וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפסד למכבי חיפה בנעילת שלב הבתים

הירוקים נכנעו 1:0 מול מכבי פתח תקוה במשחק ההשלמה, שנערך לפרוטוקול בלבד. שי מימון כבש שער עצמי בדקה ה-24

לא שזה שינה דבר, אבל מכבי פתח תקוה ניצחה היום (שלישי) במשחק השלמה בגביע הטוטו 0:1 את מכבי חיפה וסגרה באופן סופי את שלב הבתים של המפעל. חיפה הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר עוד לפני המשחק ומסיימת את השלב עם הפסד אחד בלבד, בעוד פתח תקוה אולי יכולה לצבור מעט ביטחון לאור התוצאות הרעות בליגה.

כ-50 צופים הגיעו לאורווה לראות שתי קבוצות שעלו בהרכבים משניים ובעיקר מאפשרות לשחקנים הצעירים לנסות ולקרוץ לעבר ההרכב. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-24 כשדני פרדה הכניס כדור לטל בן חיים, אבל שי מימון, שניסה להרחיק, דחק את הכדור לשער של אמיר אדרי. בהמשך ניסו הירוקים עוד לאזן, אבל הנסיונות שלהם לא ממש צלחו.

פתח תקוה מסיימת את המפעל עם שבע נקודות ושני ניצחונות, בעוד חיפה, שמסיימת שנייה, תפגוש את הפועל פתח תקוה ברבע הגמר במשחק שייערך ב-23 לחודש. ביתר המשחקים תתמודדנה הפועל עכו נגד בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב נגד מ.ס. אשדוד והפועל רעננה נגד בני יהודה.

הרכב חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר (חנא נסאר 46), זיו אוסון, שי מימון, עלי עותמאן (גיא ליפקה 61), טייגו דוטרה, אייל גולסה (שלומי אזולאי 66), ליאור רפאלוב (סינטאהו סלליך 46), מוחמד גדיר, אייל שטרכמן (שלומי ארבייטמן 53).

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, ניצן דמרי, תומר אלבז, נאור פסר, דן רומן, עומר גרא, דני פרדה, טל בן חיים (דובב גבאי 46), סמאח מורעב, עומר דמארי (טומיסלב בוסיץ' 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully