וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסן שוב שלוח רסן

שחקני ארסנל נתנו לוונגר עוד סיבה לכעוס, עם 1:1 מול ברנלי. טוטנהאם הביסה את סיטי 0:3, ליברפול גברה על וויגאן 1:2

לצד חזרתו המדוברת של אברהם גרנט עם פורטסמות למשחק מול צ'לסי הערב (רביעי), נערכו שלושה משחקים נוספים שהשלימו את מחזור אמצע השבוע באנגליה. לא מעט עיניים הופנו לעבר ארסנל, שרצתה להמשיך להיצמד למוליכות ובתקלה בברנלי הביתי שכפתה עליה 1:1.

טוטנהאם, שעדיין מאמינה ביכולתה להצטרף לרביעייה הראשונה, הוכיחה שמיקומה הגבוהה אינו מקרי עם 0:3 מרשים על טוענת אחרת לצמרת, מנצ'סטר סיטי. ליברפול, שכבר זמן רב לא נראית כמו קבוצת פרמייר ליג מובילה, עצרה את הסחף עם 1:2 לא משכנע באנפילד על וויגאן.

ברנלי - ארסנל 1:1

אחרי הניצחון על ליברפול, התותחנים הגיעו עם לא מעט ביטחון למשחק החוץ אצל ברנלי, שמצידה רצתה להמשיך לדבוק במאזן הביתי המצוין שיש לה, תוך כדי השגת ניצחון ראשון זה חמישה מחזורים. בארסנל קיוו שהפעם לא יזדקקו לצרחות של ארסן ונגר בחדר הלבשה במהלך המחצית, אך המאמן הצרפתי גם הפעם לא יכול להיות מרוצה.

ארסנל התחילה מצוין ועלתה ליתרון כבר בדקה השביעית, כשססק פברגאס הכניע מ-14 מטרים את בריאן ינסן. בדקה ה-28, בניגוד למתרחש, גרם תומאס ורמאלן לפנדל לזכות ברנלי, וגרהאם אלכסנדר הוותיק בעט פנימה ללא קושי. במחצית השנייה המשחק התאזן, וכריס איגלס הדביק כדור לקורה והבהיר כי המשחק לא יוכרע.

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:3

אחרי ההפסד המביך לוולבס, שהיה משחקו השלישי של הארי רדנאפ שקבוצתו לא מנצחת, בטוטנהאם קיוו לצאת לדרך חדשה על מנת שלא לאחר את הרכבת. מנצ'סטר סיטי הגיעה מהמקום בשביעי ועם נקודה פחות מטוטנהאם, אך היא מתקשה לעמוד בציפיות ומרבה לסיים בתוצאות תיקו.

קרייג בלאמי המורחק חסר לסיטי, אבל קרלוס טבז ורוביניו פתחו לצד עמנואל אדבאיור וניסו לעקוץ. טוטנהאם הרבתה לאיים על השער של שיי גיבן, ובדקה ה-37 גם כבשה. ארון לנון, הטוב במגרש, הגביה לראשו של פיטר קראוץ', הכדור פגע בסטיבן איירלנד וניקו קרנצ'אר הרשית מקרוב. בדקה ה-54 שוב קראוץ' הגיע לכדור ברחבה, וג'רמיין דפו המשיך פנימה כדי לקבוע 0:2 מוצדק למארחים, ובתוספת הזמן הוסיף קרנצ'אר את הדובדבן על הקצפת עם השני שלו והשלישי של הספרס.

ליברפול - וויגאן 1:2

לפני שבועיים דיברו בליברפול על ריכוז מאמץ בליגה בעקבות ההדחה המפתיעה מהצ'מפיונס, אבל ההפסד הביתי לארסנל הראה כי היכולת האיומה נמשכת. וויגאן מהמקום ה-14, שספגה הכי הרבה שערים בליגה, באה בהזמנה לליברפול, שלמרות זאת ליקטה את הנקודות בקושי רב.

בדקה התשיעית הגביה פאביו אורליו כדור קרן, ודויד נ'גוג נגח לרשת והרגיע מעט את רפא בניטז. ליברפול הייתה טובה יותר בהמשך, אך לא השכילה להכניע שוב את שוערה לשעבר, כריס קירקלנד, כשגם יוסי בניון, שהוחלף בדקה ה-81, היה בין המחמיצים. בדקה ה-79 הגיע השני, כשפרננדו טורס המחליף הבקיע מקרוב בניסיון שני. שארל 'נזוגביה רק צימק לאורחים בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully