וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל זה לא ברזל

פולהאם נהנתה מצמד של זמורה ועוד אחד של גרה בבאזל כדי לנצח 2:3 ולעלות שלב. קופנהאגן ניצחה 0:1 את פראג ועלתה

המחזור השישי והאחרון של הליגה האירופית נערך הערב (רביעי) ויושלם ביום חמישי, אז תתבהר תמונת העולות לשלב הנוקאאוט (1/16). כזכור, אל 24 העולות מ-12 הבתים תצטרפנה שמונה הקבוצות שסיימו במקום השלישי בשמונת בתי ליגת האלופות. 12 הראשונות בליגה האירופית וארבע הטובות ביותר במקום השלישי באלופות ידורגו בהגרלה שתיערך ביום שישי, והן יוגרלו מול 16 הקבוצות הלא מדורגות, שיכללו את 12 הקבוצות שיסיימו במקום השני בליגה האירופית וארבע קבוצות עם המאזן הפחות טוב באלופות.

לא מעט מתח נגרר עד למחזור האחרון, כאשר בבית ד' הרטה ברלין הייתה זקוקה לנקודה נגד ספורטינג ליסבון, שכבר הבטיחה את המקום הראשון וניצחה 0:1. הירנביין, שחלמה גם היא על העפלה, ניצחה 0:5 את את ונסטפילס אבל זה לא עזר לה. בבית ה' פולהאם עלתה על חשבונה של באזל אחרי שהשתיים נפגשו לקרב ישיר והאנגלים ניצחו במשחק צמוד 2:3 ובכך הצטרפו לרומא, שניצחה 0:3 את צסק"א סופיה. פנאתינייקוס (בית ו') ניצחה 0:3 את דינמו בוקרשט ועלתה על חשבונה כשהיא מצטרפת לגלאטסראיי, שהפסידה 1:0 במשחק שלא קבע דבר נגד שטורם גראץ.

בבית י' שחטאר, שהבטיחה כבר את מקומה בשלב הבא, הפסידה 1:0 לפרטיזן בלגרד בעוד שבקרב האמיתי בין קלאב ברוז' לטולוז, ניצחו הבלגים 0:1 משער בתוספת הזמן. בבית י"א איינדהובן, שהבטיחה כבר את המקום הראשון, חגגה 0:3 על קלוז' וקופנהאגן, שהייתה עם אותו מספר נקודות כמו לספרטה פראג, איתה היא נאבקה על המקום השני, חגגה 0:3 ואת הכרטיס לנוק אאוט. בבית י"ב ורדר ברמן ניצחה 0:3 בקרב ישיר על ראשות הבית עת בילבאו ונסיונאל הביסה 1:5 את אוסטריה וינה במשחק שלא קבע דבר.

רשימת העולות מהבתים שהסתיימו:

בית ד': ספורטינג ליסבון, הרטה ברלין
בית ה': רומא, פולהאם
בית ו': גלאטסראיי, פנאתינייקוס
בית י': שחטאר דונייצק, קלאב ברוז'
בית י"א: איינדהובן, פ.צ. קופנהאגן
בית י"ב: ורדר ברמן, בילבאו

בית 4

הרטה ברלין - ספורטינג ליסבון 0:1

הקבוצה הגרמנית, שנועלת את טבלת הבונדסליגה, ידעה שתיקו יספיק לה באולימפישטאדיון כדי להבטיח את העלייה, אחרי שהיריבה שלה כבר הבטיחה את המקום הראשון כבר במחזור הקודם. הקבוצה של פרידהלם פונקל המתינה בסבלנות 70 דקות, עד שכדור קרן הסתיים עם שער של גויקו קצ'אר, שהביא להרטה את המקום בשלב הבא.

הירנביין - ונטספילס 0:5

הקבוצה ההולנדית ידעה שרק הפסד של הרטה יעניק לה את המקום בשלב הבא, אבל קודם כל היא ידעה שהיא צריכה לעשות את העבודה נגד הקבוצה הלטבית, שאיבדה כבר עניין במפעל. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, מיקה וראיינינן (55) כבש את הראשון ובעקבותיו הגיעו שערים גם של ויקטור אלם (58), ג'ראלד סיבון (77, 78) ודריל ג'נמאט (88)

בית 5

פ.צ. באזל - פולהאם 3:2

שתי קבוצות שחיפשו את המקום בשלב הנוק אאוט נפגשו בשוויץ, ופולהאם, שהגיעה מהמקום השלישי, הצליחה להשיג ניצחון חוץ חשוב שסידר לה את המקום בשלב הבא. הקבוצה האנגלית, שמתקשה השנה לשחזר את ההצלחות מאשתקד, נהנו מצמד של בובי זמורה (42, 45) שהעלה את פולהאם ל-0:2. אלכסנדר פריי ניסה להחזיר את באזל לעניינים כשקבוצתו זכתה בפנדל בדקה ה-64, בהמשך הגיע שער נוסף לפולהאם כשזולטן גרה (77) העלה ל-1:3 ולמרות שער נוסף של באזל (מרקו סטלר 87), זה לא הספיק.

צסק"א סופיה - רומא 3:0

רומא כבר עלתה, כאשר שאלת המיקום שלה הייתה היחידה שנותרה פתוחה, אבל מעט אחרי שפרנצ'סקו טוטי האריך את חוזהו בקבוצה עד 2014, רומא השיגה את הניצחון הרביעי שלה, שהבטיח לה את ראשות הבית. סופיה, שמסיימת עם נקודה, שמרה על שער נקי 45 דקות, אבל אלסיו צ'רצ'י כבש והוסיף שער נוסף בדקה ה-52 וסקרדינה המחליף קינח (89) בדרך למקום הראשון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בית 6

פנאתינייקוס - דינמו בוקרשט 0:3

פנאתינייקוס ידעה שתיקו יספיק לה להעפיל לנוק אאוט, ואילו בוקרשט ניסתה לעקוץ כשרק ניצחון היה יכול לשנות משהו. היוונים עלו נחושים יותר ואחרי הפרידה שלהם מהמאמן ההולנדי, האנק טן קאטה, בשבוע שעבר, מאמן נבחרת יוון הצעירה ניקוס ניופליאס השלים את העבודה עם ניצחון גדול על הרומנים, שהגיע אחרי שערים של אנטה רוקבינה (54) וצמד של ג'יבריל סיסה (80, 85).

שטורם גראץ - גלאטסראיי 0:1

אחרי שירד ממנה כל הלחץ בעקבות העובדה שהיא כבר הבטיחה ערב המחזור את העלייה וכמובן את המחזור הראשון, עלתה הקבוצה הטורקית של פרנק רייקארד משוחררת מלחץ ועזרה לגראץ לסיים עם ניצחון ראשון בשלב הבתים. דניאל בייכלר כבש את השער היחיד בדקה ה-21, שכמובן לא שינה כלום מבחינת השתיים.

בית 10

קלאב ברוז' - טולוז 0:1

הקבוצה הבלגית ידעה היטב שתיקו יספיק לה לעלות לשלב הבא ולמרות שהקבוצה הצרפתית לא עשתה יותר מדי, ברוב שלבי המשחק נראה היה שההתמודדות ביניהן הולכת לכיוון תיקו. כל זה השתנה כבתוספת הזמן כבש איבן פריסיץ' את שער הניצחון לברוז', שחוגגת עם המקום השני ומשאירה את הסגולים מצרפת להתמודד במאבקים בליגה הצרפתית.

פרטיזן בלגרד - שחטאר דונייצק 0:1

הקבוצה הסרבית ביקשה לנסות להשיב לעצמה מקצת מכבודה העצמי שנרמס במהלך חמשת משחקיה בבית, כשבכולם היא נוצחה ובמשחק שלא קבע דבר מבחינתה נגד מחזיקת גביע אופ"א האחרונה, היא יצאה לפחות מעט מעודדת. כבר אחרי שש דקות נכבש השער היחיד במשחק, שהיה שייך ללאמין דיארה, שהשאיר את הניצחון לסרבים.

בית 11

ספרטה פראג - פ.צ. קופנהאגן 3:0

בקרב ישיר על העלייה הדנים מחקו לגמרי את פראג באיצטדיון המושלג. למרות 0:1 במשחק הראשון, בספרטה קיוו להשלים דאבל שיעלה אותם לשלב הבא, אבל לקופנהאגן היו מחשבות לגמרי אחרות. נ'דויה (22, 30) ויספר גרונקיאר (54, פנדל) סידרו את העלייה והשאירו את פראג בחוץ.

קלוז' - פ.ס.וו. איינדהובן 3:0

אחרי שניצחה במשחק הראשון בבית ומאז רק הפסידה, קלוז' קיוותה לקנח עם ניצחון במשחק נגד הקבוצה שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית והרשתה לעצמה לשחק משוחרר. למרות זאת ובלי הנחות ליריבה איינדהובן חגגה שוב פעם כשדנקו לאזוביץ' (19) ונורדין אמרבאט (68, 90) סגרו את הסיפור.

בית 12

אתלטיק בילבאו - ורדר ברמן 3:0

הבאסקים כבר עלו אבל קיוו לסיים במקום הראשון, אך שחקניו של תומאס שאף עשו את שלהם והכניעו כבר במחצית הראשונה את היריבה אחרי שקלאודיו פיזארו (13), נאלדו (21) ומרקוס רוזנברג (36) הרשיתו והשאירו את בילבאו במקום השני.

נסיונאל - אוסטריה וינה 1:5

שתי הקבוצות נאבקו על המקום השלישי, אחרי קמפיין מאכזב לשתיהן, במהלכו הן עד הערב לא צברו ולו נקודה אחת. נסיונאל הוציאה את כל התסכול שלה כשרובן מיקאל (23, 57), מתיאוס (33), טומאסביץ' (61) ופליפה לופז (66) הכניעו את האוסטרים, שהצליחו לכבוש שער אחד מרגלי שומאכר בדקה ה-21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully