וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מרשה להרביץ לסופרמן?

ואן גנדי זועם על היחס הרע שמקבל דוויט הווארד מהשופטים: "זה אבסורדי". הווארד מאיים: "אם ארצה להכות מישהו, אעשה זאת"

לסטאן ואן גנדי נמאס לראות את הסנטר שלו סופג מכות ושריטות על הראש ועל הצוואר בכל משחק. דוויט הווארד נתן הלילה (שלישי) עוד משחק נהדר, שכלל 21 נקודות ו-23 ריבאונדים (מתוכם תשעה בהתקפה) במהלך הניצחון של המג'יק על אינדיאנה 98:106, אבל המאמן של אורלנדו לא אהב לראות את היחס הלא הוגן שהשחקן שלו מקבל.

אומנם סופרמן זכה להגיע לקו העונשין 22 פעמים במהלך המשחק (מתוכן דייק ב-13 זריקות), אחרי שקלע רק ארבעה סלי שדה במהלך המשחק, אבל ואן גנדי שלח מסר ברור לשופטים. "זה לא בשליטתנו מה שהם מרשים לשחקנים לעשות לדווייט", אמר המאמן, "אם הם ימשיכו לאפשר לשחקנים להרביץ לו חופשי על הראש ולהיתלות לו סביב הצוואר, לא אכפת לי... אלו הן עבירות לא ספורטיביות וככה הן צריכות להישרק. לא משנה במי מדובר, אבל אי אפשר לסבול את זה. מה שקורה זה פשוט אבסורד".

באחת ההתקפות הווארד ספג מהלומה אלימה מטרוי מרפי, והגיב בדחיפה נזעמת. מרפי ספג רק עבירה רגילה, בעוד סופרמן ספג עבירה טכנית. "זו הייתה רק דחיפה, לא הכיתי אותו, יש הבדל", אמר סופרמן בנוגע לאפשרות שייענש על ידי הליגה, והוסיף איום: "אם הייתי רוצה להכות מישהו, הייתי עושה את זה".

הווארד רשם בפעם השלישית העונה משחק של 20 ו-20, ופעם ה-26 בקריירה. רוי היברט, טרוי מרפי, ג'ף פוסטר וסולומון ג'ונס מהפייסרס עשו ככל שביכולתם על מנת לעצור את האיש הגדול, בהצלחה מועטה. הווארד נשלח 61 פעמים לקו בארבעת המשחקים האחרונים, ועד עתה העונה הוא מוביל את שחקני הליגה בניסיונות לזריקות עונשין, עם 267, ומתעקש שזה לא מפריע לו.

"אני פשוט חייב להישאר רגוע", אמר הסנטר, שקלע 5 מ-6 מהקו ברבע האחרון, "ברור ששחקנים מנסים לתסכל אותי. לפעמים זה קשה לספוג את המכות האלה, אבל אנשים חושבים שאם אני איש גדול זה לא אמור להפריע לי ושאני לא אמור להתלונן. האמת שזה מרגיז".

העבירה הטכנית שספג הווארד היא השישית שלו העונה, והוא מדורג במקום השלישי בליגה במדד הזה יחד עם קנדריק פרקינס. במקום השני נמצא כרמלו אנתוני (שבע טכניות), כשבמקום הראשון נמצא האחד והיחיד, ראשיד וואלאס מבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully