וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "סוף סוף למדנו לגמור משחקים"

14.12.2009 / 23:19

אחרי הניצחון הגדול על נתניה, מאמן גלבוע/גליל שיבח את קבוצתו ואת אלישי כדיר: "הוא מדהים". אלפסי: "ההפרש משקף"

תצוגת תכלית. כך ניתן לתאר את המשחק של הפועל גלבוע/גליל עליון הערב (שני) במשחק שנעל את המחזור השמיני בליגת העל, בגן נר מול אליצור מכבי נתניה. הקבוצה של עודד קטש השתפרה עם כל דקה שעברה, ועם 30 אסיסטים מדהימים, אחוזים יוצאי דופן ל-2 (69%) ו-3 (17 במספר, 53%) המון פרגון, חוכמה ודיוק, לא פלא שזה נגמר 82:109 מדהים לזכות הקבוצה המרעננת ביותר בליגת העל. אחרי ההפסד במחזור הקודם לבני השרון, ניתן להגיד בפה מלא שהקבוצה הנפלאה של עודד קטש שוב איתנו, ובגדול. ונתניה? היא חוזרת קצת לקרקע, אבל זה בסדר. מעט מאוד קבוצות היו מסוגלות לעמוד מול גלבוע/גליל של הערב. לנו לא נותר אלא לפרגן.

קטש משבח את ההגנה ואת כדיר

מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, התייחס בסיום למה שהביא לקבוצתו את הניצחון המרשים: "מה שניצח לנו זה ההגנה שלנו בחצי השני, והעובדה שלא נתנו להם לעשות סלים קלים. למדנו סוף סוף לגמור משחקים כמו שצריך ולא לתת לקבוצות לחזור. שחקנים נכנסו למשחק טוב וידענו לקחת מה שנתנו לנו". על אלישי כדיר, שנתן משחק מצויין הערב וקלע 19 נקודות, אמר המאמן: "יש לי דברים נהדרים להגיד על אלישי. הוא שחקן מדהים. זה כבר שנה שניה והוא בקו עלייה, הוא מתאים לסגנון שלנו, הוא אחד משניים-שלושה הישראלים המובילים שלנו, ואנחנו מתאימים את סגנון המשחק אליו. הוא יותר מרוכז, יותר בוגר והוא יילך וישתפר".

על העובדה שג'רמי פארגו לא היה מעורב הערב באופן משמעותי במשחק, וגם בלעדיו לא התקשתה גלבוע/גליל להביס אמר קטש: "היה לי ברור שכשגל (מקל) הגיע, אני אצטרך לשחק עם שניהם על המגרש. היה ברור שזה יפגע קצת בג'רמי, אבל את המהלך הזה עשינו לא בשביל המשחקים הקרובים אלא בשביל סוף העונה, ואני מאמין ששניהם יהנו אחד מהשני". על ההמשך אמר המאמן: "יש לנו עוד משחק גביע מול רמת גן בחוץ וגביע זה משחק מאוד קשה. אחרי הפגרה, בליגה שלנו הכל מתחיל מחדש".

אלישי כדיר, שהצטיין הערב עם 19 נקודות באחוזים נהדרים, ובאופן כללי מראה עקומת שיפור משמעותית, אמר בסוים: "כל הכבוד לפארגו ולגל שמסרו לי כדורים נהדרים הערב. כל האימונים שלנו זה ממש הנאה. אנחנו כל כך נהנים אחד מהשני, וכל מי שנמצא על המגרש ועל הספסל הוא חבר שלי ואני אוהב אותו".

גל מקל לא נשאר חייב, ומיהר לפרגן בחזרה לפורוורד הצעיר והמצוין. "כולם רואים איזו התקדמות הוא עשה". כשנשאל על שיתוף הפעולה עם ג'רמי פארגו, אמר רכז הנבחרת: "הוא בחור מקסים, שחקן מעולה, ואני עוד צריך ללמוד מתי צריך לשחרר לו את הכדור, מתי לקחת על עצמי יותר". כשנשאל לגבי הקבוצה אותה עזב, ועל ההפסד שלה מול קאחה ויטוריה ביום חמישי, אמר מקל: "אני מאחל למכבי בהצלחה. שום דבר מיוחד לא עובר בלב. רציתי להשתלב ולהיות שם חלק משמעותי, אבל זה לא יצא ויהיו עוד הזדמנויות".

אלפסי מאמין שזה ייראה טוב יותר

בצד המפסיד, למאמן אליצור מכבי נתניה, אריק אלפסי, לא נותר הרבה מה להגיד עם תום המשחק. "נראה לי שנתקענו באיזו צומת כאן בדרך. חבל שבמשחק לא היה מתח. גם אם מקבלים כל כך הרבה סלים, אסור לתת סלים קלים. גליל קלעו באחוזים מדהימים וזה שיעור בשבילנו. אנחנו קבוצה חדשה, ונלמד מזה".

אלפסי המשיך ואמר: "במשחק הזה, ההפרש הזה משקף את ההבדל בין הקבוצות. לא הבאנו הגנה לכאן. אי אפשר לקבל שלשות כל כך פנויות. יש לנו קבוצה טובה, ויש לנו משחק חשוב מאוד מול חולון בבית. החבר'ה שלנו הם ביחד, ואני מקווה שהם יבינו את המסר שהעבירו לנו היום. נאסוף אותם, נחבר אותם וניראה הרבה יותר טוב במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully