וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "צריך להפסיק להיות מרוצים מהפסדים"

הפורוורד של סקרמנטו תרם 9 נקודות, הקינגס התפרקו ברבע האחרון והפסידו לפורטלנד 95:88: "היינו צריכים לנצח את זה"

סקרמנטו קינגס נחלה הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד מאכזב 95:88 ברוז גארדן של פורטנלד. המלכים הובילו ב-11 הפרש במחצית ופתחו את הרבע האחרון ביתרון שבע, אך רבע רביעי של 15:29 לבלייזרס סימן את המהפך. עמרי כספי שיחק 19 דקות, קלע 9 נקודות (2 מ-4 ל-2, 1 מ-2 לשלוש, 2 מ-2 מהקו) והוריד שלושה ריבאונדים.

הפורוורד הישראלי עלה לראשונה לפרקט 4:30 דקות לסיום הרבע הראשון. הנקודות הראשונות הגיעו בפתיחת הרבע השני. עד ההפסקה, כספי עשה עבודת הגנה נהדרת כשסחט שלוש עבירות תוקף ולקח כדורים חוזרים חשובים בהתקפה. את הרבע השלישי העביר הפורוורד בעיקר על הספסל, אך כשנכס לדקה האחרונה רשם דאנק נהדר מאסיסט של טייריק אוואנס.

הרבע הרביעי נפתח עם שלשה של כספי, אבל הסיפור היה פורטלנד. באמצעות משחק איטי והגנה חזקה, הבלייזרס תסכלו את הקינגס וגנבו את המשחק. 3:42 דקות לסיום, סקרמנטו עוד הובילה בנקודה, אבל ג'רד בייליס (14 נקודות) ולמרקוס אולדריג' (25 ו-9 ריבאונדים) דאגו שהניצחון יישאר בבית.

"אני מאוכזב כי המשחק היה שלנו. שיחקנו טוב מאוד ברבע השני והיינו צריכים להמשיך את הקצב הזה. אני לא יודע מדוע זה השתנה", אמר כספי המאוכזב בסיום. "הקצב שלנו זה להשיג עצירות, לקחת ריבאונדים ולרוץ, אבל הקצב השתנה. אנחנו צריכים ללמוד מזה, כי את המשחק הזה היינו צריכים לנצח. אנחנו לא יכולים להמשיך להיות מרוצים מהפסדים, הגיע הזמן שנהיה מרוצים מנצחונות".

טייריק אוואנס הוביל את קלעי המלכים עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים. 18 של ג'ייסון תומפסון ו-17 של בנו אודריך לא עזרו למנוע הפסד 15 העונה. לצד אולדריג', ברנדון רוי רשם דאבל דאבל של 25 נקודות ו-10 ריבאונדים.

מאמן הקינגס, פול ווסטפאל, היה מאוכזב אף הוא בסיום: "לא שיחקנו כדורסל חכם ברבע הרביעי. זה הפסד קשה עבורנו. זה לא אומר שלא היו דברים טובים במשחק הזה, פשוט שיחקנו מחריד ברבע האחרון כשהיינו צריכים להיות בשיאנו. זה לא בסדר לא להישאר אגרסיביים במשך כל 48 הדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully