וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ נחלצה מציפורניה של נס ציונה

האלופה התקשתה במשחק החוץ, אבל ניצחה לבסוף 31:33 ופתחה פער של שני שערים בראשות הטבלה. 8 שערים לרושקה

במשחק השלמה מהמחזור השמיני של ליגת הכדוריד שנערך הערב (שני), אירחה נס ציונה את האלופה מכבי ראשון לציון, והיתה קרובה להפתיע אותה, לפני שראשון ברחה לניצחון 31:33. המחצית הראשונה הייתה חד צדדית, כשהאורחים רצו ל-0:4 מהיר, כשנס ציונה כבשה שער ראשון רק בדקה השישית. למחצית הקבוצות ירדו ביתרון 14:20 לראשון לציון, כשהשוער הוותיק והמנוסה טולי לבגוט משאיר את נס ציונה בהפרש סביר, עם סדרת הצלות יפות.

המחצית השנייה נפתחה במשחק טוב מאוד של נס ציונה. המארחים החלו לצמצם במהירות ובדקה ה-46 התוצאה הייתה 25:24 בלבד לראשון לציון, כשנס ציונה מאבדת הזדמנות מצוינת להשוות עם איבוד כדור. המשחק הפך לצמוד ומרתק, אך האורחים נהנתו מכדורים חוזרים בקו ה-6 וכבר עלו ל-28:32. אלא שנס ציונה שוב חזרה למשחק, בעזרת עצירות מדהימות של ליבגוט ו-40 שניות לסיום הלוח הראה 31:32 לראשון לציון. הכדור היה אצל נס ציונה, עם הזדמנות להשוות, אך שחקניו של רן קנון שוב איבדו כדור ליוהאן רושקה, שכבש וסגר את הסיפור. בעקבות הניצחון, פותחת ראשון פער של שתי נקודות בראשות הטבלה.

הרבו לכבוש לראשון לציון: יוהאן רושקה 8 שערים (ארבעה אסיסטים), יואב נאמן ואריאל רוזנטל 5 שערים כל אחד, עופר לוזון ודור גבע 4 שערים כל אחד. הרבו לכבוש לנס ציונה: ברק פריד 9 שערים, אבי אטון ורביד גרוס 5 שערים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully