וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "זה שהפסדנו רק ב-17 משאיר לנו סיכוי"

למרות היכולת החלשה בהפסד לזאדאר (86:69), מאמן ירושלים מעודד משמירת יתרון 19 הנקודות ממלחה: "הבית פתוח"

אם מישהו בהפועל ירושלים קיווה לצאת באולם "קרשימיר קוסיץ'" בזאדאר עם ניצחון, הרי שכבר אחרי 20 ומשהו דקות של משחק היה ברור שהאדומים ינסו בעיקר לשמור על יתרון 19 הנקודות מהניצחון על הקרואטים במלחה. הפועל ירושלים הציגה משחק נרפה בהגנה ומבולבל בהתקפה, הפסידה בקרב על הכדורים החוזרים (45:29) ולא הצליחה להתמודד עם הנחישות של היריבה. אבל גיא גודס ושחקניו הצליחו לפחות לשמור על ההפרש, כשנוצחו 86:69, "רק" 17 הפרש, ולכן הם עדיין מקדימים את זאדאר בטבלת בית ג'.

"אני נותן הרבה קרדיט לזאדאר ששיחקו מצוין, אבל אנחנו נתנו להם לשלוט במשחק", אמר מאמן ירושלים, גיא גודס, לאתר הרשמי של הקבוצה, "האחוזים שלנו מ-2 היו נוראים. לא שיחקנו הערב קבוצתי ויש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה".

לאחר המשחק הוסיף גודס במסיבת העיתונאים: "אני רוצה לברך את המאמן זמאגו סגאדין על הניצחון. הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו, זה היה משחק שונה מזה בירושלים. בבית שלנו היינו נחושים, פה זה היה סיפור אחר. זאדאר שלטה בריבאונדים, הייתה אגרסיבית בהגנה. אנחנו לא הצלחנו לקלוע סלים קלים, זה שהפסדנו רק ב-17 משאיר לנו סיכוי. עכשיו הבית פתוח, נשארו עוד שני משחקים ואנחנו חייבים לנצח בשניהם".

אורי קוקיה, שקלע 7 נקודות, הוסיף: "לא שיחקנו טוב, הרבע השני הרג אותנו. התקפית לא היינו פקטור משמעותי. בסוף זה היה מלחמה על ההפרש אבל ההרגשה לא טובה בגלל היכולת".

מאמן זאדאר מגוסלב סגאדין אמר לאחר הניצחון: "הראינו כדורסל גדול. ההגנה היתה מעולה, שלטנו מתחת לסלים. היינו קצת עצבנים בחצי הראשון, אבל ההגנה היתה טובה. עם קצת יותר מזל יכולנו להשיג 19 הפרש, אבל הניצחון בכל זאת החזיר לנו את הביטחון העצמי. אנחנו בתמונת הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully