וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם לקבוצות: אסטודיאנטס עלתה לגמר

בניטז כבש צמד ב-1:2 של הדרום אמריקאים על פוהאנג, שנשארה ב-8 שחקנים. מסי עשוי לשחק נגד אטלנטה בחצי

אלופת דרום אמריקה, אסטודיאנטס הארגנטינאית, העפילה הערב (שלישי) לגמר אליפות העולם לקבוצות, לאחר שגברה על אלופת דרום קוריאה ואסיה, פוהאנג סטילרס 1:2 בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות באבו דאבי.

לאחר שגברה על אלופת אפריקה, קבוצת מאזמבה מקונגו, קיוותה פוהאנג להפתיע, אבל עם שמונה שחקנים קשה מאוד לעשות כן. החל מהדקה ה-77 הדרום קוריאנים נשארו בפחיתות מספרית של שלושה שחקנים.

הארגנטינאים עלו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ליאנדרו בניטז הרים כדור מסובב, מאורו בוסלי ניסה לנגוח, אבל לא הצליח והכדור, שהטעה את השוער, חדר פנימה. שש דקות במחצית השנייה, כבש בניטז את השני שלו. חואן סבסטיאן ורון הרים כדור, אנצו פרז הגיע אבל בעט גבוה, ובניטז היה הראשון לשלוח פנימה, כדור שפגע במגן דרום קוריאני ונכנס. בדקה ה-71 הפתיע דנילסון כשצימק, עם שערו השלישי בטורניר, למרות נבדל ברור של שלושה שחקנים. אלא שבדקות ה-72 וה-77 הורחקו עוד שני שחקנים של פוהאנג, ועד הסיום היא בעיקר התגוננה.

כעת מחכה אסטודיאנטס בגמר המפעל למנצחת במשחק שייערך ברביעי בין אלופת אירופה וספרד, ברצלונה, לאטלנטה המקסיקנית. כזכור, ברצלונה ואסטודיאנטס נכנסו למעגל המשחקים בשלב חצי הגמר, בעוד שאר הקבוצות היו צריכות לנצח לפחות משחק אחד.

"הוא יותר טוב, הרבה הרבה יותר טוב"

האם בכל זאת אפשר יהיה לראות את לאונל מסי, כוכבה של ברצלונה, משחק בגביע העולם לקבוצות? לפחות איך שהדברים נראים כרגע, התשובה היא כן. מאמן הקבוצה הקטלאנית, פפ גווארדיולה, אישר את הדברים במסיבת עיתונאים לקראת משחק חצי הגמר שיתקיים ביום רביעי נגד אטלנטה.

"הוא יותר טוב, הרבה הרבה יותר טוב", אמר גווארדיולה אחרי שהארגנטינאי ערך אימון. "הקרסול שלו נראית טוב והוא מראה הרבה התלהבות. הוא עבד טוב באימונים ומחר אנחנו נחליט אם הוא ישחק". כזכור, מסי נפצע בקרסולו הימנית במשחקה של בארסה נגד דינמו קייב בשבוע שעבר בליגת האלופות. "התוכנית היא שהוא ישוב לדשא היום וחלק מהאימון שלו יהיה עם יתר הקבוצה", נמסר באתר של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully