וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל חיפה ויבנה שומרות על עניין

חיפה הפסידה לבאר יעקב 89:81, אבל נותרה ראשונה, יבנה מתרחקת אחרי 90:79 ליקנעם/מגידו. הבקעה ואשדוד ניצחו

אחרי שפתחו בצורה מצוינת את העונה, אליצור יבנה והפועל חיפה חזרו להפסיד. חיפה, שהגיעה למשחק נגד מכבי באר יעקב עם רצף של שלושה ניצחונות כשהאחרון שבהם היה נגד מכבי הוד השרון, נכנעה הערב (שלישי) 97:87 למכבי באר יעקב בדרך להפסד שלישי העונה.

אחרי 34:41 למארחים בסוף המחצית הראשונה, הצליחה באר יעקב של עופר חרותי לשמור על היתרון לא מעט בזכות יכולת מצוינת של יועד בית יוסף, שקלע 22 נקודות ומחק את 29 הנקודות של רוברט בראון מחיפה, שלא היה רחוק מטריפל דאבל, כשהוסיף גם 15 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. לצד בית יוסף, קלע גלעד הירש 19 נקודות והוסיף שמונה ריבאונדים.

גם אליצור יבנה איכזבה במחזור העשירי וספגה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. מי שהוליכה את העונה במחזורים הראשונים ונראתה בעיקר כקבוצה כמעט מושלמת הסתבכה בעקבות הפסד 79:90 להפועל יקנעם/מגידו. מי שסיבך את היבנאים הוא דניס קאר, שהפגיז 23 נקודות, כשאילן נניקשוילי עזר לו עם 18. אצל יבנה 21 הנקודות של טל קרפלס לא הספיקו הערב.

מי שידעה לנצל היטב את ההפסדים של השתיים היא מ.כ. הבקעה, ששמרה על המקום הראשון למרות שהיא חסרה את המשחק נגד הפועל קרית טבעון, אחרי שאיגוד הכדורסל הכריע שיתקיים משחק חוזר בין השתיים. הבקעה של דרור כהן לא ממש הייתה קרובה לאבד את המשחק נגד הפועל בארי באולם לידר בגני תקווה וניצחה בקלות 67:88. אדריאן אוטר, הסנטר האמריקאי של הבקעה, נכנס טוב לעניינים עם 24 נקודות, דייויד פאריס קלע רק 23 למפסידים.

הפועל נצרת עילית, שהתרגלה העונה לדשדש בתחתית, קיבלה זריקת עידוד מהמשחק שלה נגד אליצור כוכב יאיר/כפר סבא, אותו היא ניצחה 81:89 ואספה ניצחון שלישי העונה. שני שחקנים של נצרת קלעו מעל 20 נקודות: אורן בן חמו (24) ויניב כהן (21) ולא איפשרו לריימונד היקס (23) להרוס להם את החגיגה.

מכבי אשדוד, שמנסה לשמור את הצמרת קרובה אליה, ניצחה במשחק צמוד 75:77 את מכבי הוד השרון. אחרי 33:39 לאשדוד במחצית המשיך המשחק הצמוד עד הסיום כשארז קוחנסקי הלך אל הקו וקלע את שתי הזריקות, שהעלו את קבוצתו ל-74:77 לפני שעמית שמחון (19 נקודות) החטיא שלשה בשנייה האחרונה.
אופיר פרחי קלע גם הוא 19 נקודות לזכות המנצחים.

אליצור קרית אתא ממשיכה להתרחק מהמקום שממנו עולים לליגת העל והערב היא ספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם להפועל קרית טבעון 89:77. לי קליפטון הוביל את קלעי המפסידים עם 25 נקודות, בריאן אוסברי קלע 30 למנצחים. גם אליצור רמלה חגגה במשחק נגד היריבה הנוחה ביותר בליגה, לב השרון, 71:83, הרבה בזכות אלכסנדר דיאנג'לו, שסיים עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully