וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות רחוקה מפתרון למשבר הכלכלי

בפרמיירליג מסרבים לאשר למועדון להחתים שחקנים חדשים עד אשר ישולמו חובות. צ'לסי דורשת באופן מיידי את חובה

המשבר הכלכלי בפורטסמות מחמיר ובשלב זה, המועדון רחוק מלקבל את האישור להחתים שחקנים חדשים בינואר, כפי שדורש אברהם גרנט. הישראלי כבר הגיש להנהלה דרישות לחיזוק לקראת פתיחת חלון ההעברות בעוד שבועיים, אבל בשלב זה דרישות אלה אינן מציאותיות.

אתמול (שני) נערכה פגישה בין יו"ר המועדון מרק ג'ייקוב ליו"ר הפרמיירליג, ריצ'רד סקאדמור. לג'ייקוב הובהר כי על המועדון לשלם חובות בסך 10 מיליון ליש"ט לנושים כצ'לסי, טוטנהאם, ווטפורד וכן הבעלים לשעבר, אלכסנדר גאידמק. פומפי עדיין לא העבירה את כל דמי ההעברה על החתמתם של גלן ג'ונסון (שבינתיים נמכר לליברפול), ג'רמיין דפו (שחזר לטוטנהאם), יונס קאבול, מייק וויליאמסון וטומי סמית. ב"סאן" פורסם הבוקר כי צ'לסי סירבה בתוקף לבקשת פורטסמות לדחות את תשלום החוב בסך 750 אלף ליש"ט.

פומפי צפויה לקבל בסוף החודש מענק בסך 7 מיליון ליש"ט על זכויות השידור והתכנון המקורי היה להשתמש בחלק מהסכום הזה לחיזוק. כעת, כפי שהבהיר סקאדמור, מתברר כי הכסף הזה יופנה מיידית ובשלמותו לכיסוי חובות ותשלום משכורות לשחקנים. העיניים במועדון יופנו לבעלים הסעודי, עלי אל פראג', בתקווה כי יזרים כספים ויפתור את הבעיה. יו"ר הפרמיירליג הבהיר לפורטסמות כי לא יסיר את החרם ולא יאשר למועדון להחתים שחקנים חדשים עד אשר שישולמו החובות למועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully