריך לספר את האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully