וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד הגיע להבנות עם הפועל פתח תקוה

15.12.2009 / 18:14

המאמן סגר את תנאיו, החתימה ברביעי. גורם בפ"ת: "מחפוד יהיה המאמן, השאר תלוי בשביט". פוצץ משחק האימון מול לוד

הפועל פתח תקוה קיימה הערב (שלישי) משחק אימון מול בני לוד, שהתפוצץ בדקה ה-55 במצב של 0:1 לפתח תקוה (גיא צרפתי). האירוע שהוביל לפיצוץ המשחק קרה כאשר שחקן בני לוד יחיא עיסא תיקל בחריפות את ג'ונתן אסוס ופגע בו בצורה קשה. אסוס בתגובה לא נשאר חייב, קם על רגליו, חנק את עיסא ולטענת שחקנים סטר לו. עיסא בחר שלא להגיב.

שחקנים משתי הקבוצות הגיעו להפריד בין הניצים. מאמן בני לוד סלימן אזברגה החל להשתולל ואילו חברי ההנהלת הפועל פתח תקוה, שניסו להרגיע עד אותו שלב את הרוחות, הורו לשחקנים לרדת מכר הדשא. שחקני פתח תקוה טענו כי לוד שיחקה אגרסיבי, וכי האירוע היה הקש ששבר את גב הגמל. מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, הגיב לאירוע: "בעקבות תיקול בין שחקני שתי הקבוצות, הוחלט להפסיק את המשחק לפני סיומו".

לפני המשחק, קיים שביט אלימלך אסיפה בה הראה לשחקנים את קלטת ההפסד למכבי חיפה (4:0). המאמן ביקר את משחק ההגנה של הקבוצה. במהלך המשחק, תורגל עמנואל מתיאס כמגן ימני ואילו ג'ורג' גברו שיחק בקישור. בפתח תקוה מאוכזבים מאוד מגברו וגורם במועדון אמר כי אם יימצא מגן שמאלי בינואר, הליברי ישוחרר.

הבוקר, הגיע אלי מחפוד לסיכום בעל פה על ראשי אחי נצרת בנוגע לסכום הפיצוי אותו הוא אמור לקבל בעקבות עזיבתו והערב שוחח עם חברי הנהלת הפועל פתח תקוה וסיכם את הפרטים בעל פה. מחפוד יחתום מחר על ההסכם. מחפוד אישר את הידיעה ואמר: "לאחר שהסרתי את ענייניי מול אחי נצרת, הגעתי הערב לסיכום בעל פה עם הפועל פתח תקוה ומחר ככל הנראה אחתום על החוזה. מבחינתי זה סגור".

אם מחפוד יחתום על ההסכם בשעות הבוקר, הוא עשוי להעביר את אימון הפועל פתח תקוה כבר מחר. עדיין לא ברור האם שביט אלימלך יסכים להישאר כעוזרו. גורם בהפועל פתח תקוה מסר: "מחפוד יהיה המאמן הראשי, השאר תלוי בשביט. ההסכם יהיה בין עונה אחת לשנתיים, בכפוף לתנאי הסיכום".

הרכש הראשון של מחפוד יהיה המגן אורי אוזן. בפתח תקוה הבהירו למגן כי יהיו מוכנים לשלם את שכרו באשדוד, זאת לאחר ששוחחו עם ג'קי בן זקן וביקשו אישור לניהול משא ומתן. אוזן עצמו מעוניין לשחק תחת מחפוד, שמעריך אותו מאוד. כזכור, ביום ראשון שעבר כבר החלו המגעים בין הצדדים לאחר שבפתח תקוה אישרו כי פנו לאשדוד בנוגע לשחקן והבהירו כי הוא יחתום בקבוצה לאחר שישוחרר מאשדוד.

הבוקר המשיכו בקבוצה להאיץ את הנסיונות להחתים את חלוץ מכבי תל אביב, איליה יברויאן. הבעיה, לדברי גורמים הקשורים לעסקה, היא שכרגע לא בטוח שמכבי תל אביב תשחרר אותו. כפי שכבר נכתב במסגרת פרסום רשימת השחקנים המועמדים להגיע לפתח תקוה בחודש ינואר, בקבוצה מעוניינים גם ביוסי שבחון ויפנו למכבי תל אביב לקבל אישור כדי לנהל עימו משא ומתן.

השוער אוסטין אג'ידה צפוי להגיע השבוע לארץ לאחר שהתנאים עם סוכנו, יוסי שרביט, סוכמו בעל פה. השוער קיבל אתמול את טיוטת החוזה ואמור להעבירה היום חזרה לסוכנו.

עדכון ראשון: 15/12 11:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully