וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה זכתה בגביע הטוטו בלאומית

קרית שמונה זכתה בגביע הטוטו בלאומית, לאחר שגברה 1:3 על הפועל ראשון לציון בגמר. תואר שני לבן שמעון עם הקבוצה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ארבעה חודשים אחרי תחילת העונה זכתה הערב (שלישי) עירוני קרית שמונה בתואר הראשון שחולק בעונת 2009/10. הקבוצה של רן בן שמעון זכתה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, לאחר שגברה במשחק הגמר שנערך באצטדיון וינטר 1:3 על הפועל ראשון לציון. מעבר לתואר, השני של הקבוצה הצפונית שאף עשתה זאת גם ב-2006/7 תחת הדרכתו של בן שמעון, קיבלה קרית שמונה פרס בסך 100 אלף שקלים.

קרית שמונה יכולה כעת להיות מעודדת מהנתון שבשלוש העונות האחרונות, הקבוצה שזכתה בתואר אף עלתה לליגת העל בסיום העונה. הקבוצה של יעקב הלל, שקיוותה מצידה לזכות בתואר ראשון בהיסטוריה של המועדון, תנסה להמשיך ולהיאבק בליגה ותחלום על תואר בפעם אחרת.

שתי הקבוצות נפגשו ביום שישי האחרון, אז ניצחה קרית שמונה בבית (0:1), כשראשון החמיצה פנדל בדקה ה-90. הקבוצה של בן שמעון עלתה ליתרון מהיר מאוד, כבר אחרי דקה מפתיחת המשחק משער של נימבה, וראשון התקשתה לרדוף אחריה. 11 דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה כבש סאביץ' את השני, נג'ובו (64) הבקיע את השלישי. פדריניו המחליף צימק דקה לאחר מכן והפיח קצת תקווה אצל אוהדי ראשון לציון המסורים, אבל קרית שמונה שמרה על היתרון וחגגה בסיום עם הגביע השני בתולדות המועדון.

מהלך המשחק

דקה 1 - גול! קרית שמונה היממה את ראשון לציון עם שער היישר בפתיחה, וויאם עמאשה הרים כדור משמאל, פטי נימבה היה הראשון לנגוח לשער ראשון, 0:1 לקרית שמונה.

דקה 15 - אלירן אפריאט חלף על פני שני שחקני קרית שמונה במרכז המגרש ומכ-20 מטר שלח כדור שפגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 29 - תום גולן פרץ מצד שמאל ובעט לפינה, דני עמוס הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 44 - הגנת ראשון לציון איבדה כדור, ננאד סאביץ' דהר קדימה אבל שיחרר בעיטה חלשה ומתוחכמת מדי, קוז'יקרו קלט בקלילות.

דקה 56 - גול! קרית שמונה הכפילה את היתרון משער של סאביץ', שגם החל את המהלך ושלח את עמאשה באגף. האחרון הוציא רוחב, נג'ובו בעט לא טוב, אבל סאביץ' היה במקום כדי להמשיך לרשת, 0:2 לקרית שמונה.

דקה 64 - גול! נג'ובו קיבל כדור טוב, ודהר איתו קדימה, קוז'יקרו יצא הרחק משערו, ונג'ובו לא התקשה לכבוש את השלישי, 0:3 לקרית שמונה.

דקה 65 - גול! ראשון לציון התעוררה, קובי סוויסה העלה כדור חופשי לרחבה, פדריניו, שנכנס כמחליף שלוש דקות קודם לכן, ניצל ערבובייה ברחבה כדי לדחוק מקרוב לפינה, ראשון צימקה ל-3:1.

דקה 88 - אדום! פטי נימבה חבט במגבו ללא כדור, וראה בצדק את האדום הישיר מהשופט איברהים אבו זעילה.

הפועל ראשון לציון: טוביה קוז'יקרו, בן דרור (פדריניו, 62), רובי רגב, גל ספיר, אורי מגבו, דניאל היידמן, מסאיי דגו (אורי זוזוט, 61), אלירן אפריאט, עקיבא מגרלשווילי (גיא משפתי, 75), תום גולן (קובי סוויסה, 46), אור חסון (מגלאן אוואלה, 33).

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, עמיר נוסבאום, סאלח חסארמה (יניב לביא, 66), שיק צדק, בני בן זקן, עידן בלסטרה, וויליאם נג'ובו, תומר סוויסה (אדריאן רוצ'ט, 46), ננאד סאביץ' (סולי צמח, 80), פטי נימבה - הורחק, 88), וויאם עמאשה (רן רול, 66).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רן בן שמעון: "יש לנו מנטליות טובה"

"זה כיף שאתה עומד במטרות", אמר בסיום מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון, "זה מראה על מנטליות טובה שאנחנו באים למשחקים שלכאורה נראים לא מחייבים ומוצאים את הדרך להתחייב בהם. בתור מועדון זה תואר חשוב. מי שמסתכל על זה מהצד וחושב שזה תואר זניח זכותו המלאה. אנחנו רואים בזה כיף גדול".

קפטן הקבוצה בני בן זקן, שהניף את הגביע בסיום, אמר: "אני מאוד שמח בשבילי ובשביל המועדון. מתחילת השנה רצינו את התואר הזה. הגענו למשחק הזה בידיעה שזה יהיה משחק קשה נגד קבוצה שרוצה, אבל באנו נחושים מקרית שמונה ואנחנו שמחים לחזור עם התואר".

המאמן המנוצח יעקב הלל אמר בסיום: "החזקנו הרבה מאוד בכדור, אבל עשינו הרבה טעויות. לפתוח את המשחק בפיגור הביא אותנו לרדוף אחריהם כל המשחק, חבל שלא הצלחנו לתת את הגול, אבל אין מה לעשות זה הגביע, אם אתה לא מגיע מפוקס זה מה שקורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully