וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: נבו לא מוותר גם על 100 מ' מעורב אישי

אחרי שקצר ארד באליפות אירופה השבוע, סיים הישראלי ראשון במקצה שנערך בגביע ירושלים, טומרקין הגיע שני, מלול שלישי

גביע ירושלים בשחייה הפגיש הערב (שלישי) את אלוף ישראל הטרי, יעקב טומרקין, גל נבו, מיקי מלול וינתן קופלב לקרב במשחה ל-100 מטר מעורב אישי. נבו, לו זה בעצם משחה משני, ניצח בתום קרב צמוד ביותר לאחר שעצר את השעון על 55.75 שניות, מרחק שש מאיות מהשיא הישראלי ובפער של שש עשיריות מטומרקין, שנגע שני בבריכה. גם השלישי בחבורה, מיקי מלול, השיג תוצאה איכותית של 57.85 שניות והרביעי שהגיע לקו הגמר היה קופלב, שקבע שיא אישי של 58.97 שניות.

התוצאות המצוינות של טומרקין, מלול ונבו מצטרפות לאליפות אירופה בבריכות קצרות, שהסתיימה השבוע בטורקיה, בה קצרו השלושה לא מעט הישגים. באותו משחה, במקצה לצעירים, ניצח איתי גורביץ' מהפועל ירושלים בתוצאה של 1:01.90 דקה, תוצאה שמהווה שיא חדש לגילאי 14. גורביץ' שיפר את השיא הקודם של בן האגודה, אלמוג אולשטיין, שנקבע במשחה המילניום ב-2007 ב-24 מאיות השנייה. גורביץ' שיפר במשחה גם את שיאו האישי שנקבע לפני שמונה חודשים בתחרות קרב רב בעין גדי ביותר מארבע שניות.

קודם למשחים האלו, אירח ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, את טקס הפתיחה של גביע ירושלים. ברקת הודיע כי עיריית ירושלים מסיימת בימים אלו את הליכי התכנון לבריכה אולימפית מקורה, שתוקם בעיר כחלק מקומפלקס הספורט המתוכנן ליד אצטדיון טדי, אשר יכלול גם את הארנה לקבוצות הכדורסל של העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully