וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר החורף: אוחנה ופישונט, עכשיו יריבים

נבחרת הנוער, המודרכת ע"י אוחנה, גברה 0:2 על הונגריה, המאומנת ע"י חברו מבית"ר בעבר. גרמניה גברה על סרביה 2:3

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יממה לאחר ניצחון הבכורה בטורניר החורף של נבחרות הנוער על נבחרת סרביה (1:2), השיגה היום (שלישי) נבחרת ישראל בנוער ניצחון שני, הפעם על נבחרת הונגריה. הבחורים בכחול-לבן הבקיעו גם הפעם צמד, אבל לא ספגו וירדו עם ניצחון 0:2.

הפרט הפיקנטי של המשחק היה דווקא על הקווים כאשר מאמן נבחרת הנוער של ישראל אלי אוחנה פגש מן הצד השני של המתרס את אישטוואן פישונט, חברו משכבר הימים לקבוצה הגדולה של בית"ר ירושלים שזכתה בשתי אליפויות (1997 ו-1998) המאמן כיום את נבחרת הנוער של הונגריה. חברים, חברים, עד המפגש ואחריו.

ישראל עלתה ליתרון אחרי 19 דקות של משחק, כאשר מיכה דור, שחקן מכבי תל אביב, כבש לרשת ההונגרית, לאחר בישול של שחקן מכבי חיפה טאלב טוואטחה, שהשתלט על כדור אבוד של ההונגרים. בדקה ה-72 הבקיעה ישראל את השני, כאשר גם אותו הבקיע שחקן מכבי תל אביב, בן בן יאיר.

המשחק האחרון בבית ייערך ביום חמישי, כאשר הנבחרת תפגוש את גרמניה, שבעצם יהווה קרב על הבכורה בטורניר. הגרמנים הביסו במשחקם הראשון בטורניר 3:6 את הונגריה, כאשר במשחק השני הם גברו על סרביה 2:3, כך שלשתי הנבחרות, ישראל וגרמניה, שני ניצחונות, אולם יחס השערים של גרמניה טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully