וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "מה שהייתי צריך להוכיח, הוכחתי בצ'לסי"

מאמן פורטסמות מרגיש בטוח לקראת המפגש נגד קבוצתו לשעבר (21:45, ספורט1). דרוגבה בספק, אנצ'לוטי דורש ריכוז

מי באמת האמין שאברהם גרנט יחזור אי פעם לסטמפורד ברידג' של צ'לסי? המאמן הישראלי של פורטסמות עושה זאת (21:45, שידור ישיר בספורט1) ופוגש בקרב קצוות אמיתי במסגרת מחזור אמצע השבוע של הפרמיירליג את מוליכת הליגה, איתה סיים לפני שנתיים כסגן אלוף אירופה ואנגליה, כשהוא מגיע עם קבוצתו המדורגת אחרונה בפרמיירליג. גרנט פוטר לפני כ-19 חודשים מהקבוצה של רומן אברמוביץ', והוא ינסה להראות שאולי זו הייתה טעות לשלוח אותו הביתה.

גרנט, שיקבל לבטח קבלת פני די צוננת מאוהדיה של הקבוצה הלונדונית, התייחס לימיו בצ'לסי בעבר: "מה שהייתי צריך להוכיח בצ'לסי, הוכחתי. אלו הן העובדות ואי אפשר להתווכח איתן. כמובן שהיו לי ימים טובים בצ'לסי ואני תמיד אומר שכדורגל זה משחק אמוציונלי". לגבי המשחק הוסיף המנג'ר הישראלי: "צריך להאמין בכל משחק, צ'לסי היא קבוצה מצוינת וזה יהיה משחק קשה מאוד עבורנו, אבל ננסה להוכיח שאנחנו קבוצה טובה".

גרנט החליף את פול הארט, ובינתיים השיג עם הקבוצה ארבע נקודות בשלושת משחקי הליגה בה הדריך את הקבוצה, זה החל עם תבוסה ביתית (4:1) למנצ'סטר יונייטד, נמשך עם ניצחון בית 0:2 על בארנלי ונגמר, בינתיים, עם התיקו 1:1 הדרמטי בשבת בסנדרלנד, עם שער שוויון של יונס קאבול עמוק מאוד בתוספת הזמן, כאשר הבלם לא ישחק במשחק לאחר שספג אדום. ניצחון מפתיע ביותר יכול לחלץ את הקבוצה של גרנט מהמקום האחרון, אבל לפומפי, שכבשה רק 14 שערים, פחות מכל קבוצה אחרת, לא יהיה קל להבקיע נגד פטר צ'ך.

אנצ'לוטי: "הקהל תמיד רוצה את המקסימום מאיתנו"

צ'לסי תיאלץ כנראה להסתדר ללא דידייה דרוגבה, שנמצא בספק לקראת ההתמודדות לאחר שנפצע באימון. מאמן הכחולים קרלו אנצ'לוטי כבר נשמע מודאג מהיעדרותו הצפויה של החלוץ מחוף השנהב, ואמר: "הייתה לנו בעיה עם דרוגבה. הוא נפגע בגב ואני לא יודע אם הוא יוכל לשחק. אני לא רוצה לשנות הרבה שחקנים ואני אחליט לגביו ביום המשחק".

הכחולים כמובן מקווים לחזור ולשחק כמו שהם הרגילו היטב את האוהדים שלהם בתחילת העונה. אחרי ה-3:3 המפתיע שלהם לרעה בשבת נגד אברטון, משחק בו היחיד למעשה שהיה טוב היה דרוגבה, נשמעה לא מעט ביקורת סביב ההגנה של אנצ'לוטי, שמספר טעויות שלה הביאו לשערים של הטופיז. "אנחנו צריכים להגביר את הריכוז שלנו במצבים האלה. אני חושב שהתגובה של האוהדים היא טבעית. אנחנו מובילים את הליגה וזה אומר שהאוהדים שלנו תמיד רוצים לראות את המקסימום. גם אנחנו רוצים את זה", הבהיר אנצ'לוטי.

בשני משחקיה האחרונים השיגה צ'לסי רק נקודה, אבל למזלה גם יריבותיה לצמרת איבדו נקודות, כך שהנזק שנגרם לקבוצה מלונדון איננו גדול. הפסד לאחרונה בטבלה לא בא בחשבון, בטח כשזה בסטמפורד ברידג', בטח אם זה לגרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully