וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שאריות התחמושת של ויטוריה

הבאסקים התקררו אחרי מופע הצליפות ביד אליהו אך הצליחו לנצח את לובליאנה 53:62. אולימפיאקוס ניצחה בוילנה 83:89

אמצע דצמבר הוא זמן של הכרעות בשלב הבתים בראשון של היורוליג, והערב (רביעי) כבר קיבלנו כמה משחקים מעניינים, שיכולים לשרטט עבורנו את תמונת העולות לשלב הטופ 16.

בבית ג', בו משחקת מכבי תל אביב, שמרה קאחה ויטוריה על המקום הראשון למרות ערב לא מרשים, עם ניצחון ביתי 53:62 על אולימפיה לובליאנה. מי שהצליחה להמשיך להפתיע היא רומא, שנכנעה למארוסי 87:74, ספגה הפסד חמישי ברציפות והתרחקה מ-16 האחרונות.

בבית ב' התגברה אולימפיאקוס על האולם הביתי החם של ריטאס וילנה וחזרה עם ניצחון 83:89 אחרי הארכה. בבית א' שמרה ציבונה זאגרב על הסיכוי להעפיל לשלב הבא עם ניצחון ביתי 77:80 על פנרבחצ'ה-אולקר. בסיינה התגברה אלופת איטליה על וילרבאן הדוהרה עם ניצחון ביתי 74:83.

בית ג'

קאחה ויטוריה - אולימפיה לובליאנה 53:62

יממה לפני ששתי יריבותיה על המקום הראשון בבית מתגוששות במוסקבה, קיוותה קאחה לטיול קליל מול האחרונה בבית, אבל לובליאנה לא מיהרה להרים ידיים. הפתיחה הייתה של הבאסקים, שנהנו מחפירותיו המפורסמות של טיאגו ספליטר בצבע כדי לברוח ליתרון 21:36 במחצית, אבל סאני באצ'ירוביץ' התעורר אחרי ההפסקה והוביל קאמבק של הירוקים שאיימו לחזור למשחק ברבע האחרון, אבל נבלמו על ידי ההגנה של ויטוריה ששמרה על הניצחון. ספליטר סיים כקלע המוביל של המנצחים עם 15 נקודות, פרננדו סן אמטריו הוסיף 11 ומירזה טלטוביץ', שהפגיז 28 נקודות ביד אליהו, הסתפק הפעם ב-10 נקודות. ליאור אליהו שותף 19 דקות ותרם שש נקודות וארבעה אסיסטים.

רומא - מארוסי 87:74

המאבק של מארוסי הצנועה על המקום הרביעי נראה חסר סיכוי עד לפני כמה שבועות, אבל הקריסה של רומא איפשרה ליוונים לחלוף על פניהם בדרך לטופ 16. היוונים לחצו על הדוושה מן הפתיחה והוליכו 17:28 בסיום הרבע הראשון. גם חזרה מסוימת של המקומיים ברבע השלישי לא הרתיעה את מארוסי, שחזרה לצלוף בדקות הסיום, ואף הצליחה למחוק את הההפסד הביתי 83:71 לרומא מהמחזור הרביעי, כדי לנצח בפער של 13 נקודות ולהשיג יתרון קריטי על רומא בשובר השוויון ביניהן. סטיבן נדג'פג'י קלע 22 למנצחים, ג'רד הומן הוסיף 13. ווינסטון קנדי ניסה להציל את המולדת ברומא עם 26 נקודות.

בית ב'

ריטאס וילנה - אולימפיאקוס 89:83

המארחים, שטרם הפסידו בביתם העונה, התאוששו מרצף של שני הפסדים וניצחו במחזור הקודם את אורלאן, ולמרות שיחסי הכוחות לפני הפתיחה לא היו לטובתם, הם גררו את המיליונרים מפיראוס לקרב צמוד. אולימפיאקוס, שעדיין נאבקת עם מלאגה על המקום הראשון, נקלעה לפיגור מוקדם אך התעשתה בזכות החפירות של יואניס בורוסיס (19 נקודות) והידית של לינאס קלייזה (גם הוא 19 נקודות), והמשחק הצמוד נמשך עד דקות הסיום בהן גררה ריטאס את המשחק להארכה. ברגעי ההכרעה לקח ג'וש צ'ילדרס (18 נקודות) את האחריות, והעניק לאדומים ניצחון חוץ נאה. יותם הלפרין שיחק 18 דקות בשורות היווונים וסיים עם 5 נקודות (1 מ-3 מהשדה) ו-2 חטיפות.

בית א'

ציבונה זאגרב - פנרבחצ'ה-אולקר 77:80

עם ניצחון אחד בלבד עד כה ידעה ציבונה שכל תוצאה פרט לניצחון תאפס את סיכוייה להעפיל לטופ 16, ולמרות פתיחה חלשה הקרואטים הצליחו לגרור את האורחים מטורקיה למשחק צמוד ולרשום ניצחון חשוב ביותר. פנר הגיעה לאולם על שם דראזן פטרוביץ' אחרי ההפסד המפתיע לוילרבאן וקיבלה הצגה יפה מטרנס קינסלי (21 נקודות), אבל אחרי שפתחה פער דו ספרתי ברבע הראשון היא לא הצליחה לשמור על היתרון, כשמרקו תומאס הנהדר (28 נקודות) מחזיר את ציבונה למשחק ומוביל אותה לניצחון ברבע האחרון.

סיינה - וילרבאן 74:83

בטוסקנה עדיין לא ויתרו על המרדף אחרי ברצלונה המושלמת, ובהמתנה למעידה של הבאסקים השיגה אלופת איטליה ניצחון ביתי חשוב על וילרבאן, שמצידה הגיעה לארץ המגף עם שלושה ניצחונות רצופים, אך לא הצליחה להאריך את הרצף בסיינה. המקומיים התגברו על פתיחה בינונית ונכנסנו לעניינים ברבע השני בזכות קשישטוף לאברינוביץ', ואחרי שהצרפתים נשארו בתמונה במשך רבע אחד נוסף נתנו הירוקים גז בדקות הסיום וברחו לניצחון שביעי במספר. לאברינוביץ' סיים עם 16 נקודות, טרל מקנטייר הוסיף 13. מינדאוגאס לוקאוסקיס קלע 20 למפסידים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בית ד'

אולדנבורג - חימקי מוסקבה 62:49

אחרי שהבטיחה מעשית את המקום השלישי לפחות, לחימקי נותרה התקווה להסתנן למקום השני ולשם כך היא נאלצה לעבוד קשה בגרמניה. אולדנבורג החלשה סחבה את הקבוצה של סרג'יו סקאריולו למשחק קשוח ומכוער, ובסיום ערב קליעות נורא של שתי הקבוצות השיגה חימקי את הניצחון הודות ל-19 נקודות של קית' לנגפורד. יסמין פקוביץ' היה היחיד אצל המקומיים שקלע בדאבל פיגרס עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully